Entertainment alle pijlers

90 Day Fiance spoiler topic

14-12-2018 18:18 766 berichten
Oops spoiler alert: dit is een spoiler topic voor 90 day fiance!

Als je geen spoilers wilt lezen klik dan hier.

Vind jij het soms ook zo moeilijk om je in te houden in het andere topic wat betreft spoilers over onze geliefde koppels in 90 day fiance en alle spin off series? Dan is dit het topic voor jou! :popcorn:

Let's spill some beans!
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
ik had het vaagjes meegekregen, mhja ben een beetje klaar met de Da Silva zussen ...
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Bryson is zo’n schatje.. 🙄

https://www.facebook.com/14393327130226 ... =n&sfns=mo
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Die Robert (met zijn spartel Anny en zoon Bryson) heeft 5 kinderen bij 4 vrouwen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/14393327130226 ... =n&sfns=mo

Pillowtalk over Angela
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
op instagram las ik dat Micheal's visa een paar keer is afgewezen. en dat hij daarom in tranen is.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
09-12-2019 11:30
op instagram las ik dat Micheal's visa een paar keer is afgewezen. en dat hij daarom in tranen is.

Dat kan ik me voorstellen, want dan kan hij niet in het land van zijn idool Trump wonen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
09-12-2019 12:51
Dat kan ik me voorstellen, want dan kan hij niet in het land van zijn idool Trump wonen..
:rofl: ik weet niet of ik dit seizoen wel ga kijken, ik ERGER me dood aan de cast.
Anna is sooo dom en blind en loopt alleen maar te miepen en Blake en plastic jasmin werken me ook op de zenuwen :@
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Michael en Juliana hebben de adoptieaanvraag lopen voor haar nichtje en neefje van 6 en 8, vanuit Brazilië
Dogcrazy schreef:
17-12-2019 15:33
Michael en Juliana hebben de adoptieaanvraag lopen voor haar nichtje en neefje van 6 en 8, vanuit Brazilië
Huh? Maar waar zijn die ouders dan van neefje/nichtje? Zijn die 2 wees?
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
17-12-2019 16:02
Huh? Maar waar zijn die ouders dan van neefje/nichtje? Zijn die 2 wees?
Dat kon ik niet uit het artikel halen dus weet het niet.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe seizoen: Meer Darcey..... zo klaar mee!
Alle reacties Link kopieren
Dogcrazy schreef:
18-12-2019 03:26
Nieuwe seizoen: Meer Darcey..... zo klaar mee!

Gatverdamme...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dogcrazy schreef:
18-12-2019 03:26
Nieuwe seizoen: Meer Darcey..... zo klaar mee!
NOOOO :woa: waarom!!!!!


Volgens de laatste roddels zijn : Blake en Platistic Jasmin, Anna & Mursel , Robert en Anny en Sinyin en Tanja getrouwd bij die laatste is echter een vraag teken want ze schijnt ook zwanger tezijn en gescheiden
Relax we're all crazy, it's not a competition
Anna en Mursel getrouwd? Ik las gister nog op reddit dat zijn ouders hem gevraagd hebben terug te komen naar huis nadat hij ze verteld had dat hij er pas achter was gekomen dat zij 3 kinderen had nadat hij in Amerika aankwam. Echt want moet je met zo'n vent?! Anna moet wel heel wanhopig zijn maar ik zou hem al lang gedumpt hebben.

Kan iemand Darcy niet in bescherming nemen tegen zichzelf?
Er komt ook weer een nieuw seizoen van Before the 90 days (Sz 4) gaat in feb in premiere.

https://youtu.be/I_Ud5v7tg0I

Er is ook nog een 90 days Just Landed :roll:

Wordt behoorlijk uitgemolken dit programma, maar blijf voorlopig kijken..

:jump: ...

just landed leek me alleen nog niet zo spannend, maar ik zal het gaan zien.
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 20-12-2019 21:48
Reden: Verkeerde smiley
0.76% gewijzigd
Hier kun je zien hoe Jasmine eruit zag voor de verbouwing 3:43

https://youtu.be/Yx6fMC4qiPo
Ik kan het allemaal niet bij houden. Vergeet steeds de pillow talks en als ik die terug wil kijken kan ik de juiste weer niet vinden. Hoorde dat Danielle, of zoals men zegt op reddit Dinyel, er in zat vorige week. Moet soms echt zo lachen om die naamsveranderingen en soms valt het kwartje wat laat.

Maar er komen dus weer 2 nieuwe series, dus voorlopig nog genoeg te trashen, roddelen en spoilen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/106843036179/p ... =n&sfns=mo


Ik weet niet of dit hetzelfde is als wat abundance al postte (kreeg die niet open) maar wéér een blonde oude vrouw met een doorrookte stem die nu verliefd is op een jongere Nigeriaanse ‘celebrity’

En een man zonder nek die al 28 jaar geen relatie heeft gehad en nu verliefd is op een Thais of Philippijns jong grietje. Brrrrr.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
nee die abundance is anders die heb ik van de week gezien, niks aan

hebben een ex vreemdganger, een chantel en perdo situatie en ouders die het niet eens met de relatie. :roll: \

Anny wilde voor haar verjaardag naar de striptent, en Robert liep de volgende dag te miepen en vertoonde jaloers gedrag. en hij denkt dat ze een relatie heeft gehad met een vrouw omdat ze teveel aandacht kreeg van een stripper.
En nu vindt hij dat hij geen ''partygirl'' wil maar een moederfiguur en een vrouw :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
de zus van Tania, heeft wat inside info gedeeld wat betreft de woonsituatie van Tania & Sinjin

Tania woonde eerst bij haar toen zwangere zus en zwager in, maar hun band is niet echt goed, Tania was voornamelijk een eerste klas kreng, en uiteindelijk heeft haar zus haar eruit gezet en toen ze is bij haar moeder gaan wonen en ze woonde daar al blijkbaar 3 maanden ofzo voor Syngin kwam
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Breaking news:
Angela & Micheal zijn getrouwd in Nigeria!!
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
https://fbwat.ch/157KVTFwqp4PmwkJ

Pillow talk
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
nog een roddel vers van de pers :

Tiffany & Ronald zijn (na 1 jaar) gescheiden, en naar het schijnt is Ronald vreemd gegaan, en Tiffany heeft zich nooit laten registeren als getrouwd in de US
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
29-01-2020 17:59
nog een roddel vers van de pers :

Tiffany & Ronald zijn (na 1 jaar) gescheiden, en naar het schijnt is Ronald vreemd gegaan, en Tiffany heeft zich nooit laten registeren als getrouwd in de US
Ze gooien flink met modder op Instagram. Triest... voor de kinderen weer.....
Carpe Diem!
Rouge__ schreef:
29-01-2020 17:59
nog een roddel vers van de pers :

Tiffany & Ronald zijn (na 1 jaar) gescheiden, en naar het schijnt is Ronald vreemd gegaan, en Tiffany heeft zich nooit laten registeren als getrouwd in de US
Dus ze was nooit van plan hem te helpen de US binnen te komen want waarom verzwijg je anders je huwelijk/echtgenoot?! Ik vraag me af hoe dat zit als ze straks wel met de liefde van haar leven wil trouwen?! Ik neem aan dat haar huwelijk toch ergens geregistreerd staat. Of kun je gewoon in ieder land trouwen, het niet melden bij je thuisland en dan straks in principe dubbel getrouwd zijn?!

En zielig inderdaad dat er weer kinderen de dupe van worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven