Entertainment alle pijlers

90 Days ; geen spoilers s.v.p.

30-07-2019 21:51 3017 berichten
Wie schrijft er mee over het programma '90 Days'?
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels op vrijdagavond zijn (nieuwe 90 days fiancé):
* Anna (38) & Mursel (Turkije, 38)
* Mike (34) & Natalie (Oekraïne, 35)
* Tania (29) & Syngin (Zuid-Afrika, 29)
* Robert (41) & Anny (Dominicaanse Republiek,30)
* Emily (28) & Sasha (Rusland, 31)
* Blake (29) & Jasmin (Finland, 27)
* Michael (41) & Juliana (Brazilië, 23)

De koppels op vrijdagavond zijn: (herhaling 90 days The Other Way):
* Paul (35) & Karine (Brazilië, 22)
* Jenny (60) & Sumit (India, 30)
* Deavan (22) & Jihoon (Zuid-Korea, 29)
* Laura (51) & Aladin (Qatar, 29)
* Tiffany (27) & Ronald (Zuid-Afrika, 29)
* Corey (31) & Evelin (Ecuador, 26)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 22-11-2019 20:53
60.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
03-08-2019 15:23
Geniet nog even van de laatste vakantiedagen
Thanks.. zit er altijd weer veel te snel op. Maar verheug me ergens ook wel weer op het terugkijken van 90 days (hoe sneu, haha).. als ik dan toch naar huis moet.
Wat is Pedro dik geworden. Ik heb zo'n hekel aan hem en nog meer aan zijn moeder en zus met haar paardenkop.
Ik vind dat dus sommige ver gaan.
Pedro of Sjentel dit is toch geen match.
Zijn ze zo trots of is dit liefde?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dus niet kijken naar die familie C. Ik vind het echt te ver gaan en geen entertainment meer. Geloof er ook niets meer van.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Die moeder van Chantel gebruikt ongeveer een dagenlang essay om te zeggen dat de appel niet ver van de boom valt... Wat een ongelofelijk irritant persoon. Nog erger dan haar dochter.
gardening.angel schreef:
03-08-2019 19:03
Die moeder van Chantel gebruikt ongeveer een dagenlang essay om te zeggen dat de appel niet ver van de boom valt... Wat een ongelofelijk irritant persoon. Nog erger dan haar dochter.
Ik vind dat juist niet. Ik vind haar realistisch en ze komt als een echte moeder op voor haar dochter waar duidelijk misbruik van word gemaakt. Ik zou daar ook echt van over de rooie gaan hoor met die hebberige moeder en zus. En Pedro vanaf het begin af aan al geld sturen naar moeder en zus. Ik zie nog de verbazing van Chantel toen bleek dat ze mooier en ruimer woonden dan Pedro en Chantel zelf. En toen ze aankwamen op het vliegveld van waar is de grote tv enz. Het zijn geldwolven en denken alleen aan zichzelf. ik heb ze nooit vriendelijk zien doen tegenover Chantel. Nu proberen ze van alle kanten om roet te gooien in hun huwelijk want ze hebben Chantel niet meer nodig want Pedro heeft een verblijfsvergunning en ook na scheiding mag hij blijven. Hoe gemeen kun je zijn en ook om daarvoor je bloedeigen zoon te gebruiken want ik vind Pedro een erg misselijk makend mannetje maar ik denk dat hij toch wel gevoelens heeft voor Chantel.
Alle reacties Link kopieren
gardening.angel schreef:
03-08-2019 19:03
Die moeder van Chantel gebruikt ongeveer een dagenlang essay om te zeggen dat de appel niet ver van de boom valt... Wat een ongelofelijk irritant persoon. Nog erger dan haar dochter.

Ja ik ergerde me ook vreselijk daaraan. Ik snap echt wel dat hij wegloopt zodra zij aan het woord is :roll:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
02-08-2019 20:04
Ik ga wel kijken, weet niet of man mee gaat kijken en of ik dis hier mee ga schrijven.

En de familie Sjetel ga ik niet kijken, want dan slaap ik niet meer vanwege oplaaiende agressie :P
HAHAHAHAHAHAHAHA raap me op.
ik heb een klein stukje gekeken, mijn ogenbollen deden de volgende dag nog pijn van het rollen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Coerage schreef:
03-08-2019 17:44
Ik ga dus niet kijken naar die familie C. Ik vind het echt te ver gaan en geen entertainment meer. Geloof er ook niets meer van.
Ik ga ook niet kijken naar C family. Dat is niet goed voor mijn hart en nachtrust.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
05-08-2019 12:13
Afbeelding
:rofl:


Familie C ga ik niet kijken, of in ieder geval niet volgen en wellicht als het een keer op is dat is niet wegzap maar vind het drama genoeg en ongeloofwaardig worden.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Heb alleen nog aflevering 12 van 'happily ever after' part 1 van de tell all teruggekeken. De dinsdagshow kijk ik vanavond of morgen terug.

Wat belachelijk dat Coltee naar die scheidingsadvocaat ging met zijn moeder. Ze voerde ook de helft van de tijd het woord.
Ik begrijp dat ze het goed voorheeft met haar zoon, maar zo sta je als volwassen vent toch gewoon voor schut? Als je je moeder nodig hebt om je scheiding te regelen?
Ik geloof wel dat Larissa hem nog even probeerde te bespelen om hem niet te laten getuigen. Terwijl ze dus al met die Eric was. En te zien aan het voorstukje van de tell all part 2 voelt hij zich behoorlijk in de zeik genomen.

En zoals iemand al zei.. zijn ware, zuigerige aard kwam wel even boven, zeg. Ben ook zeker geen fan van 'diva' Sjetel, maar wat zat die Colt kinderachtig te sarren. Denk dat hij en Larissa gewoon het slechtste in elkaar bovenhaalden ofzo. En moeders er tussenin maakte het er ook niet beter op.

Verder lijkt het erop dat alle koppels op springen staan, voor zover dat nog niet is gebeurd. Elisabeth en Andrrrei zijn nog vrij kort bij elkaar en zullen het nog even proberen, maar ik geloof ook niet dat dit lang goed blijft gaan. Zielig voor hun dochtertje.

En de 'relatie' van Nicole blijft net zo lang duren als zij erin blijft geloven. En lekker op afstand blijft, zodat Azan kan doen en laten wat hij wil, met haar geld.
Was niks, is niks, wordt niks. Maar Nicole blijft ervan overtuigd dat ze baby's gaat maken met deze Arabische droomprins.
Poker schreef:
05-08-2019 12:13
Afbeelding


:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
LieveMona schreef:
05-08-2019 20:40
Maar Nicole blijft ervan overtuigd dat ze baby's gaat maken met deze Arabische droomprins.

Ik heb al vanaf het begin het idee dat Azan zich liever op de mannenliefde zou richten. Jullie?
LieveMona schreef:
05-08-2019 20:40
Maar Nicole blijft ervan overtuigd dat ze baby's gaat maken met deze Arabische droomprins.

Ik heb al vanaf het begin het idee dat Azan zich liever op de mannenliefde zou richten. Jullie?
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
05-08-2019 20:51
Ik heb al vanaf het begin het idee dat Azan zich liever op de mannenliefde zou richten. Jullie?
Hij komt wel wat 'verwijfd' over, maar of hij echt homo is? Kweetniet. Hij voelt zich in elk geval niet aangetrokken tot Nicole en is blij dat het hem steeds lukt haar bij hem vandaan te houden.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
31-07-2019 07:55
Die Deavan is ook niet fris in haar bovenkamertje hoor , dat kind ligt gewoon in een andere kamer te slapen maar nee ze moet in hun bed slapen.
Ik heb nu één aflevering gezien met Deavan en Jihoon (die van vorige week), dus 'ken' ze nog niet zo goed. Voorafgaand aan het moment dat ze op dat bed zo stellig meldde dat hij geen keuze had en dat Drascilla bij hen in bed moést slapen, vond ik haar nog redelijk normaal overkomen. Een beetje gestrest, dat wel, maar dat vond ik begrijpelijk gezien de situatie.

En toen begon ze Jihoon te commanderen: 'Ga JE baby halen!' Pardon? Baby? Van hem? Draakzilla is toch al een flinke peuter en bovendien niet van hem.
Begrijpelijkerwijs reageerde hij verbaasd, waarop zij hem met grote ogen bleef aanstaren alsof hij gek was en het volstrekt vanzelfsprekend was dat haar slapende dochter uit een andere kamer gehaald moest worden om bij hen in bed te worden gelegd. Moest wel lachen om hem met zijn 'In Amerikaanse films zeggen vaders altijd 'welterusten' tegen kinderen in hun eigen kamer.'
Ze hebben elkaar 3 maanden niet gezien, zijn pas bij elkaar en dan doet zij direct zo afstandelijk en bazig. Leek niet echt blij om weer met hem samen te zijn.
Zoals Rouge al zei, Deavan is echt een geval apart.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
03-08-2019 19:26
Ik vind dat juist niet. Ik vind haar realistisch en ze komt als een echte moeder op voor haar dochter waar duidelijk misbruik van word gemaakt. Ik zou daar ook echt van over de rooie gaan hoor met die hebberige moeder en zus. En Pedro vanaf het begin af aan al geld sturen naar moeder en zus. Ik zie nog de verbazing van Chantel toen bleek dat ze mooier en ruimer woonden dan Pedro en Chantel zelf. En toen ze aankwamen op het vliegveld van waar is de grote tv enz. Het zijn geldwolven en denken alleen aan zichzelf. ik heb ze nooit vriendelijk zien doen tegenover Chantel. Nu proberen ze van alle kanten om roet te gooien in hun huwelijk want ze hebben Chantel niet meer nodig want Pedro heeft een verblijfsvergunning en ook na scheiding mag hij blijven. Hoe gemeen kun je zijn en ook om daarvoor je bloedeigen zoon te gebruiken want ik vind Pedro een erg misselijk makend mannetje maar ik denk dat hij toch wel gevoelens heeft voor Chantel.
Ik zou geen gesprek met haar kunnen voeren. Mijn ogen zouden continue achterin m'n hoofd zitten (van het rollen). Verder vind ik de moeder en zus van Pedro ook VRE-SE-LIJK. Helemaal eens met jouw visie op de respecteisendenmaarnooitgevende familie van Pedro.
Pedro MOET wel gevoelens hebben voor Chantel, maar dat gaat niet genoeg zijn voor de toekomst... De vraag is, hoe lang blijven ze het nog proberen? Ze zullen wel hele goede goedmaakseks hebben. Waarschijnlijk ook de enige vorm van seks die ze hebben, want ze kunnen geen gesprek voeren zonder ruzie...
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand naar the other way?

Heb er eindelijk aan gedacht op dinsdag haha :$
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Yeah wat is er veel geschreven! Straka even terug lezen. Zag al wel een geweldige foto van Azan's shop voorbij komen :rofl:

Maar nu eerst the other way! :popcorn:

Wie kijkt er nog meer? :cheer:
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
krullen-bol schreef:
06-08-2019 21:36
Kijkt er iemand naar the other way?

Heb er eindelijk aan gedacht op dinsdag haha :$
:hello:
Only dead fish go with the flow
Moet nog even bijlezen, maar ik kijk ook
Alle reacties Link kopieren
Draakzill is lekker bezig, zo te zien in het voorstukje
Ja ben er ook !
Alle reacties Link kopieren
Och sjesus waar begint die Laura in godsnaam aan, zeg!
En Deavon kan nu haar Draculakind al niet aan. En straks met twee kinderen in een volstrekt vreemd land waar je de taal niet spreekt! Hoe dan? Spoort zij wel? Ze lijkt me zo labiel.
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven