youtube premium account opzeggen lukt niet

31-08-2020 12:31 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk kan iemand mij helpen. Mijn zoon heeft op youtube geklikt op 'gratis proefabonnement'
Dit gratis abonnement is gedurende 1 maand en wordt dan automatisch overgezet op een betaald abonnement van 11,99 euro per maand.

Toen ik erachter kwam gelijk abonnement stopgezet. Nu is er al 4x het bedrag afgeschreven via Paypal, ondanks dat ik geen abonnement meer heb.

Ik dacht vandaag ik ga bellen met google, maar dit is dus onmogelijk. Continue word ik doorverwezen naar de helpdesk op internet. Paypal hetzelfde verhaal, die krijg ik dus ook niet aan de lijn

Iemand iets soortgelijks meegemaakt? Ben er klaar mee, en weet eigenlijk niet hoe ik dit moet stoppen.
het is zoals het is
Op telefoon: ga naar YouTube app, klik op je icoon, klik dan op "paid memberships". Dan kom je bij memberships, klik dan op Premium. Dan zie je "hallo x, .... " daaronder staat deactiveren. Pop up vraagt dan of je wil pauzeren of door wil gaan.

Edit: blijkbaar ben ik nog niet wakker genoeg want je zei dat je wel al had opgezegd maar nog afgeschreven word.
Ik zou met PayPal contact opnemen en uitleggen dat het niet klopt. Niet over de telefoon maar formulier invullen. Binnen 60 dagen moet je het melden en terug vragen. je PayPal gekoppeld aan een credit card?
Staat er bij je YouTube account dat je nog Premium hebt?
Je kunt in Paypal voor de afschrijvingen wel een klacht aanmaken, dan zorgen zij -mits je kunt aantonen dat je opgezegd hebt - dat het bedrag terug komt.
Weet je zoon trouwens zeker dat hij niet met een ander account ingelogd staat?
Je kunt in Paypal de betaling gewoon stopzetten, althans tot een paar jaar terug kon dat gewoon.
Hetvrijewoord schreef:
31-08-2020 13:22
Je kunt in Paypal de betaling gewoon stopzetten, althans tot een paar jaar terug kon dat gewoon.
Dat kan nog steeds.

Maar YouTube Premium (en andere dingen van YouTube en Google) is over het algemeen heel simpel op te zeggen. Het kan dan ook bijna niet dat je een abonnement opzegt en er nog steeds geld afgeschreven wordt voor dat abonnement.
Heb je niet per ongeluk 2 abonnementen o.i.d. ?
Staat je paypal misschien nog gekoppeld in je youtube-account? Misschien activeert iemand steeds weer het abonnement.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
whitewolves schreef:
31-08-2020 12:45
Op telefoon: ga naar YouTube app, klik op je icoon, klik dan op "paid memberships". Dan kom je bij memberships, klik dan op Premium. Dan zie je "hallo x, .... " daaronder staat deactiveren. Pop up vraagt dan of je wil pauzeren of door wil gaan.

Edit: blijkbaar ben ik nog niet wakker genoeg want je zei dat je wel al had opgezegd maar nog afgeschreven word.
Ik zou met PayPal contact opnemen en uitleggen dat het niet klopt. Niet over de telefoon maar formulier invullen. Binnen 60 dagen moet je het melden en terug vragen. je PayPal gekoppeld aan een credit card?
Staat er bij je YouTube account dat je nog Premium hebt?
Er staat dat hij geen abonnement heeft
het is zoals het is
aardbeienslof schreef:
31-08-2020 13:04
Je kunt in Paypal voor de afschrijvingen wel een klacht aanmaken, dan zorgen zij -mits je kunt aantonen dat je opgezegd hebt - dat het bedrag terug komt.
Dat ga ik zeker proberen, dank voor de tip
het is zoals het is
dropsleutel schreef:
31-08-2020 20:11
Dat ga ik zeker proberen, dank voor de tip
ik heb google op niet actief gezet, ik hoop dat het nu klaar is.
het is zoals het is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven