Vraag over smartwatch notificaties niet helemaal zichtbaar

07-11-2019 04:06 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik had een vraagje ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb een smartwatch horloge gekocht genaamd:
Vrouwen IP68 Waterdicht Smart Horloge P70 P68 Bluetooth 4.0 Smartwatch Voor Apple IPhone xiaomi LG Hartslagmeter Fitness Tracker (Ja, via AliExpress)

(Gelieve geen commentaar om het feit dat ik zoiets op AliExpress heb besteld en dat dat vragen is om ‘ moeilijkheden’ of iets met goedkoop of nep. Dat weet ik allemaal zelf wel.) Stel enkel een vraag meer niet.

Zou iemand mij misschien willen/kunnen uitleggen hoe ik notificaties binnen krijg op de horloge? (Hoe ik dat moet instellen? Heb het idee dat niet alles binnen krijg) misschien is het handig om hierbij te weten dat ik een iPhone X heb. Met de nieuwste software. Zou iemand mij dit alstublieft stap voor stap willen kunnen/ uitleggen? (Oftewel in Jip en Janneke taal😳🤦🏽‍♀️ Ben niet zo technisch vandaar) DIT PROBLEEM IS INMIDDELS OPGELOST!

Het onderstaande probleem helaas nog niet!

En dan had ik nog een vraagje. Als ik wel een melding binnenkrijg van iets hoe kan ik dan het hele bericht lezen? Ik kan drukken wat ik wil maar ik zie alleen het bericht zover dat kan op de display terwijl het bericht wel langer is. Moet ik dan scrollen? of iets? Ik probeer van alles maar het lukt me niet om het hele bericht te zien. (Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel vind het lastig om het goed te beschrijven..😳🤦🏽‍♀️

Ik hoop dat iemand het hier weet. Je zou me er echt enorm mee helpen. Ik lig door omstandigheden veel op bed en heb dan niet altijd mijn telefoon binnen handbereik. Dan is het wel fijn dat ik het alsnog kan lezen op mijn horloge.

Bedankt voor het lezen. En reageren.
Alle reacties tips en trucs zijn welkom!😊

Iedereen een fijne dag toe gewenst.
Groetjes!
Ik hen de Xaomi Mi band 3 en ik kan de rest van het bericht lezen door te swipen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven