Vensters onderin Safari, hoe haal je die permanent weg?

02-04-2024 08:40 4 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben aardig bedreven met m’n iPad maar dit is iets waar ik niet uitkom. Als ik Safari open dan staan er onderin ineens 3 vensters plus een venster om een venster aan toe te voegen. Deze vensters zijn de laatste websites die ik bezocht heb. Zodra ik m’n scherm aanraak gaan ze weg. Ik vind dit heel irritant en wil dit weg hebben, maar kan niet vinden hoe ik dit moet doen. In de instellingen kan ik er niets voor vinden. Weet iemand raad?
Alle reacties Link kopieren Quote
Die vensters zijn het equivalent van de tabs in je browser, als ik je goed begrijp. Is dus gewoon een feature.
No one ever made a difference by being like everyone else.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb dat alleen als ik per ongeluk een nieuw venster heb geopend in plaats van een nieuw tabblad. Je krijgt het weg door de vensters die je niet meer wil weg te vegen. Dus zodra die venstertjes onderin in beeld komen, veeg je de vensters naar omhoog weg die je niet meer wilt (ook die lege voor een nieuw venster). Je houdt er dan eentje over, waarmee je browst. Volgende keer opent die gewoon en is het euvel van de vele venstertjes verdwenen.
Alle reacties Link kopieren Quote
LichtEnDonker schreef:
02-04-2024 10:46
Ik heb dat alleen als ik per ongeluk een nieuw venster heb geopend in plaats van een nieuw tabblad. Je krijgt het weg door de vensters die je niet meer wil weg te vegen. Dus zodra die venstertjes onderin in beeld komen, veeg je de vensters naar omhoog weg die je niet meer wilt (ook die lege voor een nieuw venster). Je houdt er dan eentje over, waarmee je browst. Volgende keer opent die gewoon en is het euvel van de vele venstertjes verdwenen.
Gelukt, dank je wel.weer een irritatie minder 😊

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven