Entertainment alle pijlers

90 Days ; geen spoilers s.v.p.

30-07-2019 21:51 3017 berichten
Wie schrijft er mee over het programma '90 Days'?
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels op vrijdagavond zijn (nieuwe 90 days fiancé):
* Anna (38) & Mursel (Turkije, 38)
* Mike (34) & Natalie (Oekraïne, 35)
* Tania (29) & Syngin (Zuid-Afrika, 29)
* Robert (41) & Anny (Dominicaanse Republiek,30)
* Emily (28) & Sasha (Rusland, 31)
* Blake (29) & Jasmin (Finland, 27)
* Michael (41) & Juliana (Brazilië, 23)

De koppels op vrijdagavond zijn: (herhaling 90 days The Other Way):
* Paul (35) & Karine (Brazilië, 22)
* Jenny (60) & Sumit (India, 30)
* Deavan (22) & Jihoon (Zuid-Korea, 29)
* Laura (51) & Aladin (Qatar, 29)
* Tiffany (27) & Ronald (Zuid-Afrika, 29)
* Corey (31) & Evelin (Ecuador, 26)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 22-11-2019 20:53
60.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De ultieme nachtmerrie voor iedere vader...Een dochter die moslima wordt en met een Syrieer gaat trouwen die zij kent via internet. Dan heb je zelf geen zorgen....hahaha.
.
Alle reacties Link kopieren
Vind Darcey wel echt verschrikkelijk met dat enorme onzekere en desperate gedoe van haar. Zich weer helemaal laten opspuiten om te kunnen concurreren met de vrouwen met wie die Brit blijkbaar omgaat.. en smachten naar een huwelijksaanzoek. Terwijl ze de beste man nooit heeft ontmoet.
Lekker voorbeeld ook voor die dochters. De ene instabiele relatie na de andere en dat afhankelijke gedweep van haar.. zum kotzen!
Alle reacties Link kopieren
Maria doet een Azannetje!
Alle reacties Link kopieren
Het was weer gezellig dames! Nu snel de tv uit..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
16-08-2019 22:28
Maria doet een Azannetje!
Maar wel minder charmant.
Alle reacties Link kopieren
Die arme Tom de Brit denkt wat krijgen we nu weer voor emotioneel wrak waar ben ik aan begonnen :hihi:

Sjetell en co kijk ik niet meer mee, morgen weer vroeg dienst!
Tot dinsdag weer!
Tralalalala
Jesse nr 2
jaap70 schreef:
16-08-2019 22:23
De ultieme nachtmerrie voor iedere vader...Een dochter die moslima wordt en met een Syrieer gaat trouwen die zij kent via internet. Dan heb je zelf geen zorgen....hahaha.
Ik ken gelukkig verschillende vaders die er geen probleem mee hadden dat hun dochter Moslima werd. Ze hadden het wel een probleem gevonden als hun dochter naar oorlogsgebied ging.
Alle reacties Link kopieren
Aha, daarom is Pedro bij Chantel gebleven. Anders had zijn krengige familie nog jaren moeten wachten.
Ik ben benieuwd hoe lang ik nog blijf kijken naar jarretel. Drie uur achter elkaar bankhangen, vind ik best veel.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu voor het eerst. Het lijkt gewoon alsof 90 days verder gaat. Ik hoopte dat het net zo zou zijn zoals op de preview foto. Met z’n allen op krukken zitten en dan groepstherapie volgen oid. Daar zou ik wel een kwartiertje naar kunnen kijken 😅
Ik ga later wel terugkijken. Drie uur is me teveel.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
16-08-2019 20:42
HELP; als iemand mij zo'n liefdesverklaring stuurde, sloeg ik direct op de vlucht.
Wat een enge manier van spreken.

Zouden er in Nederland ook mannelijke nagelstylisten bestaan?
zekers, ik ken er een aantal, waarvan 1 die samen met zijn vrouw een groothandel runt, En ook les geeft.

Rebecca vind ik echt een mooie vrouw, snap niet waarom ze al die rare filters gebruikt.. Ziyed vind ik een enorme creep.
Ceaser kan ik niet naar kijken, vind het een leuke lieve man.
Avery heb ik mij groen/geel/paars geërgerd. zoo dom en naief :facepalm: ze houdt het nog geen 2 min uit in Syrië.
Darcey is beroeps aandachtstrekker ,ze is echt te needy en wanhopig , hele tijd Jesse dit Jesse dat :hamer:
Tim houdt blijkbaar van vrouwen die dominant zijn en de broek aanhebben :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
r Ik kijk het zelden maar als ik kijk val ik regelmatig van mijn stoel dat mensen zo makkelijk te manipuleren zijn (arme Ceasar, die trapt er zo vol in) en zo ontzettend dom (die Darcy, ik heb vorig seizoen wel gekeken en echt gedacht dat het puur gescript was met die creep van een Jesse, hij spoort niet maar zij al helemaal niet)
anoniem_64a53cca42dd0 wijzigde dit bericht op 17-08-2019 13:23
50.16% gewijzigd
Nou als dit in de serie aan bod komt lijkt het me wel een spoiler .
Yildizlar schreef:
17-08-2019 13:03
Nou als dit in de serie aan bod komt lijkt het me wel een spoiler .
Nee hoor, is zo'n site waar enkel net zo hard gespeculeerd wordt als hier in dit topic en geen vooruitblik op wat er in de serie gaat spelen maar voor ik op mijn kloten krijg van de goegemeente en gearresteerd wordt haal ik het veiligheidshalve maar weg :P .
doe_es-lief schreef:
17-08-2019 13:23
Nee hoor, is zo'n site waar enkel net zo hard gespeculeerd wordt als hier in dit topic en geen vooruitblik op wat er in de serie gaat spelen maar voor ik op mijn kloten krijg van de goegemeente en gearresteerd wordt haal ik het veiligheidshalve maar weg :P .
Ik vind het ook een spoiler.
Hold your horses, hij is al weg :there:

;)
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik heb net gekeken, dit word een heftig seizoen.

Ik heb gewoon medelijden met Cesear, zo naïef en blind verliefd. En dan zo,n keiharde oekrainsche die hem afblaft.

Darcy is nog veel te veel met Jesse bezig en nog steeds een emotioneel wrak.

Ben benieuwd hoe dit allemaal gast aflopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even het begin van gister gekeken (ik viel later in) en die Rebecca is toch behoorlijk obsessed door Zied/Ziyed. Zagen jullie ook al die foto’s aan de muur en op mokken? Had ze hem al eens ontmoet of gewoon zichzelf in zo’n foto geshopt? En dan nog niet aan scheiden toe?! Wat een drama queen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu naar de Family Sjetel te kijken en het verbaast me toch wel dat Pedro blijkbaar zijn zus en moeder naar de VS wil halen. Of zou dat gescript zijn om het allemaal weer wat smeuiger te maken?
Die moeder gaat ook nog eens onwijs uit haar dak dat Pedro er niet genoeg aan doet en haar 'wil achterlaten in de DR'. Emotionele chantage tot en met.
Tijdschriftenverslindster schreef:
16-08-2019 22:35
Ik ken gelukkig verschillende vaders die er geen probleem mee hadden dat hun dochter Moslima werd. Ze hadden het wel een probleem gevonden als hun dochter naar oorlogsgebied ging.
Gelukkig mag iedereen daar anders over denken, het zou ook niet mijn feestje zijn als mijn dochters zich tot de islam bekeren.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
17-08-2019 15:15
Ik zit nu naar de Family Sjetel te kijken en het verbaast me toch wel dat Pedro blijkbaar zijn zus en moeder naar de VS wil halen. Of zou dat gescript zijn om het allemaal weer wat smeuiger te maken?
Die moeder gaat ook nog eens onwijs uit haar dak dat Pedro er niet genoeg aan doet en haar 'wil achterlaten in de DR'. Emotionele chantage tot en met.
Daar verbaas ik me helemaal niet over. Die 2 vrienden vertelden Sjantel al dat dit altijd al het hele plan was van die familie.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
17-08-2019 15:58
Daar verbaas ik me helemaal niet over. Die 2 vrienden vertelden Sjantel al dat dit altijd al het hele plan was van die familie.
Weet ik. Maar ergens dacht ik dat het niet waar was. Ik heb Pedro zelf in elk geval nooit verdacht van 'oneigenlijke motieven'. Maar hij laat zich inderdaad wel enorm manipuleren door die twee heksen.
Vlinder1963 schreef:
17-08-2019 15:44
Gelukkig mag iedereen daar anders over denken, het zou ook niet mijn feestje zijn als mijn dochters zich tot de islam bekeren.

Ik denk dat de meeste ouders het wel accepteren, al was het maar om het contact met hun kind niet te verliezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven