Breda naar Veendam

21-02-2024 21:27 21 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Over 2 weken moeten we met ons gezin op een zondagochtend voor een uurtje in Veendam zijn. Dit is vanuit Breda nogal een autorit. Onze dochters gaan mee, zij zijn 5 en 7 jaar oud. Op de terugweg willen we ergens een leuke tussenstop maken. Ergens waar we normaal niet zo snel heen rijden omdat het zo'n eind weg is maar nu we dan toch in de buurt zijn valt het mooi te combineren. Wie heeft er een goede tip waar we die dag dan echt naartoe moeten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bakkersmuseum Hattem :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dinoland Zwolle. Vanaf april weer open.
Alle reacties Link kopieren Quote
Floddertje schreef:
21-02-2024 21:37
Bakkersmuseum Hattem :heart:
Dat ziet er superleuk uit! Helaas zijn ze op zondag gesloten :-(
Alle reacties Link kopieren Quote
De hunnebedden in Drenthe
Alle reacties Link kopieren Quote
Blondie68 schreef:
21-02-2024 21:46
Dinoland Zwolle. Vanaf april weer open.
Hmm nee we moeten echt over 2 weken in Veendam zijn, niet pas in april. Ik had zelf het verkeerspark gezien in de buurt van Assen, maar dat is ook pas ergens in april geopend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hans en grietje in Zeewolde, is maar een minuut of tien omrijden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Glashalfvol schreef:
21-02-2024 21:47
Dat ziet er superleuk uit! Helaas zijn ze op zondag gesloten :-(
Oh wat stom van dat museum :|
Alle reacties Link kopieren Quote
Wildlands.
Alle reacties Link kopieren Quote
Glashalfvol schreef:
21-02-2024 21:49
Hmm nee we moeten echt over 2 weken in Veendam zijn, niet pas in april. Ik had zelf het verkeerspark gezien in de buurt van Assen, maar dat is ook pas ergens in april geopend.
Het verkeerspark is al jaren dicht😂 echt al jaren. Maar anders was dat zeker leuk geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tussenstop bij Dolfinarium of de dierentuin in Amersfoort.
Alle reacties Link kopieren Quote
kaartje1 schreef:
21-02-2024 22:38
Het verkeerspark is al jaren dicht😂 echt al jaren. Maar anders was dat zeker leuk geweest.
Het is voortaan verkeers en attractiepark Duinen Zathe, nog steeds in de buurt van Assen. Het park van vroeger, verkeerspark Assen is inderdaad al lang dicht. Ik snap wat je dacht haha!
Alle reacties Link kopieren Quote
kaartje1 schreef:
21-02-2024 22:38
Het verkeerspark is al jaren dicht😂 echt al jaren. Maar anders was dat zeker leuk geweest.
Het is voortaan verkeers en attractiepark Duinen Zathe, nog steeds in de buurt van Assen. Het park van vroeger, verkeerspark Assen is inderdaad al lang dicht. Ik snap wat je dacht haha!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tussenstop bij Dolfinarium of de dierentuin in Amersfoort.
Alle reacties Link kopieren Quote
Glashalfvol schreef:
21-02-2024 22:47
Het is voortaan verkeers en attractiepark Duinen Zathe, nog steeds in de buurt van Assen. Het park van vroeger, verkeerspark Assen is inderdaad al lang dicht. Ik snap wat je dacht haha!
Ik kwam hier inderdaad nog even terug om te vragen of misschien Duinen Zathe bedoeld werd 🙈 Sorry.
Alle reacties Link kopieren Quote
Subtropisch zwembad Tropiqua in Veendam
Alle reacties Link kopieren Quote
Wildlands dierentuin in Emmen, Hunebedcentrum in Borger, Ellert en Brammert in Schoonoord of het Veenmuseum in Bargercompascuum.

Edit: die laatste twee zijn tot 1 april dicht.

Een klein stukje verder: Bourtange (een soort Naarden, maar dan mooier en origineler).
Alle reacties Link kopieren Quote
Er ligt nogal wat op die lange route:

nl.distance.to/Veendam/Breda

Iets rond Amersfoort / Utrechtse Heuvelrug lijkt het makkelijkste.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor alle goede ideeën! We gaan eens kijken met de kinderen waar we zin in hebben. Ik zal nog laten weten wat het geworden is :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Floddertje schreef:
21-02-2024 22:07
Oh wat stom van dat museum :|
Er is in die omgeving wel meer gesloten op zondag, want dan mag je je alleen bezighouden met den Here (en stiekem op zolder voetballen kijken als je de man des huizes bent).
Je leeft maar 1x
Alle reacties Link kopieren Quote
We zijn uiteindelijk maar Bourtange gegaan. ( dank sophiax! ) Daar zit ook een leuke kaarsenwinkel waar je zelf kaarsen kan dompelen. Het was een hele leuke middag. Bedankt voor de tips!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven