Entertainment alle pijlers

90 days to wed - geen spoilers

18-11-2017 10:49 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic over 90 days to wed, before/during/after/never.

Vrijdagavond op TLC, met (een aantal van) de volgende mensen.

Darcy (42, USA) - Jesse (24, NL)
Sean (47, USA) - Abby (20, Haïti)
Paul (34, USA) - Karine (21, Brazilië)
Cortny (26, USA) - Antonio (Spanje)
Patrick (25, USA) - Myriam (24, Frankrijk)
Larry (37, USA) - Jenny (24, Philippines)

De koppels die deelnemen aan 90 day's (gestart op 06-07-2018):
* Russ & Paola
* Jorge en Anfisa
* David en Annie
* Nicole en Azan
* Molly en Louis
* Geen spoilers AUB *
himalaya wijzigde dit bericht op 06-07-2018 22:54
76.12% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vreemd dat Darcy ook echt overtuigd is dat deze blonde jonge God dé perfecte stiefvader zal zijn voor haar twee kinderen, die hij nog nooit gezien heeft. Leuk voor die kinderen. En wat zoekt hij toch op? Waarom heeft hij dat nodig?
Van Abby en Karina kan ik een zekere wanhoop begrijpen, die willen gewoon weg. Maar die Jesse? Why?
.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 17:43
0.00% gewijzigd
Ik vraag mij af......die mensen weten dus dat er camera’s meekomen met hun nieuwe grote liefde die ze in de verte opzoeken komt. Wanneer iemand dan niet verschijnt zou zo iemand dan in zijn nopjes zijn? In een deuk liggen wanneer dat later op TV verschijnt en iemand ontroert en ontdaan terugkeert naar eigen land?
Nee, ik denk niet dat ze blij zijn als het niet doorgaat.
Ik vind deze mensen allemaal zo wanhopig op zoek, die zetten wel door denk ik.
Ik ben ook benieuwd wat Darcy gaat zeggen over Nederland in het algemeen.
In vergelijking met Haïti, Brazilië (en veel andere landen waar de verloofde vandaan komt) in Amerika een stuk beter qua welvaart etc en soms vinden ze het nogal leuk om te zeggen van ja in zijn/haar thuisland had hij/zij het niet zo goed. En de american dream etc. Maar in vergelijking met Nederland kun je toch niet zeggen dat wij het hier veel slechter hebben en onder ontwikkeld zijn etc.

En inderdaad waarom zou Jesse dit willen? Hij kan als Nederlander toch ook makkelijk op een andere manier de US binnen komen zonder te trouwen? Ik heb het idee dat er iets niet helemaal klopt.Zou me niks verbazen als ze 'gecatfished" wordt door iemand.
anoniem_129113 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 17:06
21.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2017 16:48
Reden: spam
99.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik keek gisteren even een stukje, maar kreeg die kerel nou een pluk haar van zijn moeder mee? Of zag ik het verkeerd? Ik schakelde toen net in.

Die Nederlandse jongen kan trouwens ook best naar Amerika willen voor zijn modellencarrière. Dan is het niet voor de welvaart etc. maar toch een soort American Dream.
Star² schreef:
27-11-2017 15:56
Die in een vorm beginnende met een P?
Jawohl !
Simitçi schreef:
27-11-2017 17:01
Jawohl !

Ha, leuk!
Ja die kreeg een pluk haar mee van moeders. Ik moest ff terugspoelen want ik dacht eerst had ik het verkeerd begrepen had. Echt die gaat zichzelf zo tegenkomen daar. Nooit ver op vakantie geweest, overal bang voor en dan gaat hij daar heen met al die bagage.

In het voorstukje zag je al dat hij in paniek was toen hij die kisten open moest maken bij de douane.
anoniem_129113 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 18:40
0.14% gewijzigd
Star² schreef:
27-11-2017 17:01
Ha, leuk!
Haal jij jouw quote ook weg met mijn hint :)?
Simitçi schreef:
27-11-2017 17:42
Haal jij jouw quote ook weg met mijn hint :)?

Is weg.
closednote schreef:
26-11-2017 21:46
Omg die Paul.. lach me rot! Vraag me meteen af wat voor voorlichting ze geven in Amerika dat hij hij zo'n speciale muts en jas heeft tegen de warmte, dat muggen pak, hele dag condoom om etc. Als ik haar was zou ik hem verbieden dat soort dingen te dragen in mijn bij zijn.
In plaats van met zo'n raar pak te lopen kan hij toch ook gewoon deet smeren of ander muggen spul en malaria pillen slikken?
Graag gedaan hoor. Fijn dat je het terug hebt kunnen kijken.
Dat condoom lijkt me voor andere doeleinden dan wel weer handig. :rofl: Je kind zal een oma krijgen die haar volwassen zoon niet los lijkt te kunnen laten en lijkt behandelt alsof het een kleuter is. O_O
Beter.Laat schreef:
27-11-2017 16:32
Nee, ik denk niet dat ze blij zijn als het niet doorgaat.
Ik vind deze mensen allemaal zo wanhopig op zoek, die zetten wel door denk ik.
Ik bedoel niet de mensen die de reis maken. Ik doel op de mensen die bezocht worden en de boel flessen.
Troeteltje schreef:
27-11-2017 18:50
Ik bedoel niet de mensen die de reis maken. Ik doel op de mensen die bezocht worden en de boel flessen.
Weet ik niet maar is tot nu toe nog niet gebeurd toch ?
Alle reacties Link kopieren
Een hele week wachten nu :furious:
Gisselle schreef:
29-11-2017 16:40
Een hele week wachten nu :furious:
Huh komt het vrijdag niet ?
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
29-11-2017 16:49
Huh komt het vrijdag niet ?
ooh ja tuurlijk! ik kijk het altijd achteraf, sorry
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe ver jullie zijn, maar die Jesse lijkt mij een behoorlijk vervelend mannetje...
Alle reacties Link kopieren
Cymraeg schreef:
30-11-2017 01:22
Ik weet niet hoe ver jullie zijn, maar die Jesse lijkt mij een behoorlijk vervelend mannetje...

Er is pas 1 aflevering geweest, maar dan een foto van Jesse en Darcy die op weg gaat naar Amsterdam is er nog niet vertoond.
Dus niet spoileren aub :D
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik lees/schrijf graag mee! Net de eerste aflevering gezien, belooft wat te worden dit seizoen :popcorn:

Die Sean met al die lingerie, die is niet goed hoor.
En bij Paul die pluk haar van moeders o_o bijzonder....
Wat was dat met die lingerie ? Dat heb ik kennelijk gemist .
Alle reacties Link kopieren
Hij had iets van 190 strings gekocht om mee te nemen voor Abbey (naast nog meer kleding).
Zaphod schreef:
30-11-2017 13:23
Hij had iets van 190 strings gekocht om mee te nemen voor Abbey (naast nog meer kleding).
Meen je niet , als zijn kinderen dit zien denken ze toch ook wtf dat gejank ook de hele tijd .
Alle reacties Link kopieren
Zaphod schreef:
30-11-2017 13:23
Hij had iets van 190 strings gekocht om mee te nemen voor Abbey (naast nog meer kleding).
Moet je er wel even bijzeggen dat ze bedoeld zijn om te verkopen zodat zij wat inkomsten heeft, hij zei dat ze arm is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven