wat doen jullie als je boos bent?

27-09-2020 21:28 59 berichten
Als jullie echt heel erg boos zijn, op iets of iemand. Wat doen jullie dan? Als ik bijvoorbeeld alleen ben, dan ben ik zo iemand die eerst iets zachts als een kussen, een paar keer tegen de grond aan gooit. En daarna een boze huiler, ik vindt dat zo naar 😂, dan ben je boos, en moet je spontaan janken.

Ik ben benieuwd hoe andere mensen omgaan met 'boosheid'
Huilen :D
Ben niet snel boos. Oprecht een hoog tolerantie gehalte ofso.
Laatst was ik wel boos. Maar betrof jong iemand die getroffen werd door een ziekte. Dan ga ik huilen en om alle woede kwijt te zijn, vervolgens een stuk rennen.
Ik heb een bokszak in huis hangen, daar reageer ik me op af als ik boos ben :vechten:
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 26-06-2021 21:50
99.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Liara schreef:
27-09-2020 21:33
Ik heb een bokszak in huis hangen, daar reageer ik me op af als ik boos ben :vechten:
Dit idd, of een stukje gaan rijden met de auto en een muziekje. Word ik rustig van.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Opkroppen, daarna luide muziek en veel drank.
Oohhh leuk dit!
Ik krijg ineens last van opruimwoede tijdens het ruzie maken. En dan... huilen... ja heel erg ik haat het ook van mezelf want ik maar 0.0 indruk wanneer ik boos ben...

En dan om af te koelen wil ik graag even sporten... maar kan ook als ik gewoon frustraties heb die eruit werken met krachttraining...
Alle reacties Link kopieren
Schreeuwen :facepalm:
Wil ik graag afleren.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Heel boos kijken :-x
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelden bewust boos. Meestal merk ik het aan nogal zeer achressieve dromen dat mij wat dwars zit :P
Als ik de boosheid wel voel, hard in een kussen slaan tot ik begin te huilen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik schreeuw eerst al huilend mijn longen uit mijn lijf. En dan ga ik roken en daarna zeg ik sorry

Oh ik gooi wel met een deur.

Eigenlijk ben ik bijna nooit meer zoooo boos. Laatst wel een keer, dankzij de hormonen. Ging echt compleet uit mijn plaat, echt psycho stijl. En lekker dat ik het stiekem vond. 😱.
Boos: helaas ga ik dan janken, bitchen en nog meer bitchen.
Oh ja, en strijken, eindeloos. Dat is dan wel fijn resultaat daarna
Niks. Het is zo’n zinloos verbruik van energie.
Ik ben niet snel boos. Vroeger was ik wat lichter ontvlambaar, dan ging ik schreeuwen.
Tegenwoordig ben ik vooral verbaasd wanneer iets me niet zint. Dan denk ik: Nee toch, dit kan toch niet? "
Als ik toch een keer echt boos word dan ga ik ijsberen.
Alle reacties Link kopieren
Douchen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Schreeuwen, tieren, vloeken, in een kussen slaan op bed.
Alle reacties Link kopieren
Een glas witte wijn of een stevige wandeling (of beide 😀)
Hangt een beetje af wat voor soort boosheid.

Boos omdat iets niet lukt (kastje in elkaar zetten) is vloeken.

Mokkige boosheid is schoonmaken en boosheid vanuit pure onmacht is fysiek worden of schreeuwen: dat schreeuwen doe ik in de auto (niemand die het merkt of er last van heeft) of ik ram een kussen of het matras in elkaar, komt vrijwel nooit voor. :biggrin:

Die laatste twee manieren heb ik een tijdje veel aan gehad toen ik in conflict was met een instantie. Heel veel frustratie en onmacht die ik op deze manier op een gezonde manier eruit kon krijgen. Zonder dat ik mijzelf volledig opvrat. Heel primair maar het was dan ook een uitzonderlijke situatie.
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 27-09-2020 22:18
3.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Huilen. En ik vind dat echt zo irritant van mezelf. Mensen denken dan altijd meteen van alles en nog wat en gaan je zitten troosten, terwijl ik eigenlijk gewoon heel erg boos ben. Eigenlijk zou ik wel lekker willen tieren en smijten, maar dat lukt dus niet :steam:
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Opruimen. Mijn huis móet dan opgeruimd worden om daar in ieder geval enige rust in te vinden.
En krijg meestal een vreetbui. Waar ik naderhand dan weer van baal.
Alle reacties Link kopieren
Stem verheffen / schreeuwen. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik word dan cynisch denk ik. En luid wat een heel nare combi is.

Komt gelukkig weinig voor; meestal als ik iets verwacht wat ineens niet doorgaat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven