Entertainment alle pijlers

90 Days ; geen spoilers s.v.p.

30-07-2019 21:51 3017 berichten
Wie schrijft er mee over het programma '90 Days'?
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels op vrijdagavond zijn (nieuwe 90 days fiancé):
* Anna (38) & Mursel (Turkije, 38)
* Mike (34) & Natalie (Oekraïne, 35)
* Tania (29) & Syngin (Zuid-Afrika, 29)
* Robert (41) & Anny (Dominicaanse Republiek,30)
* Emily (28) & Sasha (Rusland, 31)
* Blake (29) & Jasmin (Finland, 27)
* Michael (41) & Juliana (Brazilië, 23)

De koppels op vrijdagavond zijn: (herhaling 90 days The Other Way):
* Paul (35) & Karine (Brazilië, 22)
* Jenny (60) & Sumit (India, 30)
* Deavan (22) & Jihoon (Zuid-Korea, 29)
* Laura (51) & Aladin (Qatar, 29)
* Tiffany (27) & Ronald (Zuid-Afrika, 29)
* Corey (31) & Evelin (Ecuador, 26)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 22-11-2019 20:53
60.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk wat anders, kijk later wel de herhaling.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En nee, hij gaat nooit jou in bed plezier bezorgen. Jij bent een vrouw en moet naar hem luisteren.
Alle reacties Link kopieren
Oh nee koopt ze nou echt dat boek!
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Duhuh Paul!
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Ook in andere landen wordt je afgewezen met een strafblad.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
Ik kijk morgen even terug.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Lucifer2018 schreef:
30-07-2019 22:07
En hoe ga je niet spoileren in een topic die specifiek over een serie gaat?

Moet je bij alles wat je wil posten eerst vragen of iedereen die specifieke aflevering al heeft gezien?
Er is een spoilertopic voor mensen die via Videoland vooruit kijken of via internet leest dat Pietje en Marietje uit elkaar zijn of een zoon hebben gekregen, terwijl het nog niet op tv is geweest.
Dit topic is dus voor de dingen op het moment dat ze op tv te zien zijn (geweest).
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 01-08-2019 07:09
0.75% gewijzigd
Dreamglasses schreef:
30-07-2019 22:17
Oh nee koopt ze nou echt dat boek!
Ik zou al bang worden van de gedachte dat ik met dat boek de douane bij Quatar door moet. :rofl:
Nog afgezien dat ze haar man natuurlijk enorm beledigt met zo{n boek/titel.
Die Deavan is ook niet fris in haar bovenkamertje hoor , dat kind ligt gewoon in een andere kamer te slapen maar nee ze moet in hun bed slapen.
Yildizlar schreef:
31-07-2019 07:55
Die Deavan is ook niet fris in haar bovenkamertje hoor , dat kind ligt gewoon in een andere kamer te slapen maar nee ze moet in hun bed slapen.
Ik denk dat ze dat kind in haar bed wilt hebben omdat ze geen zin heeft in seks met Jihoon/ geen seks wil hebben terwijl zijn ouders in de kamer ernaast liggen. Dus ik denk dat ze het als excuus gebruikt. Zo kwam het op mij over.
Oh dat zal zeker zo zijn maar zeg dat gewoon dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu de herhaling. Waarom moet dat drakenkind tússen hen in liggen? Waarom niet aan de kant van moeder?
Ik vind het behoorlijk raar dat je je kind naast een man legt die je zelf nog maar 3,5 week live hebt meegemaakt, en dan ook nog in een smal bed.

Waarom moet sowieso een slapend kind uit bed gehaald worden om bij moeder in bed te komen liggen ‘omdat ze dat altijd doet’?
himalaya wijzigde dit bericht op 31-07-2019 12:50
31.30% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Mijn god, wat een figuren allemaal.

Deavan/Jihoon: wat een onopgevoede draak is Drascilla. O_O En Deavan gooit het er alleen maar op dat ze "wild" is. Zal ongetwijfeld, maar voed dat kind wel op dan!
Dat ze wilde dat Drascilla er tussenin zou slapen, omdat ze nog nooit ergens anders geslapen had. Ze is toch ook zonder Drascilla in Korea geweest???

Ik vond de begroeting op het vliegveld ook zo ongemakkelijk ogen. Met Jihoon ook. Maar aan zijn ouders gaf ze een rare zijdelingse omhelsing en ze keek ze amper aan. Ik snap dat ze zich misschien schaamde omdat ze aan het janken was, maar djeez.

Waarom ze nou per se naar Korea wil verhuizen, in plaats van Jihoon naar de VS laten komen is mij echt een raadsel.

Corey/Evelin: dat ze wil dat Corey zichzelf kan redden in Ecuador vind ik niet gek, maar was dat nou HET moment om dat punt te maken?
Ik vind haar ook een kreng. 0 begrip voor de cultuurschok.

Laura/Aladin: wat heb je als 51-jarige aan een joch van 29 als hij je wereld niet eens "rockt" in bed. :P
Ook gaat het natuurlijk faliekant fout met het feit dat hij verwacht dat zij gaat luisteren en zij dat helemaal niet van plan is. Dat boek wordt ook popcornwaardig straks.

Paul/Karine: wat een weirdo. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
En in het voorstukje: drakenkind wat in haar luier over de eettafel loopt/hangt/dweilt... dat is niet ‘druk’, dat is gewoon onopgevoed.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tijdschriftenverslindster schreef:
31-07-2019 07:42
Er is een spoilertopic voor mensen die via Videoland vooruit kijken of via internet leest dat Pietje en Marietje uit elkaar zijn of een zoon hebben gekreten, terwijl het nog niet op tv is geweest.
Dit topic is dus voor de dingen op het moment dat ze op tv te zien zijn (geweest).
Duidelijk!!
Alle reacties Link kopieren
Spreken geen van deze mensen OOIT af wat er gebeurt, waar ze slapen, of ze worden opgehaald. Om nog maar te zwijgen over langetermijnplannen over serieuze kwesties.

Paul deed weer een raar zenuwachtig 'weglopertje'. Echt 100 dingen mis met die jongen..
Alle reacties Link kopieren
Die Evelin...jeetje wat een trut zeg!!!
En daar heeft hij alles voor achter gelaten...
Heb het inmiddels teruggekeken:
* Wat een Draakzilla. Er zijn genoeg kinderen met stoornissen, maar het komt op mij eerder over als een onopgevoed kind. Maak me vooral zorgen als kind twee straks komt. Als je één kind al totaal niet aan kunt, hoe wil je er dan twee opvoeden?
* Evelin: zonde om ook maar één cent te investeren in een vrouw met zo'n k**karakter. En haar eigen gedrag maar goedpraten met allerlei smoesjes. Die Corey mag wel snel eens wakker worden.
* Paul en Karina: had je kunnen verwachten toch; dat men hem met deze dingen op zijn strafblad niet direct een permanente verblijfsvergunning geven. Erg naïef hoor.
Alle reacties Link kopieren
Liadan schreef:
31-07-2019 12:15
Mijn god, wat een figuren allemaal.

Deavan/Jihoon: wat een onopgevoede draak is Drascilla. O_O En Deavan gooit het er alleen maar op dat ze "wild" is. Zal ongetwijfeld, maar voed dat kind wel op dan!
Dat ze wilde dat Drascilla er tussenin zou slapen, omdat ze nog nooit ergens anders geslapen had. Ze is toch ook zonder Drascilla in Korea geweest???

Ik vond de begroeting op het vliegveld ook zo ongemakkelijk ogen. Met Jihoon ook. Maar aan zijn ouders gaf ze een rare zijdelingse omhelsing en ze keek ze amper aan. Ik snap dat ze zich misschien schaamde omdat ze aan het janken was, maar djeez.

Waarom ze nou per se naar Korea wil verhuizen, in plaats van Jihoon naar de VS laten komen is mij echt een raadsel.

Corey/Evelin: dat ze wil dat Corey zichzelf kan redden in Ecuador vind ik niet gek, maar was dat nou HET moment om dat punt te maken?
Ik vind haar ook een kreng. 0 begrip voor de cultuurschok.

Laura/Aladin: wat heb je als 51-jarige aan een joch van 29 als hij je wereld niet eens "rockt" in bed. :P
Ook gaat het natuurlijk faliekant fout met het feit dat hij verwacht dat zij gaat luisteren en zij dat helemaal niet van plan is. Dat boek wordt ook popcornwaardig straks.

Paul/Karine: wat een weirdo. :facepalm:

Deavan/Jihoon vind ik echt VRESELIJK, Deavan ziet eruit alsof ze elk moment gaat instorten, en is het klassieke geval van : kind die kind nietopvoedt

Corey/Evelin: ik heb toch een beetje mijn vraagtekens bij deze 2 . Corey is toch eerder in Ecuador geweest dan weet je ongv hoe of wat. en ja Evelin zou wel iets aardiger mogen zijn.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
01-08-2019 10:23
Deavan/Jihoon vind ik echt VRESELIJK, Deavan ziet eruit alsof ze elk moment gaat instorten, en is het klassieke geval van : kind die kind nietopvoedt

Corey/Evelin: ik heb toch een beetje mijn vraagtekens bij deze 2 . Corey is toch eerder in Ecuador geweest dan weet je ongv hoe of wat. en ja Evelin zou wel iets aardiger mogen zijn.
Ik vind het wel jammer dat er vaak zo gedacht wordt. Natuurlijk zijn die gevallen er. Maar ik ken verschillende tienermoeders voor wie ik diep respect heb voor de manier waarop zij hun leven van de ene op de andere dag compleet omgegooid hebben en gekozen hebben voor hun kind, soms met steun van de ouders zodat ze schoon af konden maken, maar ook als dit een breuk met hun familie in hield en uit huis gezet worden en die ondanks dit alles hun kind goed opgevoed hebben. Al die tienermoederkinderen die ik ken, zijn goed terecht gekomen en zelf niet op jonge leeftijd vader of moeder geworden.
Alle reacties Link kopieren
Deavan vind ik echt zo'n duidelijk geval van een tiener die niks van voorbehoedmiddelen gebruikt. Een keer neuken en hup weer zwanger.
Bij ieder nieuw vriendje komt er weer een baby bij.
parbleumondieu schreef:
01-08-2019 21:11
Deavan vind ik echt zo'n duidelijk geval van een tiener die niks van voorbehoedmiddelen gebruikt. Een keer neuken en hup weer zwanger.
Bij ieder nieuw vriendje komt er weer een baby bij.

Zij is toch al 22 jaar? Helemaal met je eens dat ze beter anticonceptie kon gaan gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
01-08-2019 20:48
Ik vind het wel jammer dat er vaak zo gedacht wordt. Natuurlijk zijn die gevallen er. Maar ik ken verschillende tienermoeders voor wie ik diep respect heb voor de manier waarop zij hun leven van de ene op de andere dag compleet omgegooid hebben en gekozen hebben voor hun kind, soms met steun van de ouders zodat ze schoon af konden maken, maar ook als dit een breuk met hun familie in hield en uit huis gezet worden en die ondanks dit alles hun kind goed opgevoed hebben. Al die tienermoederkinderen die ik ken, zijn goed terecht gekomen en zelf niet op jonge leeftijd vader of moeder geworden.
nouu zij is de 1ste bij ik dat denk, omdat het ook zo is of ze is gewoon super naief want ja natuurlijk niemand weet hoe je een kind moet opvoeden. je probeert het een en ander en hoopt op het beste.

maar Deavan is toch echt een geval appart.
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven