Weduwnaars en sexy dames in de aanbieding

13-07-2024 08:11 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Non-issue, maar gewoon omdat ik nieuwgierig ben.

Kan iemand mij uitleggen waarom ik op Facebook allemaal weduwnaars (meestal doen ze iets medisch) voorgesteld krijg als facebookvriendje?

Tegelijkertijd word ik op X gevolgd door allerlei sexy geklede dames die zelf duizenden mensen volgen en die meestal nog niet 1% van dat getal aan volgers hebben.

Waar komt dat verschil in aanbod vandaan?

Company policy ofzoiets?
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
Op Facebook zitten -denk ik- gemiddeld meer oudere vrouwen dan op X dus dan is een weduwnaar waarschijnlijk het meest lucratieve verdienmodel. Op X is het publiek gemengd maar aan mannen valt denk ik meer te verdienen dus worden de geile meisjes ingezet. Of bedoel je dit niet?
Dat kan inderdaad een verklaring zijn.

Ik dacht dat die organisaties álles wisten van hun klanten. Waarom zou ik naar de USA emigreren voor een date?
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
Je hoeft niet te emigreren, alleen geld overmaken. (misschien jij niet, maar die vrouwen zijn er wel)
Een arts wekt vertrouwen, want die zit meestal goed in de slappe was. Dus is het niet zo erg om hem even wat voor te schieten als er zich een probleempje voordoet met zijn bank en zijn moeder moet met spoed geopereerd worden.
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat mensen erin trappen...
:bonk:
Dat zijn allemaal nepprofielen van scammers.
Blckcffee schreef:
13-07-2024 11:36
Dat kan inderdaad een verklaring zijn.

Ik dacht dat die organisaties álles wisten van hun klanten. Waarom zou ik naar de USA emigreren voor een date?
Ze gaan doen alsof zij naar jou komen en dan lopen ze tegen allerlei obstakels aan en dat kan jij met je geld oplossen. Of ze ontfutselen je bankgegevens ect.
Dat is het idee, niet dat jij denkt dat je naar de USA moet verhuizen.
Wat grappig. Ik krijg in zowel Facebook als SongPop altijd Amerikaanse weduwnaars uit de medische sector. Ik verwijder ze altijd direct, zodra ze beginnen te chatten (SongPop, bij FB uiteraard direct). Ik had de link nog niet gelegd naar schimmige geldaftroggelpraktijken.
Oh oh, wát een stouterds.

Ook nog proberen meerdere dames aan het lijntje te houden.
:rofl:
Hier nog zo.n knapperd die zo veel uitnodigingen en liefdes verklaringen krijgt op Instagram .Veel fotos datze poseren in de operatie kamer.
Ze zijn nog net niet aan het opereren .😁. ik blokkeer ze gelijk
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Het zijn meestal ook nog smakelijke hapjes, die weduwnaren.

Geen dokter Nowzaradan looks, zeg maar.

Afbeelding
Nee met een kop als dr Now vang je niet veel, dat weten de scammers achter de profielen van deze "weduwnaar artsen" ook.
Heb ik nou net een vriendjesverzoek gekregen van iemand die een foto van Gordon heeft gejat?

Wederom een weduwnaar, maar deze keer geen chirurg.

Afbeelding
Wat leuk dat Gordon vriendjes met je wil worden :) !

Op Facebook krijg ik nauwelijks dit soort verzoeken, wel veel op Instagram (geen artsen, wel ontzettend veel 'piloten' en dames) en op een datingssite (weduwnaars die heel snel buiten de datingsite om willen mailen).
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Ze staan vaak ook op de foto met zo'n lieve labrador. Gelukkig ben ik van de kattenafdeling ;)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven