Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Digi
Welkom op de pijler Digi. Op deze overzichtspagina kun je terecht met vragen over alles dat met automatisering, games, computers, tablets, digitale tv en mobiele telefonie te maken heeft.

Heb je problemen met de hardware of software van je computer of laptop? [break]Wil je weten welke smartphone of digitale fotocamera het meest geschikt is voor jouw persoonlijke gebruik? Praat mee, stel vragen of help anderen door hun vragen te beantwoorden.

Wat is nou echt een goede smartphone?

15-07-2010 20:49 40 berichten
Link kopieren Quote
Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Van al dat googelen word ik ook niet wijzer want daar lees ik veel negatieve ervaringen.

Ik zoek er een waarmee je makkelijk kunt internetten.

Wie heeft een tip voor mij?
Link kopieren Quote
Aaiphone
Link kopieren Quote
Jaaaaaa, die zou ik heel graag willen, maar hij is te duur voor mij helaas
Link kopieren Quote
Met of zonder touchscreen?
Link kopieren Quote
Het liefst met touchscreen
Link kopieren Quote
Ik heb een Sony Ericsson Vivaz. Ook met touchscreen en die bevalt me prima.

Maar je zegt dat een Iphone te duur is. Bedoel je dat je hem los wil kopen? Zonder abbo? Dan zijn de meeste smartphones wel prijzig denk ik:(
Link kopieren Quote
Nokia 5230, ik heb 'm sinds een maandje, bevalt prima. Touchscreen en als je 'm los koopt ook nog betaalbaar.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Link kopieren Quote

Ik heb er een, vind de batterij slecht.

Nu een Samsung, sensation.

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Link kopieren Quote
Nee los kopen is helemaal geen doen. Maar ook bij een abbo moest ik 250 euro bij betalen en dan ook nog met veel belminuten dus een vrij hoog maandbedrag.

En 250 euro vind ik echt teveel.
Link kopieren Quote
Met touchscreen en 3d.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:T-CXLwspgrtQXM:http://www.letsgomobile.org/images/news/vodafone/360-h1.jpg
Link kopieren Quote
Binki, ik ga even kijken
Link kopieren Quote
Dit is de Nokia 5230 trouwens http://www.geronika.be/web/components/com_virtuemart/shop_image/product/NOKIA_5230_4ba2469caa18a.jpg

(en de batterij gaat ook lang mee, ook niet obelangrijk!)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Link kopieren Quote
Oh, die is ook leuk!

Ze zien er allemaal wel gelikt uit tegenwoordig.

Maar als ik ga googelen dan lees ik alleen maar negatieve verhalen, over bijna elke telefoon
Link kopieren Quote
Ik ben gek op Blackberry (heb een Curve 8520, goedkope en simpelste variant). Vind het een erg fijne telefoon!

Prettig ook dat hij geen touchscreen heeft, anders was ik misschien wel voor een Iphone gegaan.
Link kopieren Quote
Mmm, een blackberry. Lijkt me ook wel wat. Kan je daar makkelijk op internetten?

Hij komt zo zakelijk op mij over
Link kopieren Quote
Heb sinds kort de Samsung Galaxy S (9000), ben ik erg blij mee. Kun je via Wifi op internet, denk dat ie niet onder doet aan Iphone, alleen weinig apps.
Link kopieren Quote
Tarretje, we maken het je niet makkelijk hè.? X-D
Link kopieren Quote
Naar de galaxy heb ik ook al gekeken. Hij lijkt idd erg op de iphone. En die wil ik ...dus.....

Jullie maken het idd niet makkelijk voor me. Toch ben ik blij met de reacties. Ik hoor graag ervaringen voordat ik iets koop.
Link kopieren Quote
Ik heb ook de blackberry curve 8520, en dat is een geweldige telefoon! Helemaal niet zo zakelijk. Als je hem wilt om te internetten, is die perfect, vanwege dat qwerty toetsenbord. Gaat als een tierelier.

Media en dergelijke zijn ook prima op een BB, maar er zijn telefoons die er beter in zijn. Maar nogmaals, om lekker te internetten (forummen ;-)) is 'ie prima.
Link kopieren Quote
:blob Dus, wat wordt het? X-D
Link kopieren Quote
De Sony Ericsson Xperia X1, hier als ie opengeschoven is:

http://www.mobilyz.com/wp-content/uploads/sony-ericsson-xperia-x1-4.jpg
Ik wil ook een motto
Link kopieren Quote
Ik heb sinds een paar weken een Samsung Galaxy S, zou niet anders meer willen!

http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/47/samsung-galaxy-s.jpg
Link kopieren Quote
Ik heb zelf ook de iphone en ben superblij. Maar dat wordt hem dus niet. Ik hoor heel veel goede dingen over de blackberry, die zijn al jaren bezig met dit soort telefoons en hebben zich dus goed ontwikkeld. Ik zou geen lg bestellen, vriend van mij heeft daar zoveel gedoe mee gehad...(hij heeft nu ook een iphone).
Link kopieren Quote
casey schreef op 15 juli 2010 @ 21:14:

Heb sinds kort de Samsung Galaxy S (9000), ben ik erg blij mee. Kun je via Wifi op internet, denk dat ie niet onder doet aan Iphone, alleen weinig apps.
Dat valt me nog niet tegen, de hoeveelheid apps. In de market staan er behoorlijk wat inmiddels. Ik geloof zelfs al zo'n 100.000.
Link kopieren Quote
Tarretje schreef op 15 juli 2010 @ 21:01:

Nee los kopen is helemaal geen doen. Maar ook bij een abbo moest ik 250 euro bij betalen en dan ook nog met veel belminuten dus een vrij hoog maandbedrag.

En 250 euro vind ik echt teveel.
waarom neem je dan geen abbo voor 2 jaar? dan is ie stukken goedkoper

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven