'Grenzeloos Verliefd'
maandag 17 maart 2008 om 23:09
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
woensdag 9 september 2009 om 22:20
woensdag 9 september 2009 om 22:25
Ja, ik ben ongelofelijk negatief! Maar als dit mijn zus zou zijn, zou ik precies hetzelfde tegen haar zeggen.
Je bent knettergek, dat je zonder plan, zonder geld, zeven maanden zwanger naar een derdewereldland reist om te gaan wonen met een man die je maar heel oppervlakkig kent en die zichzelf maar net kan onderhouden.
Je bent knettergek, dat je zonder plan, zonder geld, zeven maanden zwanger naar een derdewereldland reist om te gaan wonen met een man die je maar heel oppervlakkig kent en die zichzelf maar net kan onderhouden.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

woensdag 9 september 2009 om 22:26
Kom ook weer binnenwaaien...
Even over de cavia
Heb zelf een maand of 9 in Peru gewoond en de cavia is daar een soort Nationaal gebeuren
je kan daar ook cavia op een stokje kopen
Geloof me...je staat raar te kijken de eerste keer.
Nou moet ik wel zeggen dat hier ook de rillingen over mijn lijf liepen,bij het zien van de cavia echo.
En verder, verder denk ik dat het beste meiske een beetje hoog van de toren blaast.
Ik wil dit, ik wil dat, ik wil een keukentje en een bad...
Maar waarschijnlijk komt dit huis volgens oud Peruaanse gebruiken nooit af
Ben ik trouwens de enige die dat meisje een ontzettend irritante stem vind hebben?
Elke keer met zo'n piepje omhoog
Even over de cavia
Heb zelf een maand of 9 in Peru gewoond en de cavia is daar een soort Nationaal gebeuren
je kan daar ook cavia op een stokje kopen
Geloof me...je staat raar te kijken de eerste keer.
Nou moet ik wel zeggen dat hier ook de rillingen over mijn lijf liepen,bij het zien van de cavia echo.
En verder, verder denk ik dat het beste meiske een beetje hoog van de toren blaast.
Ik wil dit, ik wil dat, ik wil een keukentje en een bad...
Maar waarschijnlijk komt dit huis volgens oud Peruaanse gebruiken nooit af
Ben ik trouwens de enige die dat meisje een ontzettend irritante stem vind hebben?
Elke keer met zo'n piepje omhoog
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

woensdag 9 september 2009 om 22:34
woensdag 9 september 2009 om 22:34
Ik vind haar voornamelijk heel zielig eigenlijk. Ze is duidelijk tot over haar oren verliefd op die rakker dat ze de dingen niet realistisch ziet, ze ziet in alles het positieve, vooral in hem. Als ik haar zus/vriendin/moeder zou zijn zou ik haar echt tegen haarzelf beschermen. Heb wel een beetje medelijden met haar.