Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 28 november 2014 @ 22:04:

[...]





Oja die vriendschaps filmpjes.

Beste vriendin had m voor mij gemaakt. Ik reageerde met: mot je van me?

Krijg ik terug: dan niet bitch XD.

( we vinden elkaar heel lief hoor haha).



Ach die testen. Niemand op mijn fb heeft onder de 130 gescoord in de iq test. Zelfs mijn broer niet die van het speciaal onderwijs komt.

Zegt genoeg toch.



Een paar jaar geleden had je iets soortgelijks. Een kennis van toen ging daar heel serieus op in en dacht echt dat ze een IQ van 145 had. Toen mensen daar op reageerden met dat dat dus niet klopt enz. toen werd ze ontzettend pissig.



Dat je die testen doet is tot daar aan toe, maar dat je heilig overtuigd bent van de uitslag, dan zit er echt een schroefje los.
Onlangs zag ik dat een familielid plaatjes deelt van die love the ones engerd. Dat was nog tot daaraan toe. Vandaag zie ik op haar statusupdate 'einde pietendiscussie' gevolgd door een link naar een artikel met als kop 'er zijn meer blanke dan zwarte slaven verhandeld'. Mijn hemel, ik had haar al nooit heel hoog zitten maar dit is wel het toppunt.



Ik verbaas me ook over een ander familielid dat steeds maar van die armoedige like en win acties deelt terwijl ze al jaren getrouwd is met een steenrijke kerel.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 28 november 2014 @ 22:06:

[...]





Een paar jaar geleden had je iets soortgelijks. Een kennis van toen ging daar heel serieus op in en dacht echt dat ze een IQ van 145 had. Toen mensen daar op reageerden met dat dat dus niet klopt enz. toen werd ze ontzettend pissig.



Dat je die testen doet is tot daar aan toe, maar dat je heilig overtuigd bent van de uitslag, dan zit er echt een schroefje los.Of blijkt je IQ toch niet zo hoog te zijn
Dus.
Alle reacties Link kopieren
Kan geen plaatjes plakken, maar op mijn tijdlijn is al 2 x zo'n muur voorbij gekomen met een verwijtende tekst dat er nog geen 7 vrienden zijn die zich echte vrienden mogen noemen. Noem jij je zo'n echte vriend, reageer dan met ok en deel dit bericht.



En ja hoor, het plaatje heeft gelijk, de 7 halen ze bij lange na niet
Alle reacties Link kopieren
quote:biefstuk schreef op 28 november 2014 @ 23:33:

Kan geen plaatjes plakken, maar op mijn tijdlijn is al 2 x zo'n muur voorbij gekomen met een verwijtende tekst dat er nog geen 7 vrienden zijn die zich echte vrienden mogen noemen. Noem jij je zo'n echte vriend, reageer dan met ok en deel dit bericht.



En ja hoor, het plaatje heeft gelijk, de 7 halen ze bij lange na niet
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:biefstuk schreef op 28 november 2014 @ 23:33:

Kan geen plaatjes plakken, maar op mijn tijdlijn is al 2 x zo'n muur voorbij gekomen met een verwijtende tekst dat er nog geen 7 vrienden zijn die zich echte vrienden mogen noemen. Noem jij je zo'n echte vriend, reageer dan met ok en deel dit bericht.



En ja hoor, het plaatje heeft gelijk, de 7 halen ze bij lange na niet



Ohhh dat doet me denken aan een plaatje die een paar vrienden een keer gedeeld hadden. Ik weet de letterlijke tekst niet meer, maar het ging over homofobie, en als je het plaatje niet deelde (lelijk kutplaatje ook nog) was je dus tegen homo's.

Ik heb een hekel aan dat soort posts. Ik val ook onder LGBT maar dat plaatje mochten ze houden.
Deze DUBSMASH vind ik trouwens WEL weer geniaal.



Ik maak nu onderscheid op basis van creatief of niet. Iedereen kan "I see dead people...." playbacken natuurlijk maar deze dude gaat verder dan dat.
Alle reacties Link kopieren
Die is goed ja!



Ik vind het zelf wel grappig,zag het gisteren bij 1 persoon voor het eerst. Toen heb ik er wat lol mee gehad en nu is het wel klaar en nu loopt de timeline vol:)
Nou ja de meeste dubsmashes zijn gewoon saai. Dan playbackt iemand een quote en thats it. Dat heb ik nu wel weer gezien....beetje eentonig.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 29 november 2014 @ 11:25:

Deze DUBSMASH vind ik trouwens WEL weer geniaal.





Die is top!
Niet om het 1 of ander hoor maar ik wacht eigenlijk op nieuwe plaatjes van 'Hate the ones who hate you'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Halve-Haan schreef op 29 november 2014 @ 21:50:

Niet om het 1 of ander hoor maar ik wacht eigenlijk op nieuwe plaatjes van 'Hate the ones who hate you'. uhuh, en iemand die het even onder de andacht brengt van Dhr. van Osdorp. Relluh! :D
quote:Madelynn schreef op 29 november 2014 @ 22:20:

[...]





uhuh, en iemand die het even onder de andacht brengt van Dhr. van Osdorp. Relluh! :DSay whut?
Ik kan geen plaatjes plakken (moet dat nog aanvragen) maar kwam gisteren deze tegen op facebook en moest meteen aan dit topic denken :

http://i59.tinypic.com/f1fode.jpg



Het zal wel aan mij liggen maar ik vraag me af waarom het laatste stukje Engels is
quote:Madelynn schreef op 29 november 2014 @ 22:20:

[...]





uhuh, en iemand die het even onder de andacht brengt van Dhr. van Osdorp. Relluh! :DAh got the point nu Zou idd leuk zijn, maar daarom wil ik geen nieuwe plaatjes. Vind ze gewoon hilarisch
Heb er weer een gemaakt maar ik moet ff meer zuipen of blowen om iets grappigs te bedenken geleuf ik.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 29 november 2014 @ 23:09:

Heb er weer een gemaakt maar ik moet ff meer zuipen of blowen om iets grappigs te bedenken geleuf ik.Nou, schiet op dan met je gezuip en geblow!
Heb sinds mijn 16e alleen nog maar gedronken zo nu en dan. Ben braver dan jullie denken.
No prob Grumpycat, ben zelf qua blowen ook in rehab. Best moeilijk, maar ik red het tot nu toe wel.

Desondanks..je hebt het of je hebt het niet, ook nuchter. Jij hebt het! Dus schiet op!
Staan 2 nieuwe op
Oh my!
Die van Jan kan ik niet delen, want een Jan in mijn kring
Heeft er al iemand de pagina gepromoot bij van Opdorp?
Doe maar niet, die man is serieus eng en ik ben kei makkelijk te achterhalen hahaha. Ik opende die pagina voor ik me had verdiept in hoe schizofreen en gestoord die lambal is.
Oke grumpy, dont worry.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven