Welk telefoonabonnement heb ik nodig?

13-08-2019 11:09 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb eigenlijk nog nooit een telefoonabonnement gehad. Had altijd een belkaart die nooit echt opging omdat ik nauwelijks bel. Ik doe alles via de mail, WhatsApp (wifi) en vaste telefoon.

Nu toch maar een betere telefoon gekocht en wil daar een abonnement bij (heet dat sim only? wil mijn eigen nummer houden als dat kan) waarbij ik buiten ook kan internetten, filmpjes kijken, en misschien een enkel telefoontje plegen. Ik snap helemaal niks van belminuten, en gigabytes. Heb ik 4 gb nodig om makkelijk filmpjes te kunnen kijken op mijn telefoon? Is 100 belminuten echt 1,5 uur? (zoveel bel ik nooit). Wat zou voor mij het beste abonnement zijn?
Alle reacties Link kopieren
Late reactie...maar dames bedankt voor het meedenken. Ik heb ondertussen even niks gedaan...heb problemen met mijn computer, dat wil ik eerst oplossen, maar ik ga voor de tip van Poesinboots...een klein abonnement.
Alle reacties Link kopieren
Luister je ook muziek in de auto met je telefoon? (Ik doe dat altijd dmv zo'n stekker). Streamen kost namelijk best wat!
Ik zit bij Tele2 en ik vind ze goedkoop. Ik betaal iets van 13 euro voor 5 gb en 100 belminuten
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
18-08-2019 22:01
Luister je ook muziek in de auto met je telefoon? (Ik doe dat altijd dmv zo'n stekker). Streamen kost namelijk best wat!
Ik zit bij Tele2 en ik vind ze goedkoop. Ik betaal iets van 13 euro voor 5 gb en 100 belminuten

Nee nooit (zou niet weten hoe dat moet :-$ ) luister altijd naar de radio of cd's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven