Digi
alle pijlers
Weduwnaars en sexy dames in de aanbieding
zaterdag 13 juli 2024 08:11
Non-issue, maar gewoon omdat ik nieuwgierig ben.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik op Facebook allemaal weduwnaars (meestal doen ze iets medisch) voorgesteld krijg als facebookvriendje?
Tegelijkertijd word ik op X gevolgd door allerlei sexy geklede dames die zelf duizenden mensen volgen en die meestal nog niet 1% van dat getal aan volgers hebben.
Waar komt dat verschil in aanbod vandaan?
Company policy ofzoiets?
Kan iemand mij uitleggen waarom ik op Facebook allemaal weduwnaars (meestal doen ze iets medisch) voorgesteld krijg als facebookvriendje?
Tegelijkertijd word ik op X gevolgd door allerlei sexy geklede dames die zelf duizenden mensen volgen en die meestal nog niet 1% van dat getal aan volgers hebben.
Waar komt dat verschil in aanbod vandaan?
Company policy ofzoiets?
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
zaterdag 13 juli 2024 10:31
zaterdag 13 juli 2024 11:36
zaterdag 13 juli 2024 14:10
Je hoeft niet te emigreren, alleen geld overmaken. (misschien jij niet, maar die vrouwen zijn er wel)
Een arts wekt vertrouwen, want die zit meestal goed in de slappe was. Dus is het niet zo erg om hem even wat voor te schieten als er zich een probleempje voordoet met zijn bank en zijn moeder moet met spoed geopereerd worden.
Een arts wekt vertrouwen, want die zit meestal goed in de slappe was. Dus is het niet zo erg om hem even wat voor te schieten als er zich een probleempje voordoet met zijn bank en zijn moeder moet met spoed geopereerd worden.
zaterdag 13 juli 2024 14:49
Ze gaan doen alsof zij naar jou komen en dan lopen ze tegen allerlei obstakels aan en dat kan jij met je geld oplossen. Of ze ontfutselen je bankgegevens ect.
Dat is het idee, niet dat jij denkt dat je naar de USA moet verhuizen.
zaterdag 13 juli 2024 14:53
zaterdag 13 juli 2024 16:06
maandag 22 juli 2024 18:51
Wat leuk dat Gordon vriendjes met je wil worden !
Op Facebook krijg ik nauwelijks dit soort verzoeken, wel veel op Instagram (geen artsen, wel ontzettend veel 'piloten' en dames) en op een datingssite (weduwnaars die heel snel buiten de datingsite om willen mailen).
Op Facebook krijg ik nauwelijks dit soort verzoeken, wel veel op Instagram (geen artsen, wel ontzettend veel 'piloten' en dames) en op een datingssite (weduwnaars die heel snel buiten de datingsite om willen mailen).
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in