Entertainment alle pijlers

'Grenzeloos Verliefd'

17-03-2008 23:09 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.

De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.

Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
Al kijkende val ik van de ene in de andere verbazing......

Hoe dom en naief kun je zijn!!!!!

Soleil, dat dacht ik dus ook, wel een J&J tafelkleed mee! hihi

Enne, tuurlijk is dat huis in 4 maanden af, zeker met zijn tempo!!

Girl, dream on!!!
Jeetje!

Wat doen jullie ongelooflijk negatief zeg! Je ziet hier gewoon 2 mensen die heel veel van elkaar houden en die proberen samen een leven op te bouwen. Zij hebben gedaan wat voor hun het beste leek....
Ja, ik ben ongelofelijk negatief! Maar als dit mijn zus zou zijn, zou ik precies hetzelfde tegen haar zeggen.

Je bent knettergek, dat je zonder plan, zonder geld, zeven maanden zwanger naar een derdewereldland reist om te gaan wonen met een man die je maar heel oppervlakkig kent en die zichzelf maar net kan onderhouden.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik zie niet zo veel negatiefs hier (ok, over de cavia misschien), maar wel een hoop verbazing. Dat mag toch? Als je dat niet wilt, moet je niet met je kop op tv.
Kom ook weer binnenwaaien...

Even over de cavia

Heb zelf een maand of 9 in Peru gewoond en de cavia is daar een soort Nationaal gebeuren

je kan daar ook cavia op een stokje kopen

Geloof me...je staat raar te kijken de eerste keer.

Nou moet ik wel zeggen dat hier ook de rillingen over mijn lijf liepen,bij het zien van de cavia echo.

En verder, verder denk ik dat het beste meiske een beetje hoog van de toren blaast.

Ik wil dit, ik wil dat, ik wil een keukentje en een bad...

Maar waarschijnlijk komt dit huis volgens oud Peruaanse gebruiken nooit af

Ben ik trouwens de enige die dat meisje een ontzettend irritante stem vind hebben?

Elke keer met zo'n piepje omhoog
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
mijn god wat ernstig! Kom net binnen vallen (midden in de cavia scene) maar vind het nu al een stomme muts, wat naief zeg.

Ow ja water is wel handig, als je af en toe je baby wilt wassen en die bevalling doet ze wel " daar ergens".

En hem vind ik vooral eng....
nee summerdance die stem IS irritant
Mijn vriend denkt dat de Nederlandse vriend Tim roet in het liefdesleven van Kelly gaat gooien.
Waar zou ze die Tim opgedoken hebben?

Zomaar een zaak starten met iemand die je niet kent, lijkt me ook niet verstandig.
quote:Ann Liv schreef op 09 september 2009 @ 22:29:

Mijn vriend denkt dat de Nederlandse vriend Tim roet in het liefdesleven van Kelly gaat gooien.Zat ik ook net te bedenken.
Ik dacht ook net: 'Die Tim, die is wel leuk!'

Maar dat mag ik niet zeggen van Jola89
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik dacht net hetzelfde Ann Liv.
Ja, die enorm irritante stem van haar (klinkt alsof ze met opzet probeert een beetje kinderstemmetje op te zetten) en dan die ogen van hem (waarom dacht ik toch direct dat hij zo stoned als een cavia was??) maakten dat ik weg zapte.
Dat zou zomaar kunnen Ann liv...
Hûh? Ik dacht dat Choco zich druk moet maken om dat kind en Kelly, niet Tim....
haha Ann Liv daar zou je vriend best eens gelijk in kunnen hebben die peruaan is eng en tim best leuk
Zijn broer zag er ook uit als een verslaafde.
Oh, Choco studeert wel, dat is een pluspunt.
Hij is 41 en hij heeft zijn studie archeologie nog steeds niet afgerond???

Is dat gewoon of is dat iets Peruaans?
ik zie haar nog wel verliefd worden op die tim.. hahaha

:P
Restaurantje is wel leuk! (Zie, ik zeg iets positiefs!)
Hoe oud is zij eigenlijk?
quote:_Soleil_ schreef op 09 september 2009 @ 22:31:

Oh, Choco studeert wel, dat is een pluspunt.

Hij is wel 41 hè? Zou hij echt gaan afstuderen?

Mijn vriend zegt nu dat wij een stelletje beppies zijn. En hij vindt het eten niet op een pannenkoek lijken.
Ik vind haar voornamelijk heel zielig eigenlijk. Ze is duidelijk tot over haar oren verliefd op die rakker dat ze de dingen niet realistisch ziet, ze ziet in alles het positieve, vooral in hem. Als ik haar zus/vriendin/moeder zou zijn zou ik haar echt tegen haarzelf beschermen. Heb wel een beetje medelijden met haar.
41 en je studie nog niet af. ik zie het niet meer gebeuren,

OMG wat is zij irritant zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven