Nieuw in Arnhem

17-12-2022 12:57 4 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dag allemaal,

Sinds kort ben ik van Amsterdam naar Arnhem verhuisd, maar ik ken hier nog helemaal niemand (behalve mijn zussen en vrienden/aanhang die in de buurt wonen). Het lijkt mij echter ook leuk om zelf wat mensen te leren kennen! Mijn zus gaf aan dat zij via Viva Forum 10 jaar geleden zelf enkele leuke mensen heeft ontmoet, dus ik dacht worth a shot!

Ik ben 32 jaar (vrouw), hou van sporten (squash, tennis, salsa) en spelletjesavonden, lezen, drankjes doen, dansen! en reizen. Het lijkt me heel tof om in Arnhem een cursus keramiek te gaan doen en salsalessen te nemen. Ik ben vooral op zoek naar mensen die het leuk vinden om misschien een keertje samen wat te doen, me Arnhem een beetje te laten zien en een drankje te doen.

Mocht je je hierin herkennen of vind je het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, dan hoor ik het heel graag:)!

Groetjes Marjolein
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi TO, ik woon in Arnhem met veel plezier :).
Je mag me wel een PB doen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Ik ben bijna 4 jaar geleden van omgeving Amsterdam naar Arnhem verhuisd en ik zou het ook leuk vinden om meer contacten in de buurt te hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hai Simply-me en Esther - 93,

Wat leuk! Misschien kunnen we met z'n drietjes een keer een drankje doen? Of een wandeling maken in Sonsbeekpark?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven