Entertainment alle pijlers

90 days to wed - geen spoilers

18-11-2017 10:49 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic over 90 days to wed, before/during/after/never.

Vrijdagavond op TLC, met (een aantal van) de volgende mensen.

Darcy (42, USA) - Jesse (24, NL)
Sean (47, USA) - Abby (20, Haïti)
Paul (34, USA) - Karine (21, Brazilië)
Cortny (26, USA) - Antonio (Spanje)
Patrick (25, USA) - Myriam (24, Frankrijk)
Larry (37, USA) - Jenny (24, Philippines)

De koppels die deelnemen aan 90 day's (gestart op 06-07-2018):
* Russ & Paola
* Jorge en Anfisa
* David en Annie
* Nicole en Azan
* Molly en Louis
* Geen spoilers AUB *
himalaya wijzigde dit bericht op 06-07-2018 22:54
76.12% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Thanks tijdschriftenverslindster.
Ik vond Myriam gewoon niet oprecht overkomen idd. Net alsof ze zelf nog niet had nagedacht over wat die moeder zei. Vond het wel goed van die moeder dat ze het zo aanpakte.
Alle reacties Link kopieren
Myriam is weer lekker vaag, ze gebruikt Patrick om opgebeurd te worden terwijl ze dondersgoed weet dat hij veriefd op haar is. Het is me totaal niet duidelijk wat ze daar komt doen nu...gaat ze het proberen met hem of wil ze puur vriendschap?
Ik had eerst medelijden met Patrick maar nu denk ik eigen schuld dikke bult, hij blijft maar achter haar aanlopen. Als
iemand mij de halve wereld had laten overvliegen op deze manier had ik alle contact gebroken.

Melanie en Devar...weet niet wat ik daarvan moet zeggen. Ik vond ze altijd al een misselijk stelletje , altijd maar over sex en hun aantrekkingskracht hebben maar nu ze een baby hebben gaat alles toch veranderen ben benieuwd of de relatie stand houd. Hij gedroeg zich heeeel raar ... misschien meer dan alcohol ja.

Ik kan niet wachtennnnn om Antonio te zien volgende week hahahah zijn manier van praten en dingen flikken en vervolgens doen alsof zn neus bloed vind ik geweldig
Strawberry_shortcake schreef:
14-10-2018 10:36
Myriam is weer lekker vaag, ze gebruikt Patrick om opgebeurd te worden terwijl ze dondersgoed weet dat hij veriefd op haar is. Het is me totaal niet duidelijk wat ze daar komt doen nu...gaat ze het proberen met hem of wil ze puur vriendschap?
Ik had eerst medelijden met Patrick maar nu denk ik eigen schuld dikke bult, hij blijft maar achter haar aanlopen. Als
iemand mij de halve wereld had laten overvliegen op deze manier had ik alle contact gebroken.

Melanie en Devar...weet niet wat ik daarvan moet zeggen. Ik vond ze altijd al een misselijk stelletje , altijd maar over sex en hun aantrekkingskracht hebben maar nu ze een baby hebben gaat alles toch veranderen ben benieuwd of de relatie stand houd. Hij gedroeg zich heeeel raar ... misschien meer dan alcohol ja.

Ik kan niet wachtennnnn om Antonio te zien volgende week hahahah zijn manier van praten en dingen flikken en vervolgens doen alsof zn neus bloed vind ik geweldig
Ik begrijp echt niet dat zij van Antonio (sorry, slecht in namen), maar als een hondje achter hem aan blijft lopen.
Als hij in de VS was en niet de moeite neemt om zelf even contact op te nemen, zegt dat toch genoeg?

Devar maakte vanaf het begin van de uitzending op mij al die indruk.
Dus moest nogal lachen toen er eindelijk aan vrijwel het einde van het programma in beeld kwam 'op het moment van het interview was Devar zichzelf niet'. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
14-10-2018 04:59
Ik heb ook net teruggekeken. Leuke aflevering.
Daniël die weer contact zoekt met Mohamed en hem beticht van het houden van drama. :rofl: Ze doet zelf nl. niet anders en krijgt er veel aandacht mee.

Rouge die ontmoeting tussen Myriam en moeder Patrick was geweldig. Die blikken en gezichtsuitdrukking van die laatste; geweldig.

Ben ik de enige die zich afvroeg of het slechts alcohol was bij Devar?
ik heb zo gelachen hahaha, ik vind Patrick's moeder echt geweldig zo'n no nonese dame.
post-it schreef:
14-10-2018 09:00
Zeker, maar was in slaap gevallen (net zwanger) net nog even gekeken wat ik gemist had.

Myriam blijft hem voor haar karretje spannen. Hij is helemaal weg van haar, maar zij stelt zich niet echt voor hem open.

Devar heeft echt 2 gezichten in deze aflevering. Van zorgzame vader die niet goed weet wat te doen naar gefrustreerde testesteronbom. Ben benieuwd naar volgende week.

En Daniëlle is gewoon nog steeds :facepalm: telkens opnieuw wil ze het weer 'afsluiten' ze wil hem gewoon niet kwijt, maar durft dat niet tegen haar vriendin te zeggen.

Heb al zin in volgende week :popcorn:
gefeliciteerd :cheer2:

vind Myriam ook een aparte tante, kan er niet precies mijn vinger opleggen.
Danielle is gewoon Nicole over 40 jaar... ken haar verhaal niet maar kan me niet voorstellen dat Mohammed echt verliefd was ,vind hun sowiso raar :-?

Antonio & Courtney, dat wordt Malaga all over again, deel 2 nu.

wat vonden jullie van Andrei & Elizabeth?
die gaan het nog zwaar krijgen...
Relax we're all crazy, it's not a competition
Thanks Rouge!
Ik ben benieuwd of Antonio en Courtney nog wel contact hadden als koppel, of dat ze via het programma weet dat hij in NY is.
Alle reacties Link kopieren
post-it schreef:
14-10-2018 20:21
Thanks Rouge!
Ik ben benieuwd of Antonio en Courtney nog wel contact hadden als koppel, of dat ze via het programma weet dat hij in NY is.
Zij zijn toch helemaal nooit een koppel geweest?
Ik zie trouwens dat we al aardig op weg gaan naar de 3000 posts. o_o
Post-it: ik begreep dat ze het niet van Antonio had gehoord.
Rouge: ik vond en vind Andrei en Elizabeth een vreemd stel en zou het echt niet met die man willen uithouden, gezien zijn opvattingen.
Alle reacties Link kopieren
@TV we gaan lekker :lol:

ik ook, mhja riep al vanaf het eerste moment dat Andrei me de kriebels gaf O_O ik had het meteen afgekapt.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wat leuk.......nieuwe aflevering net gekeken!

Andrei...ik nog steeds fan!
Devar...zijn libido is zooooo hoog....dat kan toch geen vrouw bijbenen??
Anthonio was, is en blijft een vreemde kwast. Daar zou ik het niet op kunnen enkel en alleen al vanwege zijn gedrag en opvattingen.
Daniëlle is en blijft het opzoeken. Ze maakt zich volstrekt belachelijk tav hem, haarzelf en iedereen. En daar ze zo op TV komt dus tav heel de wereld. Die vrouw op eigenlijk tegen zichzelf beschermd moeten worden. De aanwezigheid van een voortplantingsorgaan is geen garantie daarvoor dat mensen geen ondersteuning of begeleiding bij hun dagelijkse functioneren nodig zouden kunnen hebben. Ik denk echt dat ze zwakbegaafd is. Triest dat een TV programma daar geen paal en perk aan stelt.
Maryam, nog steeds een bloedmooie vrouw. En Patrick echt een leuk ding. Lekker vrolijk, energiek, positief. Ik kan hem niet betrappen op iets onhebbelijke eigenlijk. Behalve dat hij op de een of andere manier blijft vasthouden aan die meid. Uiteindelijk denk ik.......zijn er echt triestere gevallen dan deze twee mensen. Die vinden elkaar uiteindelijk nu de relatie van Maryam over is óf ze gaan uit elkaar. That’s it. Geen immens drama.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 18:07
0.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
joohoo trashtime :popcorn: :hello:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Gelukkig weer een nieuwe aflevering. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
heb deze al een stukje gezien, maar maakt niet :proud:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik had dat interview direct beëindigd als mijn vent er zo aan toe was.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
19-10-2018 21:35
Ik had dat interview direct beëindigd als mijn vent er zo aan toe was.
zoo echt wel, ik snap niet waarom Melanie in de vorige aflevering haar zus belde, :-?

jaa ons favoriete trash couple :popcorn:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Had medelijden met Melanie. Zit je met een baby en gedraagt je man zich zo. Echt sneu. Gelukkig voor baby, heeft zij wel verantwoordelijkheidsgevoel.
Rouge__ schreef:
19-10-2018 21:38
zoo echt wel, ik snap niet waarom Melanie in de vorige aflevering haar zus belde, :-?

jaa ons favoriete trash couple :popcorn:
Zus zou nu nog eens even langs moeten komen. Zou mooie tv opleveren. O_O
Alle reacties Link kopieren
Cotney is terug !!!
Tijdschriftenverslindster schreef:
19-10-2018 21:35
Ik had dat interview direct beëindigd als mijn vent er zo aan toe was.
Wat heb ik gemist ? De ar zich weer misdragen ?
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
19-10-2018 22:03
Wat heb ik gemist ? De ar zich weer misdragen ?
verschrikkelijk, hij was bezopen en dreigde dat hij terug ging naar Jamaica
Tijdschriftenverslindster schreef:
19-10-2018 21:47
Zus zou nu nog eens even langs moeten komen. Zou mooie tv opleveren. O_O
vind haar echt zo'n boze schoonzus :-? :hihi: of een boze versie van Melanie.

fanatic schreef:
19-10-2018 21:50
Cotney is terug !!!
Cotney :rofl: :rofl:

Danielle is echt zoo'n treurig geval...., ik weet dat ik niet slecht mag praten over mensen maar ik vind haar echt sneu,

Alan & Kyrliam, vind ik zo leuk, vind vooral Kyrliam zoo lief echt een schatje
Relax we're all crazy, it's not a competition
Vond De ar altijd al een engnek snap niet wat zij er in ziet.
Alle reacties Link kopieren
Bullshit!!! niet liegen nu vaders.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Patrick vindt haar antwoord niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
19-10-2018 22:24
Patrick vindt haar antwoord niet leuk.
nope vind hem ook wel dwingerig overkomen

beetje dom om pas te bellen wann je onderweg bent...
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wow...die Danielle zoekt ze wel uit zeg.
Everything you see I owe to spaghetti!
Rouge__ schreef:
19-10-2018 22:26
nope vind hem ook wel dwingerig overkomen

beetje dom om pas te bellen wann je onderweg bent...
Dat doet hij zeker.

Ik vind het nog veel dommer om bij iemand die je nog nooit ontmoet hebt, thuis af te spreken. Zeker wanneer je kinderen hebt (stel er gebeurt wat en welk voorbeeld geef je aan je kinderen). Gelukkig is er een cameraploeg bij; maar toch...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven