Entertainment alle pijlers

90 Days To Wed en 90 days fiancé - geen spoilers s.v.p.

26-10-2018 21:39 3028 berichten
Jullie zijn van harte welkom om hier mee te schrijven over het programma '90 Days To Wed'.
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)

De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 20:37
96.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En toch vind ik dit gewoon heel zielig voor Danielle. Ze is duidelijk niet zo intelligent en trapt er steeds in.
Rouge__ schreef:
26-10-2018 21:55
nou wat jij zei dat ze wanhopig is, Nicole zat in het ''vorige'' seizoen, en die had ook een enorm bord voor haar kop en ook extreem wanhopig
Ohh zo! Ja Nicole was ook apart. Pikte alles van Aizan en nam der dochtertje mee naar Marroko... om volgens Aizan daddy te noemen...
zusvanbroer schreef:
26-10-2018 22:00
En toch vind ik dit gewoon heel zielig voor Danielle. Ze is duidelijk niet zo intelligent en trapt er steeds in.
Ik denk dat ze heel wat slimmer is dan iedereen denkt; een meester in bespelen van mensen.
Tijdschriftenverslindster schreef:
26-10-2018 21:56
Ik vind haar vooral erg aandachtvragend overkomen. Er is weer drama, dus zij staat weer volop in de belangstelling bij vrienden en kijkers.
Ja ook dat. Ik vind haar vooral knap irritant omdat ze vooral als slachtoffer door het leven wil gaan. Echt totaal geen volwassen gedrag en een enorme afknapper om zo aan mannen te hangen.
Alle reacties Link kopieren
Zal Antonio met een charme offensief naar Florida komen? Denk dat hij wel graag zijn ‘modellencariere’ voortbouwt in de VS

Dat huilen van hem was zo awkward
Alle reacties Link kopieren
Vivalamor schreef:
26-10-2018 22:03
Ja ook dat. Ik vind haar vooral knap irritant omdat ze vooral als slachtoffer door het leven wil gaan. Echt totaal geen volwassen gedrag en een enorme afknapper om zo aan mannen te hangen.
Oh helemaal eens hoor. Bloedirritant dat slachtoffergedrag. Maar slim... nee ik denk dat Danielle wel wat beperkt is.
Alle reacties Link kopieren
:facepalm: Aika Aika :-[

dat had je idd, moeten doen neem lekker dan een sperma donor klaar
Relax we're all crazy, it's not a competition
zusvanbroer schreef:
26-10-2018 22:05
Oh helemaal eens hoor. Bloedirritant dat slachtoffergedrag. Maar slim... nee ik denk dat Danielle wel wat beperkt is.
Hihi... ik denk dat ze wel iets slimmer is dan ze doet overkomen. Maar in grote mate wel wat beperkt idd. Vandaar dat ze zo mannen stalkt...
Rouge__ schreef:
26-10-2018 22:07
:facepalm: Aika Aika :-[

dat had je idd, moeten doen neem lekker dan een sperma donor klaar
Ik denk niet dat Josh zijn woord nakomt. Ze lijkt meer op jacht naar een zaaddonor dan een partner om gelukkig mee te worden
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is die Filippijnse dat ze zo graag nu een kind wil?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Vivalamor schreef:
26-10-2018 22:08
Ik denk niet dat Josh zijn woord nakomt. Ze lijkt meer op jacht naar een zaaddonor dan een partner om gelukkig mee te worden
ik denk het ook niet,

Kirlyam had nog een flinke buik zeg, Liam :flirting:
mamavanf schreef:
26-10-2018 22:08
Hoe oud is die Filippijnse dat ze zo graag nu een kind wil?
36 ofzo..
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wat zet die fotograaf ze voor een lelijke muur neer!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook een Alan! Wat een lieve kerel is dat!
Alle reacties Link kopieren
aah lief, Kirlyam & Allan zijn zooo leuk en die ouders zijn ook zo lief voor haar
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Oooh oh ik ben nu bij Kotney... is er hier iemand die Antonio gelooft btw?
zusvanbroer schreef:
26-10-2018 22:05
Oh helemaal eens hoor. Bloedirritant dat slachtoffergedrag. Maar slim... nee ik denk dat Danielle wel wat beperkt is.
Ik bedoel ook niet dat ze hoogbegaafd is o.d. Maar ze is echt niet zo achterlijk als ze doet voorkomen. Want: aandacht verzekerd van iedereen om haar heen als ze maar steeds drama creëert; zelfs haar kinderen manipuleert ze hiermee. Dat stoort me nog het meest.
Ik vind Danielle rete irritant...hoe ze doet, praat en zichzelf zo zielig vindt. Wat helemaal de kroon spant, is die enorm bord voor der kop:nope:
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
26-10-2018 22:17
Ik bedoel ook niet dat ze hoogbegaafd is o.d. Maar ze is echt niet zo achterlijk als ze doet voorkomen. Want: aandacht verzekerd van iedereen om haar heen als ze maar steeds drama creëert; zelfs haar kinderen manipuleert ze hiermee. Dat stoort me nog het meest.
ze is simpel ,of een narcist

alles van Elizabeths familie is geld of werk :roll: dat had ik je ook wel kunnen vertellen Andrei
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ohhh dat babietje van Alan en Kirlyam.... zou er bijna weer 1 willen...
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Bah wat een trol die Elizabeth. Haar vader is niet verplicht om der bruiloft te betalen! Verwaande trut...
Alle reacties Link kopieren
Ze is gewoon verwend, en dat heeft paps toch echt zelf gedaan :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even zeggen dat ik jullie allemaal echt heel erg waardeer. Elke vrijdag vergeet ik weer te kijken tot ik dit topic omhoog zie komen, ik ga dus snel kijken! Eerst love after lockup en dan 90 days.
Danielle...ik snap niet hoe ze nog zo doorgaat met Mohamed vervolgen. Move on! :roll:
Whatsinaname1988 schreef:
26-10-2018 22:31
Ik wil even zeggen dat ik jullie allemaal echt heel erg waardeer. Elke vrijdag vergeet ik weer te kijken tot ik dit topic omhoog zie komen, ik ga dus snel kijken! Eerst love after lockup en dan 90 days.
Leuk om te lezen. Ik vind het ook altijd leuk dat vrijdagavond-tv-kijk en forumclubje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven