Entertainment alle pijlers

90 days to wed - geen spoilers

18-11-2017 10:49 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic over 90 days to wed, before/during/after/never.

Vrijdagavond op TLC, met (een aantal van) de volgende mensen.

Darcy (42, USA) - Jesse (24, NL)
Sean (47, USA) - Abby (20, Haïti)
Paul (34, USA) - Karine (21, Brazilië)
Cortny (26, USA) - Antonio (Spanje)
Patrick (25, USA) - Myriam (24, Frankrijk)
Larry (37, USA) - Jenny (24, Philippines)

De koppels die deelnemen aan 90 day's (gestart op 06-07-2018):
* Russ & Paola
* Jorge en Anfisa
* David en Annie
* Nicole en Azan
* Molly en Louis
* Geen spoilers AUB *
himalaya wijzigde dit bericht op 06-07-2018 22:54
76.12% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
niekchic wijzigde dit bericht op 20-01-2018 15:14
97.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
niekchic wijzigde dit bericht op 20-01-2018 15:14
97.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oeps
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
20-01-2018 14:33
Ik vermoed ook dat geen enkele partner de reis naar de USA gaat maken.
Er zit totaal geen toekomst in deze 'relaties'.

Ik moet de aflevering van gisteren nog zien, maar ik als ik het zo lees....
Worden de 'kandidaten', de deelnemers, niet gescreend van tevoren? Dat is toch ook raar.....
Vréémde types!
Dáár zijn ze juist op gescreend :proud:
.
Alle reacties Link kopieren
Net even gekeken, wat is die Paul een psychopaat zeg. Eerst bescherming voor zaken die er niet toe doen en dan zielig doen vanwege zijn verleden. Het verleden wat hij al had voordat hij met Karine aanpapte. Malloot.

Sean doet er wijs aan Abby te laten schieten, of voor haar moeder te gaan. Abby is niet eerlijk.

Ik hoop zo dat Darcy het licht gaat zien en een leuke vent tegen het lijf loopt in de tijd dat ze in Amsterdam is.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik vind die Darcy helemaal niet leuk. Een overdreven dramaqueen die denkt een mannetje van 24 aan de haak te kunnen slaan omdat ze er nog zo jong denkt uit te zien. Ze lijkt wel zo'n seks opblaaspop maar die zien er dan wel beter uit. Bij haar heb ik ook iets van als je niet op hoge hakken kunt lopen doe dan lagere schoenen aan. Ze zwalkt over straat alsof ze 3 liter wijn op heeft.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is Jesse in the Usa geweest meende ik op fotos van Darcy te zien op instagram
Darcey :heart:

Courtney wil ik slaan.
Chris ziet er jonger uit dan Sean haast.
Tvp

Ik vind Jesse trouwens een engerd. Hij lijkt mij een gigantische controlfreek die bij het minste of geringste al dwingend en bazig wordt.
Alle reacties Link kopieren
niekchic schreef:
20-01-2018 15:12
Ik zit al weken te bedenken aan wie het gezicht van Chris me doet denken. Ineens weet ik het: de plaaggeest van Bassie en Adriaan!
(Al had de plaaggeest opplak wangen 😁)

https://www.google.nl/amp/s/entoen.tv/d ... riaan/amp/

Jaaaaaa! Hahahah dacht ook steeds waar ken ik die man van :)
Pfff arm in arm lopen en dan die stijve tuttenjurkjes, nogal logisch dat Antonio naar een lekkere kont in een spijkerbroek kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
20-01-2018 13:48


En Cortney, het lelijke eendje die allerlei verwachtingen van Antonio heeft, die nooit waar zullen worden.
Echt? Vind je Courtney een lelijk eendje? Wat is er mis met haar? Ja, ze is wat conservatief en tuttig, maar lelijk. daar versta ik echt iets anders onder.
Hahahaha ik ben nu bij die Paul scene. Klopt geen reet van, Karine heeft eerst los haar en bij het water heeft ze een knotje. Even rustig de tijd genomen om haar haar te fiksen ofzo.
Star² schreef:
20-01-2018 20:40
Pfff arm in arm lopen en dan die stijve tuttenjurkjes, nogal logisch dat Antonio naar een lekkere kont in een spijkerbroek kijkt.
Ja wat een suffe muts he
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
20-01-2018 20:31
Chris ziet er jonger uit dan Sean haast.
Yep. En een stuk relaxter ook. Als ik moest kiezen wist ik het wel. Doei Sean. Zo op het eerste gezicht dan.
.
Star² schreef:
20-01-2018 20:50
Hahahaha ik ben nu bij die Paul scene. Klopt geen reet van, Karine heeft eerst los haar en bij het water heeft ze een knotje. Even rustig de tijd genomen om haar haar te fiksen ofzo.
Oh cool, dat was met niet opgevallen. Goed gezien. :proud:
Ja, er klopt gewoon geen reet van.

Dat gezegd hebbende; ik heb niet alles gezien, heb het 'schurftverhaal' gemist.
Iemand een samenvatting voor me? :)
impala schreef:
20-01-2018 21:28
Yep. En een stuk relaxter ook. Als ik moest kiezen wist ik het wel. Doei Sean. Zo op het eerste gezicht dan.
Chris en Abby passen prima bij elkaar. Ze nemen het allebei niet zo nauw met de waarheid en gaan beiden voor hun eigen gewin.
Een veel eerlijkere combi.
Courage-- schreef:
21-01-2018 21:21
Dat gezegd hebbende; ik heb niet alles gezien, heb het 'schurftverhaal' gemist.
Iemand een samenvatting voor me? :)
Never mind. Ik heb het al gevonden. :O
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
20-01-2018 20:48
Echt? Vind je Courtney een lelijk eendje? Wat is er mis met haar? Ja, ze is wat conservatief en tuttig, maar lelijk. daar versta ik echt iets anders onder.
Nou niet echt super lelijk, maar zeker niet beeldschoon, vind het verschil met Antonio best groot, niet dat ik hem nou zo mooi vind (op sommige foto's trouwens wel, maar vind ze qua uiterlijk niet zo passen). Ik vind haar tandvlees lelijk, en d'r make up en kapsel gedateerd, haar kleding tuttig.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
21-01-2018 21:30
Nou niet echt super lelijk, maar zeker niet beeldschoon, vind het verschil met Antonio best groot, niet dat ik hem nou zo mooi vind (op sommige foto's trouwens wel, maar vind ze qua uiterlijk niet zo passen). Ik vind haar tandvlees lelijk, en d'r make up en kapsel gedateerd, haar kleding tuttig.
En wederom een groot contrast met de foto's die ze Antonio heeft gestuurd van te voren. Vond ik eigenlijk van (bijna) al die vrouwen: Darcy, Karine, Cortney en vooral die Filippijnse (kom even niet op haar naam). Die was in het echie helemaal onherkenbaar.
Zelfs Myriam, die van zichzelf al best knap is, gooide nog een stevige filter over haar foto's. Creëeren allemaal een fake image.
Maar goed, die kerels lijken er niet mee te zitten.
Gisselle schreef:
21-01-2018 21:30
Nou niet echt super lelijk, maar zeker niet beeldschoon, vind het verschil met Antonio best groot, niet dat ik hem nou zo mooi vind (op sommige foto's trouwens wel, maar vind ze qua uiterlijk niet zo passen). Ik vind haar tandvlees lelijk, en d'r make up en kapsel gedateerd, haar kleding tuttig.
Ik vind dat ook zo lelijk dat je meer tandvlees ziet dan tanden. Ik weet zeker dat Antonio aan een veel leukere vrouw kan komen.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
20-01-2018 20:40
Pfff arm in arm lopen en dan die stijve tuttenjurkjes, nogal logisch dat Antonio naar een lekkere kont in een spijkerbroek kijkt.

En die stijve tuttenjurkjes zaten allemaal in die ene kleine rugzak die ze mee had..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Benbits schreef:
20-01-2018 14:07
Niemand gezien dat Abbey haar uitslag laat zien en dat chris dan zegt o ja dat is schurft. Je moet tegen Sean zeggen dat hij zich ook laat behandelen...
En schurft is een SOA. Die Sean heeft een bord voor zijn kop hoor. Even googelen en je weet genoeg.
Ergens hoop ik dat, zodra het seizoen klaar is, productie die beelden van de taxi aan Sean laten zien en hem zo overtuigen zeker niet met Abby te trouwen.

Ook vind ik het bizar te zien hoe snel deze Amerikanen over willen gaan tot trouwen. Really, je kent elkaar net (in persoon) 2 weken?
Wat is er mis met een paar keer heen en weer reizen om elkaar beter te leren kennen?
Pijnboompitje25 schreef:
22-01-2018 08:00
En schurft is een SOA. Die Sean heeft een bord voor zijn kop hoor. Even googelen en je weet genoeg.
Ergens hoop ik dat, zodra het seizoen klaar is, productie die beelden van de taxi aan Sean laten zien en hem zo overtuigen zeker niet met Abby te trouwen.

Ook vind ik het bizar te zien hoe snel deze Amerikanen over willen gaan tot trouwen. Really, je kent elkaar net (in persoon) 2 weken?
Wat is er mis met een paar keer heen en weer reizen om elkaar beter te leren kennen?
Wat Google je dan? Welke term?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven