vrijgezellenfeest juni 2021

18-05-2021 19:10 39 berichten
Hey ladies!

Ik moet een vrijgezellenfeestje plannen, die 26 juni aanstaande zal plaatsvinden. Dus situatie; er is het één en ander versoepeld, maar niet alles is mogelijk. Ik vind het supermoeilijk, vooral omdat je (iig nu nog-) nergens binnen kan zijn, en veel dingen nog onzeker zijn. Laat staan hoe je dingen op 1,5m afstand kan regelen. Ik wil de vriendinnen wel vragen voor een corona-zelftest vooraf, maar dat wil mogelijk niet iedereen, en ook heeft een evenementen-aanbieder daar waarschijnlijk niks -officieels- aan. Maarrrrr, wie weet hebben jullie goeie ideeën?!
Even de feiten op een rij:
- 26 juni
- amsterdam
- 9 dames
- geen opdrachten met mannen

Wie heeft nog leuke tips?!!

Alvast mega bedankt:-)
Alle reacties Link kopieren
Picknicken, bootje huren, kanovaren ...
Alle reacties Link kopieren
Maximaal 2 personen in groepsverband is nog steeds het advies met 9 meiden over straat loop je het risico op boetes, zeker wanneer er alcohol wordt gedronken. Ik zou de persconferentie ff afwachten, want dit feestje kan nu niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Uitstellen.

Iets anders rest je niet.
Al een account? Log dan hier in.
En trouwen zonder vrijgezellenfeessie is geen optie?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
18-05-2021 19:18
En trouwen zonder vrijgezellenfeessie is geen optie?
Vast niet. :lol:

Ik begrijp hier niets van. Er is nog niets mogelijk om met 9 pax leuke dingen te doen maar er moet een feestje komen. Met beperkingen.

Ik zou ook feestelijk bedanken als ik een test zou moeten doen voor zo’n feestje.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er überhaupt al evenementenaanbieders in deze tijd??
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrijgezellenfeest afgelopen zomer was een bbq en daarna silent disco in de tuin.
Maar toen mochten we met 10 personen bij elkaar komen, nu is de planning voor eind juni maar 6 mensen volgens mij (en nog onder voorbehoud natuurlijk)
9 mensen is 7 teveel, ik hoop voor iedereen dat tegen die tijd wat meer mag, maar denk niet dat met 9 mensen op pad dan kan. Dus zou de bruid bellen en aangeven dat ze iets wil wat niet haalbaar is.
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 18-05-2021 19:26
80.82% gewijzigd
yasmijn schreef:
18-05-2021 19:21

Ik zou ook feestelijk bedanken als ik een test zou moeten doen voor zo’n feestje.
Nou zeg dat. En dan moet ik 1,5 meter afstand houden en het terras gaat om acht uur dicht en binnen kan er helemaal niks dus misschien sta ik wel de hele dag buiten in de regen en dan moet ik vast ook nog 200 euro betalen voor het feestje.

Nou geef mijn feestje maar aan Fikkie.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
18-05-2021 19:25
Nou zeg dat. En dan moet ik 1,5 meter afstand houden en het terras gaat om acht uur dicht en binnen kan er helemaal niks dus misschien sta ik wel de hele dag buiten in de regen en dan moet ik vast ook nog 200 euro betalen voor het feestje.

Nou geef mijn feestje maar aan Fikkie.
Ik ga mee naar Fikkie.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
9 mensen kan prima hoor, online...
Zoals iedereen hier al zegt, je kunt nu niks met 9 personen. Wacht nou maar eerst de persconferenties af
Alle reacties Link kopieren
Organiseer iets in iemand zijn tuin en houd afstand. Meer kun je nu niet.

Ik heb 2 weken later een vrijgezellenfeest. Wij zijn met zijn 5en. En lossen het ook op deze manier op!

Iedereen met klachten blijft thuis en krijgt de spullen later thuisgestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
18-05-2021 19:27
9 mensen kan prima hoor, online...
Zoals iedereen hier al zegt, je kunt nu niks met 9 personen. Wacht nou maar eerst de persconferenties af
Online is vast niet de bedoeling 😏
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
18-05-2021 19:25
Nou zeg dat. En dan moet ik 1,5 meter afstand houden en het terras gaat om acht uur dicht en binnen kan er helemaal niks dus misschien sta ik wel de hele dag buiten in de regen en dan moet ik vast ook nog 200 euro betalen voor het feestje.

Nou geef mijn feestje maar aan Fikkie.
En met een beetje mazzel krijg er door een onbetrouwbare test gratis corona bij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je de tips uit het topic van 5/2 opvolgen want toen vroeg je hetzelfde.
Beetje hardleers ofzo?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, TO, maar dat jij (en waarschijnlijk de bruid) er überhaupt over nadenken dat je in juni met 9 mensen een feestje kunt doen.

Het is gewoon not done. Ook niet met zijn negenen bij iemand stiekem in de tuin.

Wat je kunt doen is een middag terras met 2 mensen uit 1 huishouden aan een tafel.

You do the math met 9.
De horeca ziet je aankomen met 9 die dicht op elkaar willen. Echt niet!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Er wordt hier ook weer overdreven over de twee personen. De planning is gewoon dat er op 26-6 een stuk meer mogelijk is.
Nee, niet wat TO wil misschien en ja, alles is nog onder voorbehoud.
Maar met 6 personen samenkomen en uit eten gaan zou misschien wel mogelijk moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
18-05-2021 19:39
Er wordt hier ook weer overdreven over de twee personen. De planning is gewoon dat er op 26-6 een stuk meer mogelijk is.
Nee, niet wat TO wil misschien en ja, alles is nog onder voorbehoud.
Maar met 6 personen samenkomen en uit eten gaan zou misschien wel mogelijk moeten zijn.
Misschien ja. Maar 6 personen zijn er nog steeds geen 9.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
18-05-2021 19:39
Er wordt hier ook weer overdreven over de twee personen. De planning is gewoon dat er op 26-6 een stuk meer mogelijk is.
Nee, niet wat TO wil misschien en ja, alles is nog onder voorbehoud.
Maar met 6 personen samenkomen en uit eten gaan zou misschien wel mogelijk moeten zijn.
Zie jij over een maand 6 personen(laat staan 9) samen uit eten gaan? Ik niet.
Of op hele erge afstand met zijn allen op het terras. Tot 20.00. Gezellig.

Dat een mens zich in het hoofd haalt dat je over 4 weken kunt feesten met 9 mensen. Met een evenementending. Woehaa.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ga sporten, dat mag met 30 mensen ;-). En bij jonger dan 27 hief je geen afstand te houden.

Ik denk dat 9 mensen dan prima kan, op afstand. Of het mag is een tweede.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou lekker het feest (aangepast) door laten gaan, met de anderhalve meter regel in acht nemend (ga nu heel veel ellende over mij heen krijgen).. maar je mag ook met zoveel man naar een uitvaart, naar een huwelijk, de hele supermarkt staat vol mensen.

Het moet wel menselijk blijven! Iemand trouwt als het goed is maar 1x. Gewoon aanpast door laten gaan. Bbq in de tuin ofzo.

Uit eten, een echt feest, stappen.. dat zit er echt nog niet in!
Alle reacties Link kopieren
Greyli schreef:
18-05-2021 20:28
Ik zou lekker het feest (aangepast) door laten gaan, met de anderhalve meter regel in acht nemend (ga nu heel veel ellende over mij heen krijgen).. maar je mag ook met zoveel man naar een uitvaart, naar een huwelijk, de hele supermarkt staat vol mensen.

Het moet wel menselijk blijven! Iemand trouwt als het goed is maar 1x. Gewoon aanpast door laten gaan. Bbq in de tuin ofzo.

Uit eten, een echt feest, stappen.. dat zit er echt nog niet in!
Tja de vergelijking die je maakt slaat natuurlijk nergens op..
Huwelijken worden al heel veel uitgesteld, en gezien de torenhoge kosten kun je die ook niet altijd even makkelijk verschuiven.
Boodschappen zijn simpelweg eerste levensbehoeften. En ik neem aan dat ik geen uitleg hoef te geven bij een uitvaart...
Dan is een vrijgezellenfeest, wat ook best later kan worden ingehaald, gewoon niet noodzakelijk. Dat is echt een gevalletje “willen” en geen “moeten”
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
18-05-2021 20:41
Tja de vergelijking die je maakt slaat natuurlijk nergens op..
Huwelijken worden al heel veel uitgesteld, en gezien de torenhoge kosten kun je die ook niet altijd even makkelijk verschuiven.
Boodschappen zijn simpelweg eerste levensbehoeften. En ik neem aan dat ik geen uitleg hoef te geven bij een uitvaart...
Dan is een vrijgezellenfeest, wat ook best later kan worden ingehaald, gewoon niet noodzakelijk. Dat is echt een gevalletje “willen” en geen “moeten”
Helemaal eens.

Ik vind een niet-noodzakelijk feestje aso. Alle feestjes zijn niet-noodzakelijk. Niet te vergelijken met een uitvaart.
En ik hou van feestjes. Zit er niet in helaas voorlopig. Het is wat het is.
Komt wel weer een keer. Geduld.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
18-05-2021 19:57
Zie jij over een maand 6 personen(laat staan 9) samen uit eten gaan? Ik niet.
Of op hele erge afstand met zijn allen op het terras. Tot 20.00. Gezellig.

Dat een mens zich in het hoofd haalt dat je over 4 weken kunt feesten met 9 mensen. Met een evenementending. Woehaa.
Lijkt me ook niet chill hoor, ik zou daarom eerder kiezen voor een bbq in iemands tuin. Of met twee bootjes het kanaal op.
Dat soort dingen zijn makkelijk met afstand te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven