Entertainment alle pijlers

90 Day Fiance spoiler topic

14-12-2018 18:18 766 berichten
Oops spoiler alert: dit is een spoiler topic voor 90 day fiance!

Als je geen spoilers wilt lezen klik dan hier.

Vind jij het soms ook zo moeilijk om je in te houden in het andere topic wat betreft spoilers over onze geliefde koppels in 90 day fiance en alle spin off series? Dan is dit het topic voor jou! :popcorn:

Let's spill some beans!
Afbeelding
Subnautica schreef:
20-01-2019 17:52
Lees net op insta dat het visum van Olga eindelijk is goedgekeurd. Denk dat we hen nog wel zien in een volgend seizoen.
Fijn dat ze nu naar Amerika kan. Hopelijk is Steven in gaan zien dat hij haar beter moet behandelen.
Alle reacties Link kopieren
Stront aan de knikker....

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, wat is dat toch met al die agressie.
Ojee en ik las ook ergens een roddel dat Leida zwanger is maar dat betwijfel ik.
Alle reacties Link kopieren
Ja had ik ook ergens gelezen maar is nergens bevestigd. Leida heeft een gewelddadig en manupilerend verleden, er komen steeds wat meer feiten vrij. Er zijn wat schandalen, waaronder schuldig zijn aan 3 doden tijdens illegale autoraces, en deze zijn “afgekocht” door paps.
Ze schijnt haar ex schoonzus ook aangevallen te hebben. Met enige dreiging en manipulatie van Leida schijnt dit in de doofpot verdwenen te zijn. Al komt er nu toch zo nu en dan naar boven
Leida haar zus benoemde haar als moeilijk..... en ze heeft aardig laten zien geen scrupules te hebben.
TsumTsum schreef:
21-01-2019 16:20
Ojee en ik las ook ergens een roddel dat Leida zwanger is maar dat betwijfel ik.
Alle reacties Link kopieren
Olga haar zus is door haar ouders vermoord en zo werd Olga weeskind. Gruwelijk en intriest dit soort nieuws

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Steven is overigens nu in Rusland om Olga en baby Ritchie op te halen en gezamenlijk naar de USA te vertrekken.
Dogcrazy schreef:
22-01-2019 15:29
Olga haar zus is door haar ouders vermoord en zo werd Olga weeskind. Gruwelijk en intriest dit soort nieuws

Afbeelding
Ik wist dat die ouders iets gedaan hadden maar dat het zo gruwelijk was... Arme Olga, ik hoop echt dat Steven in het echt veel liever is dan dat wij gezien hebben (ze zei van wel op instagram) want ze heeft het echt nodig.
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
Alle reacties Link kopieren
Dogcrazy schreef:
22-01-2019 15:29
Olga haar zus is door haar ouders vermoord en zo werd Olga weeskind. Gruwelijk en intriest dit soort nieuws

Hoe tragisch ook: als haar zus is vermoord maakt dat Olga nog geen wees hè?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk😊 Ze groeide in een weeshuis op na deze tragedie
himalaya schreef:
22-01-2019 16:27
Hoe tragisch ook: als haar zus is vermoord maakt dat Olga nog geen wees hè?
Alle reacties Link kopieren
Leida heeft geprobeerd Aless bij de vader achter te laten?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Elizabeth en Andrei hebben eergisteren een dochter gekregen: Eleanor
Alle reacties Link kopieren
https://www.usmagazine.com/celebrity-ne ... -from-jay/

Ze gaan toch weer niét scheiden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
De Vegas bruiloft van Ashley& Jay is door TLC in scène gezet, ze waren in Jamaica getrouwd zonder dat TLC het wist.en voormalig bff Natalie was ook de Vegas “bruiloft” ze was niet uitgenodigd maar heeft waarschijnlijk alle kapels gebeld tot ze de goede had en geprobeerd stennis te schoppen.

Het verhaal wordt zowel door Natalie als Jay’s zusje tegen gesproken
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
TLC doet wel echt alles voor de kijkcijfers :sarcastic:
Die Ashley heeft serieuze mental issues, ik snap niet dat zo iemand mag meedoen
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
03-02-2019 01:16
Die Ashley heeft serieuze mental issues, ik snap niet dat zo iemand mag meedoen
Niet alleen Ashley volgens mij..... Larissa en Leida. Blowen away by them too
Alle reacties Link kopieren
Karine staat op het punt van bevallen, schijnt een jongetje te worden met de naam Pierre...

Evelyn kennen jullie haar nog heeft meegedaan aan American Idol en kreeg lovende kritieken.. :-?
Abby is verloofd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
KArine is bevallen. Het jongetje heet inderdaat Pierre en aan de foto's te zien heeft hij last van geelzucht want hij ligt onder een lamp.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of het al. onbekend was , maar Jonathan en Fernanda waren getrouwd maar zijn sinds Januari gescheiden.

Fernanda probeert nu een carrière als model op tebouwen in Chicago, en Jonathan schijnt flink te flirten met Kolonni ( de zus van Kalani)
Relax we're all crazy, it's not a competition
De baby van Kalani and Asuelu is geboren.
https://www.youtube.com/watch?v=BdYsVsrYBXc

Ik hoop echt dat ze nu gewoon anti conceptie gaan gebruiken want anders hebben ze over een jaar vast baby nummer 3 :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven