Wie geeft mij een schop onder mijn hol?

16-09-2020 11:47 63 berichten
Hallo allemaal,

Het is de bedoeling dat ik vandaag plaatsneem op mijn snorretje ;-D en naar Delft rij om aldaar een vloerkleed te kopen, deze op mijn snorretje te binden en de weg terug naar huis te berijden.
Ik wil het kleed heel graag en kan niet wachten om er mijn kamer nog mooier mee te maken, maar ik kan de moed niet vatten om aan de dag te beginnen en de daad bij de wens te voegen, dus vraag ik jullie om mij met straffe woorden te motiveren en als dat niet lukt mij dus gewoon de deur uit te schoppen.
Mijn dank daarvoor zal als een sterrenwolk over dit forum zweven. :-D
Kleed laten bezorgen :-D
Alle reacties Link kopieren
Hup Cateau, op de snor jij!
The owls are not what they seem
Heb je een afspraak met de verkoper in Delft? Zo niet, maak die dan met een specifiek tijdstip :)
JackyBee schreef:
16-09-2020 11:49
Kleed laten bezorgen :-D
Kost 49 euro en dat weet ik wel beter te besteden.
Alle reacties Link kopieren
Denk aan het geld wat je uitspaart wanneer je het kleed niet koopt en met de snorretje naar Delft gaat. Heb je het kleed echt nodig ;-)
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
LadyL0101 schreef:
16-09-2020 11:50
Hup Cateau, op de snor jij!
Nou zeg, wat een onbetamelijk voorstel. :|
Alle reacties Link kopieren
hup hup

luieren is leuker met een mooi kleedje om naar te kijken.
Nu is t lekker, vanmiddag te warm.
Been there, done that, got the T-shirt.
captain_hindsight schreef:
16-09-2020 11:51
Heb je een afspraak met de verkoper in Delft? Zo niet, maak die dan met een specifiek tijdstip :)
Oh, da's wel een plan.
hamerhaai schreef:
16-09-2020 11:51
Denk aan het geld wat je uitspaart wanneer je het kleed niet koopt en met de snorretje naar Delft gaat. Heb je het kleed echt nodig ;-)
Ja, echt nodig, het is nu vreselijk kaal hier.
Cateautje schreef:
16-09-2020 11:51
Kost 49 euro en dat weet ik wel beter te besteden.
Dan tegen jezelf zeggen dat je 49 euro plus een goed gevoel 'verdient' door gewoon op die brommer te stappen en te gaan!
'
Alle reacties Link kopieren
Kan even niet schoppen, heb pumps aan en blote voeten
;)
Apatura schreef:
16-09-2020 11:52
hup hup

luieren is leuker met een mooi kleedje om naar te kijken.
Nu is t lekker, vanmiddag te warm.
Ja, is waar.
lilalinda schreef:
16-09-2020 11:53
Kan even niet schoppen, heb pumps aan en blote voeten
;)
:lmao:
Waarom heb je die schop nodig als je dat kleed zo graag wilt hebben? Dan zou je toch vol enthousiasme moeten gaan? Dus geen smoesjes en gewoon gaan. Denk aan hoe blij je bent wanneer je weer thuis bent en je van je kleed kan genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ga samen met een vriendin met de auto en ga ook lekker lunchen in Delft. Zo is het uitstapje nog leuker 😊
watdachtjehiervan schreef:
16-09-2020 11:55
Waarom heb je die schop nodig als je dat kleed zo graag wilt hebben? Dan zou je toch vol enthousiasme moeten gaan? Dus geen smoesjes en gewoon gaan. Denk aan hoe blij je bent wanneer je weer thuis bent en je van je kleed kan genieten.
Dat snap ik dus ook niet.

Heb alles al bedacht wat je hier nu schrijft.
summerheat schreef:
16-09-2020 11:56
Ga samen met een vriendin met de auto en ga ook lekker lunchen in Delft. Zo is het uitstapje nog leuker 😊
Mijn autobezittende vriendinnen zijn op het werk.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist helemaal niet dat we een DOEN pijler hadden?!? :nut:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Friezin71 schreef:
16-09-2020 11:58
Ik wist helemaal niet dat we een DOEN pijler hadden?!? :nut:
Is een broertje van de zwangerpijler.
Alle reacties Link kopieren
Friezin71 schreef:
16-09-2020 11:58
Ik wist helemaal niet dat we een DOEN pijler hadden?!? :nut:
Die is voor mij ook nieuw...

Cadeau, gewoon gaaaaan! Lekker de wind door je kapsel, zon op je toet en als je kleedje eindelijk ligt heb je ook wel een ijsje of zo verdiend.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
16-09-2020 12:02
Die is voor mij ook nieuw...

Cadeau, gewoon gaaaaan! Lekker de wind door je kapsel, zon op je toet en als je kleedje eindelijk ligt heb je ook wel een ijsje of zo verdiend.
Je hebt gelijk hoor, jullie allemaal.
Ik ga nu douchen. Ik meld me later dat ik ga.
Het is nou nog goed weer, als je blijft uitstellen de komende weken kom je straks nog met een nat kleed thuis.
Alle reacties Link kopieren
Het is super lekker weer! Dus na het douchen snel even wat eten en de snor op :jump:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven