Welke online gezinsagenda?

24-07-2024 19:09 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar tips voor een online gezinsagenda. Welke gebruiken jullie en ben je tevreden?
Google agenda
montblanc schreef:
24-07-2024 19:40
Google agenda
Leek mij ook het makkelijkst.
Ik heb Familywall, naast agenda met veel soorten invoer en alarmopties kan je ook vast rooster aanmaken voor gezin, vaste en losse klusjes invoeren en deze verdelen/hangen aan iemand. Boodschappenlijstjes maken die iedereen kan aanvullen, deze ook weer aan iemand toebedelen..tabs voor budgetten, eet/menuplanning en nog wat dingen.

Google agenda enz kan je er aan vast maken, is een betaalde app maar echt zo fijn.

Ook kan je belangrijke adressen en telefoonnummers invoeren. Ook bij de afspraken kan je dan zo'n contact hangen, heel handig als je pubers/partner met een geheugen van een erwt hebt, ze krijgen een melding (of 3 net wat men invult) en extra info en adres en nummer, mocht er iets zijn kunnen ze mooi zelf oplossen/bellen/afspraak verzetten.
Wij gebruiken Klender. Heb hem als widget op mijn telefoon en iedereen in ons gezin kan zelf dingen toevoegen.
Hier ook de agenda van Google
Klender!
Cozi, heel tevreden over. Je kan er ook boodschappenlijstjes en to do lijstjes in zetten, en recepten, waar je dan de ingrediënten in een keer van op je boodschappenlijstje kan zetten.
Wij gebruiken Klender. Erg tevreden over!
Kun je zo'n agenda ook meerdere keren gebruiken?
Dat je er een met je partner hebt en een met je uitwonende kinderen?
En een met je familie?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven