Entertainment alle pijlers

90 Days To Wed en 90 days fiancé - geen spoilers s.v.p.

26-10-2018 21:39 3028 berichten
Jullie zijn van harte welkom om hier mee te schrijven over het programma '90 Days To Wed'.
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)

De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 20:37
96.74% gewijzigd
Waarom is je zus vertellen dat de vader van je kind is vreemdgegaan minder erg dan zeggen dat hij seks met een ander had toen het even uit was?? :huh:
Alle reacties Link kopieren
Kastanjez schreef:
02-11-2018 21:52
Indonesisch! Met dienstmeiden, vier badkamers en een chefkok he?! ;-)
Ook goed Indonesisch :sun:
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat ze gelogen heeft toen.... ze wil het gewoon weer proberen en hoopt op deze manier dat haar familie met een schone lei wil beginnen naar hem toe...
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
|Courage| schreef:
02-11-2018 21:50
Ik weet de namen even niet, maar deze twee zussen zijn echt prachtig.
Ben ik het mee eens!
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik vind de zussen ook mooi! Kalani en Kolini 😀
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Larissa nu al een drammerd.
Only dead fish go with the flow
Kattenman is zoooooo verliefd maar blijft wel praktisch gelukkig 'we moeten plannen maken'...
Alle reacties Link kopieren
Het gekke vind ik dat hij wel duidelijk is naar haar en ook wel door heeft dat dit raar gedrag is. Maar hij verbindt er geen consequenties aan.
Alle reacties Link kopieren
Eric en Aleida gaat m echt niet worden hoor!
Only dead fish go with the flow
Wat een idioot zeg, die marinier! Zeker niet dat zij het in Amerika beter krijgt dan in Indonesie. En waarom heeft hij het steeds over haar geld en die dienstmeiden? Waarom niet over haar studie geneeskunde (en waarom ze dan in godsnaam nu leraar is??)??
Alle reacties Link kopieren
Kastanjez schreef:
02-11-2018 22:13
Wat een idioot zeg, die marinier! Zeker niet dat zij het in Amerika beter krijgt dan in Indonesie. En waarom heeft hij het steeds over haar geld en die dienstmeiden? Waarom niet over haar studie geneeskunde (en waarom ze dan in godsnaam nu leraar is??)??
Te bizar gewoon... :nut:
Die vent spoort echt niet.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de ex van de marinier een erg leuke vrouw, maar wtf doet hij zeg. Zo zijn kind het huis uitsturen waarvoor ze notabene de helft betaalt.
Alle reacties Link kopieren
zusvanbroer schreef:
02-11-2018 22:18
Ik vind de ex van de marinier een erg leuke vrouw, maar wtf doet hij zeg. Zo zijn kind het huis uitsturen waarvoor ze notabene de helft betaalt.
.
En die alimentatie gaat er ook echt wel aan hoor. Dat was niet zijn nieuwe vlam's probleem, dat vond ie zelf.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zusvanbroer schreef:
02-11-2018 22:18
Ik vind de ex van de marinier een erg leuke vrouw, maar wtf doet hij zeg. Zo zijn kind het huis uitsturen waarvoor ze notabene de helft betaalt.
Die ex lijkt inderdaad vrij normaal. Ik denk dat we er over een paar afleveringen achter gaan komen dat hij de alimentatie wil verlagen...
Alle reacties Link kopieren
wat je hebt geen bed!!!! dat is toch wel het belangrijkste.... :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wacht even... je bent net verhuisd, hebt de helft van je spullen nog niet eens uitgepakt... je fiancee trekt de eerste de beste la open en vindt.... damesondergoed???!!! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
wat doet het ondergoed van je ex nog in je huis :-o

ooooh wordt drama volgende week :popcorn: :popcorn:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ohh Wat een drama in de vooruitblik....
Note to self: donderdagavond vroeg naar bed, zodat ik vrijdagavond deel twee kan kijken. Ik denk dat ik er niet van kan slapen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
02-11-2018 22:30
wat doet het ondergoed van je ex nog in je huis :-o

ooooh wordt drama volgende week
:popcorn: :popcorn:
Hopelijk tot volgende week! :popcorn: :cheer2: :hello:
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Kastanjez schreef:
02-11-2018 22:32
Note to self: donderdagavond vroeg naar bed, zodat ik vrijdagavond deel twee kan kijken. Ik denk dat ik er niet van kan slapen ;-)
:rofl:

Tot volgende week! :biggrin:
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
zeker weten :popcorn: :cheer:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Kastanjez schreef:
02-11-2018 22:28
Wacht even... je bent net verhuisd, hebt de helft van je spullen nog niet eens uitgepakt... je fiancee trekt de eerste de beste la open en vindt.... damesondergoed???!!! :rofl:
.
Krek mijn idee. Heeft meneer de makelaar die kast met lades één op één over verhuisd zonder de inhoud uit te sorteren...?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
02-11-2018 22:30

ooooh wordt drama volgende week :popcorn: :popcorn:
.
Of de week daarna, of daarna.... TLC kan de juicy dingen altijd goed uitsmeren.
Vond het wel intensief al die nieuwe koppels. Zal even duren voor ik ze allemaal 'ken'. Zeker op vrijdagavond als de pijp hier eigenlijk al leeg is. ;-D
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Kastanjez schreef:
02-11-2018 22:13
Wat een idioot zeg, die marinier! Zeker niet dat zij het in Amerika beter krijgt dan in Indonesie. En waarom heeft hij het steeds over haar geld en die dienstmeiden? Waarom niet over haar studie geneeskunde (en waarom ze dan in godsnaam nu leraar is??)??
Zo bizar dat je in het bijzijn van je kinderen gaat spreken over de alimentatie die je voor kind betaalt en dat je nieuwe vlam daar boos over is en dit niet wil. Hoe moet je je als kind dan wel niet voelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven