Digi
alle pijlers
Spotify afspeellijsten
zaterdag 3 februari 2024 12:34
Ik heb sinds een paar dagen Spotify. Als het laatste nummer in de afspeellijst klaar was, werd automatisch het eerste nummer in de volgende afspeellijst afgespeeld.
Op de één of de andere manier, is dit nu niet meer het geval. Als het laatste nummer in de afspeellijst klaar is, word het eerste nummer in dezelfde afspeellijst weer afgespeeld.
Ik heb al gegoogled en in de instellingen van Spotify bekeken maar ik krijg het niet voor elkaar.
Wie kan mij helpen?
Op de één of de andere manier, is dit nu niet meer het geval. Als het laatste nummer in de afspeellijst klaar is, word het eerste nummer in dezelfde afspeellijst weer afgespeeld.
Ik heb al gegoogled en in de instellingen van Spotify bekeken maar ik krijg het niet voor elkaar.
Wie kan mij helpen?
zaterdag 3 februari 2024 13:52
zaterdag 3 februari 2024 14:25
Dit, volgens mij zit die functie er niet op.nerdopviva schreef: ↑03-02-2024 13:52Ik heb nog nooit meegemaakt dat Spotify vanzelf een andere afspeellijst gaat afspelen.
Tenzij je die andere playlist in de wachtrij had gezet ?
zaterdag 3 februari 2024 14:46
Dat zou best kunnen, bedankt voor de suggestie!nerdopviva schreef: ↑03-02-2024 13:52Ik heb nog nooit meegemaakt dat Spotify vanzelf een andere afspeellijst gaat afspelen. Wel dat er aan het einde van de afspeellijst vergelijkbare nummers werden afgespeeld. Kan het zoiets zijn, dat dat toevallig nummers waren die in een andere afspeellijst staan?
zaterdag 3 februari 2024 14:47
Ik ben nummerradio wel tegen gekomen, maar ik heb geen idee wat die functie inhoud. Dus ik weet niet of ik dat zoekStudent201 schreef: ↑03-02-2024 14:31Ik klik vaak op een nummer wat ik leuk vind, ga dan naar nummerradio en zet m dan op shuffle.
Zoek je dat toevallig?
zaterdag 3 februari 2024 14:49
zaterdag 3 februari 2024 15:00
Nummerradio betekent gewoon dat spotify zelf een afspeellijst bij elkaar zet.leeg_zakje schreef: ↑03-02-2024 14:47Ik ben nummerradio wel tegen gekomen, maar ik heb geen idee wat die functie inhoud. Dus ik weet niet of ik dat zoek
Ik denk dat ze dan kijken naar liedjes die lijken op dat ene liedje of liedjes waar andere mensen ook vaak naar luisteren, die ook naar dat ene nummer luisteren.
Oftewel, als je op nummerradio klikt bij een bepaald nummer, krijg je vaak een afspeellijst met nummer die een beetje in dezelfde stijl passen.
Ik doe dat regelmatig omdat ik lui ben. Ik zet een nummer op dat ik mooi vind of past bij de stemming waar ik dan in ben, en zet dan nummerradio aan.
Zwetser
zaterdag 3 februari 2024 15:07
Daar ga ik eens naar kijken, bedankt voor de uitleg!Student201 schreef: ↑03-02-2024 15:00Nummerradio betekent gewoon dat spotify zelf een afspeellijst bij elkaar zet.
Ik denk dat ze dan kijken naar liedjes die lijken op dat ene liedje of liedjes waar andere mensen ook vaak naar luisteren, die ook naar dat ene nummer luisteren.
Oftewel, als je op nummerradio klikt bij een bepaald nummer, krijg je vaak een afspeellijst met nummer die een beetje in dezelfde stijl passen.
Ik doe dat regelmatig omdat ik lui ben. Ik zet een nummer op dat ik mooi vind of past bij de stemming waar ik dan in ben, en zet dan nummerradio aan.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in