Entertainment alle pijlers

90 Day Fiance spoiler topic

14-12-2018 18:18 766 berichten
Oops spoiler alert: dit is een spoiler topic voor 90 day fiance!

Als je geen spoilers wilt lezen klik dan hier.

Vind jij het soms ook zo moeilijk om je in te houden in het andere topic wat betreft spoilers over onze geliefde koppels in 90 day fiance en alle spin off series? Dan is dit het topic voor jou! :popcorn:

Let's spill some beans!
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
De serie met Darcy/Tom, Avery/Omar etc daar is volgende week de tell all van te zien...... en wie duikt ook op de tell all op?? Darcy’s ex Jesse..... waarom die er nu weer in gehaald is? ? We zien t volgende week.
dogcrazy wijzigde dit bericht op 21-10-2019 16:34
0.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh echt, OMG wat een carcrash! Heer-lijk.
Alle reacties Link kopieren
Dogcrazy schreef:
21-10-2019 07:20
De serie met Darcy/Tom, Avery/Omar etc daar is volgende week de tell all van te zien...... en wie duikt ook op de tell all op?? Darcy’s ex Jesse..... waarom die er nu weerzin gehaald is? ? We zien t volgende week.
:woa: ik las net op YT whyyyyyy.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Jesse zal wel geld nodig hebben want waarom leent hij zichzelf hier anders voor?! Zou me niks verbazen dat hij gaat zeggen dat Darcy nog steeds alcohol problemen heeft en dat ze vreemd ging. Ze kende Tom al voordat ze verder ging met Jesse en kwam toen het uit was met Jesse weer uithuilen bij Tom. Maarja uiteindelijk blijft Darcy toch alleen achter want Tom is alweer bij een andere vrouw of weer happy single.
Alle reacties Link kopieren
hmm of hij gaat even voor psyoloog spelen want dat is hij toch zogenaamd :roll:

hoop dat iedereen online hem ff flink afkraakt :p:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
21-10-2019 13:41
hmm of hij gaat even voor psyoloog spelen want dat is hij toch zogenaamd :roll:

hoop dat iedereen online hem ff flink afkraakt :p:
Ik ben ook zo geen fan van die gast, probeert weer ff een moment van Fame te genereren.
Alle reacties Link kopieren
in de denk laatste aflevering krijgt Darcey sleutels van Tom's huis........

ik lag bijna op de vloer van het lachen en daarna had ik zoiets van... :@@: what the bloody F
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
21-10-2019 23:37
in de denk laatste aflevering krijgt Darcey sleutels van Tom's huis........

ik lag bijna op de vloer van het lachen en daarna had ik zoiets van... :@@: what the bloody F
Juist....... de teleurstelling bij het openen van het doosje was real
Alle reacties Link kopieren
Hij schijnt idd afgestudeerd te zijn in psychologie recently....

90 Day Fiance Spoilers: Jesse Meester Shows Up At The Tell All
90 Day Fiance: Before the 90 Days Tell All spoilers reveal a familiar face makes an unexpected appearance. Darcey Silva’s ex-boyfriend, Jesse Meester, surprises everyone when he shows up looking all dapper and ready to steal the show. While some of the cast members warmly welcome him, others bluntly give him the cold the shoulder.

Tim Malcolm, for one, confronts him backstage, questioning his purpose of being on the show. “You don’t think you being here is gonna f**k up Darcey’s new relationship?” Tim asks Jesse. Tim added that Darcey’s still hurting from their failed relationship and that Jesse showing up unannounced will only make things worse. “It’s selfish because she’s sitting here still crying about that s**t,” Tim reiterated.

Jesse’s not a part of 90 Day Fiance: Before the 90 Days. But Darcey and Tom have been unloading on Jesse on every episode. TLC may think that it’s fair to give Jesse a chance to respond. But, it should also be great for ratings.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
21-10-2019 12:20
Jesse zal wel geld nodig hebben want waarom leent hij zichzelf hier anders voor?! Zou me niks verbazen dat hij gaat zeggen dat Darcy nog steeds alcohol problemen heeft en dat ze vreemd ging. Ze kende Tom al voordat ze verder ging met Jesse en kwam toen het uit was met Jesse weer uithuilen bij Tom. Maarja uiteindelijk blijft Darcy toch alleen achter want Tom is alweer bij een andere vrouw of weer happy single.

Omdat TLC hem daar flink voor beloond, en zij weer een spraakmakende aflevering hebben.
Het lijkt me sterk dat Jesse zelf zijn diensten heeft aangeboden, en dat TLC na lang nadenken en vergaderen overstag is gegaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Na het zien van deze serie zou ik echt never nooit niet van Jesse’s diensten als psycholoog gebruik willen maken .
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nou inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat dat in zijn voordeel zou kunnen werken. Vreselijk mannetje is het.
Heb het 2de deel van de Tell All van The Other Way op YT gevonden. En ik heb gister de laatste aflevering gezien van Before the 90 days en daar kwam een voorstukje van de tell all van before the 90 days en Jesse had alweer ruzie met iemand in de wachtkamer :rofl:

Loop alleen een paar pillow talks achter.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
22-10-2019 11:17
Heb het 2de deel van de Tell All van The Other Way op YT gevonden. En ik heb gister de laatste aflevering gezien van Before the 90 days en daar kwam een voorstukje van de tell all van before the 90 days en Jesse had alweer ruzie met iemand in de wachtkamer :rofl:

Loop alleen een paar pillow talks achter.
Ik vond de tell all weinig spectaculair......veelal losse eindjes. Alle koppels hebben meer dan 1 issue, geen stabiele relatie gespot. Nou is dat voor TLC natuurlijk juist de insteek want het moet wel spektakel opleveren.

Angela heeft het volgende week met ik meen Rebecca aan de stok. Je zal toch zo’n ruziezoekend karakter hebben, bah....
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
22-10-2019 08:16
Na het zien van deze serie zou ik echt never nooit niet van Jesse’s diensten als psycholoog gebruik willen maken .
maar echt :pukey:

ik heb gister een stukje pillow talk gekeken ik rolde echt van mijn stoel Dean & Annie zijn zoooo hilarisch :rofl:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Waar kijken jullie PillowTalk? Is dat alleen op Dplay te zien?
Ik heb geen Dplay maar ik neem aan dat het daar ook op staat. Ik kijk het op Youtube maar links geven werkt niet want kan goed zijn dat die over een uur niet meer werkt.
Alle reacties Link kopieren
staan idd een paar op dplay, ik kijk soms op YT die van ''gister'' kreeg ik toevallig toegestuurd.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Bij mij staan ze vaak bij "aanbevolen" inmiddels, scheelt zoeken. Maar soms zoek ik alsnog een betere versie.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg wat 90 days-FB pagina’s en kan via daar (stukjes van) de Pillow Talk zien. Vaak nog leuker dan de reguliere afleveringen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
iemand the tell all pt 2 gezien....

naah wat een ellende, Laura was alleen maar aan janken, Liam was weer zwaar respectloos.

Deavan heeft een Tifany gedaan..., ze is ook terug gegaan naar de states en is pas terug gegaan toen Jihoon een huis had gevonden voor ze. Ook schijnt jihoon's moeder toch geen fan tezijn van Deavan, ze had liever een Koreaanse vrouw gehad.
Jenny is nog steeds verliefde bakvis...
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ja ik heb het gezien en ik vond die Liam echt zo respectloos naar zijn moeder. Wel goed dat Aladdin de volle laag kreeg van iedereen.. en die reactie van Ronald toen Tiffanny tegen Aladdin begon (dacht ik).

Bij Deavan dacht ik meid die kleur is veel te donker voor je. En ik heb me rot gelachen om Jihoon. Logisch dat ze terug is gegaan trouwens want dat was toch niet te doen? Vond het wel gemeen van Jihoon om te liegen dat nu alles wel geregeld was, en dan boeken ze tickets.. nee het is toch niet geregeld. Ik snap wel dat hij haar mist maar waarom liegen? Dat is voor zowel zijn ouders als Daevan en de kinderen toch geen doen. Heeft Drasilla nu wel een eigen kamer of zitten ze nu met z'n vieren op zijn slaapkamer?! En ik snap die moeder van Jihoon wel, lijkt me ook niet leuk om een schoondochter te hebben waarmee je amper tot niet fatsoenlijk kan communiceren en die de gebruiken niet kent en dan ook nog eens een kind heeft die je er gratis bij krijgt.
Rouge__ schreef:
23-10-2019 21:18
iemand the tell all pt 2 gezien....

naah wat een ellende, Laura was alleen maar aan janken, Liam was weer zwaar respectloos.

Deavan heeft een Tifany gedaan..., ze is ook terug gegaan naar de states en is pas terug gegaan toen Jihoon een huis had gevonden voor ze. Ook schijnt jihoon's moeder toch geen fan tezijn van Deavan, ze had liever een Koreaanse vrouw gehad.
Jenny is nog steeds verliefde bakvis...
Ja die Liam begreep ik echt niet. Ik snap dat hij dit wss al vaak heeft gezien, de kansloze relaties waar zijn moeder instapt. Maar dan nog, het is wel je moeder, show some respect. Raar joch.

Jenny snap ik ook echt niet, Summit heeft haar igg 2x goed voorgelogen en ze blijft hem maar kansen geven. Ben fan van haar dochter en schoondochter, lijken me nuchtere meiden.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
23-10-2019 21:28
Ja ik heb het gezien en ik vond die Liam echt zo respectloos naar zijn moeder. Wel goed dat Aladdin de volle laag kreeg van iedereen.. en die reactie van Ronald toen Tiffanny tegen Aladdin begon (dacht ik).

Bij Deavan dacht ik meid die kleur is veel te donker voor je. En ik heb me rot gelachen om Jihoon. Logisch dat ze terug is gegaan trouwens want dat was toch niet te doen? Vond het wel gemeen van Jihoon om te liegen dat nu alles wel geregeld was, en dan boeken ze tickets.. nee het is toch niet geregeld. Ik snap wel dat hij haar mist maar waarom liegen? Dat is voor zowel zijn ouders als Daevan en de kinderen toch geen doen. Heeft Drasilla nu wel een eigen kamer of zitten ze nu met z'n vieren op zijn slaapkamer?! En ik snap die moeder van Jihoon wel, lijkt me ook niet leuk om een schoondochter te hebben waarmee je amper tot niet fatsoenlijk kan communiceren en die de gebruiken niet kent en dan ook nog eens een kind heeft die je er gratis bij krijgt.
Tja ik begrijp zoveel niet van Jihoon & Deavan maar dat heb ik al vaker gezegd.
hehehe, al vond ik wel raar dat iedereen vond dat Aladin erg ''controling'' was, ik weet niet hoor maar als blonde westerse vrouw in Tunesie..., je spreekt de taal niet, je past je niet aan...., vind je het gek dat je man bezorgd om je is of wilt weten waar je uithangt.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Deavan is toch teruggegaan naar Korea vanwege een gestoord familielid dat haar bedreigde? Volgens mij las ik laatst ergens dat ze had gezegd dat dat een belangrijke reden was.

Kijken jullie weleens op het instagram account van john yates? Die heeft meestal wel de laatste roddels :koffie:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven