Entertainment
alle pijlers
90 Days to wed UK *Kletstopic*
dinsdag 26 juli 2022 om 19:40
Er is nieuwe serie in the 90 day franchise dit keer wat dichterbij huis The UK!
klets/roddel gezellig mee of geef je ongezouten mening
SPOILERS doen we niet aan, roddels/achtergrond info graag
Shaun 41 (Hampshire) & Christine 42 (Filipijnen)
Bridie 31 (Rotherham) & Host 28 (Libanon)
Victoria 33 (Wolverhampton) & Sean 42 (Japan)
Kadie 26 (West Yorkshire) & Alejandro 30 (Mexico)
Richard 41 (Preston) & Kathleen 32 (Filipijnen)
Emma 41 (West-Yorkshire) & Hossein 33 (Iran)
Pat 68 ?! & Sam (Pakistan)
Calum 28 (Schotland) & Marvin 26 (Seychellen)
*90 day UK is voorlopig alleen nog te zien op discoveryplus.com*
klets/roddel gezellig mee of geef je ongezouten mening
SPOILERS doen we niet aan, roddels/achtergrond info graag
Shaun 41 (Hampshire) & Christine 42 (Filipijnen)
Bridie 31 (Rotherham) & Host 28 (Libanon)
Victoria 33 (Wolverhampton) & Sean 42 (Japan)
Kadie 26 (West Yorkshire) & Alejandro 30 (Mexico)
Richard 41 (Preston) & Kathleen 32 (Filipijnen)
Emma 41 (West-Yorkshire) & Hossein 33 (Iran)
Pat 68 ?! & Sam (Pakistan)
Calum 28 (Schotland) & Marvin 26 (Seychellen)
*90 day UK is voorlopig alleen nog te zien op discoveryplus.com*
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-07-2022 23:37
4.75% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 26 juli 2022 om 23:21
Volgens mij is dit (voorlopig) D+ only. Dus niet op TV. Bedankt voor het openen rouge!
Het was inderdaad net als oude 90 day. Ik vond het wel verfrissend om wat minder mediabewuste types te zien. Al deed het me ook wel weer even nadenken over het aapjeskijkgehalte. Vooral bij Britse Sean brak mijn hart af en toe een beetje. Nu maar hopen dat hij geen heel naar type blijkt halverwege het seizoen.
Ik word er iig blijer van dan van de huidige 90days US! Het gaat veel sneller en de stellen zijn veeeeel interessanter.
Het was inderdaad net als oude 90 day. Ik vond het wel verfrissend om wat minder mediabewuste types te zien. Al deed het me ook wel weer even nadenken over het aapjeskijkgehalte. Vooral bij Britse Sean brak mijn hart af en toe een beetje. Nu maar hopen dat hij geen heel naar type blijkt halverwege het seizoen.
Ik word er iig blijer van dan van de huidige 90days US! Het gaat veel sneller en de stellen zijn veeeeel interessanter.
Everything is fluid
dinsdag 26 juli 2022 om 23:30
Ja ik vind de stellen ook veel normaler op een enkeling na. Sommigen kennen elkaar ook al een tijdje.
Het enige wat ik een beetje apart vind is dat Shuan en Christina elkaar al 8 jaar kennen, een kind van 4 samen hebben en nu pas een visum gaan regelen. En er is nog iets maar dat is volgens mij een spoiler als je alleen aflevering 1 hebt gezien.
Het enige wat ik een beetje apart vind is dat Shuan en Christina elkaar al 8 jaar kennen, een kind van 4 samen hebben en nu pas een visum gaan regelen. En er is nog iets maar dat is volgens mij een spoiler als je alleen aflevering 1 hebt gezien.
maandag 8 augustus 2022 om 20:48
Het ligt dus niet aan mij. Had me gisteren helemaal verheugd op een nieuwe aflevering
Aflevering 5 is wel uitgezonden zag ik op reddit dus geen idee waarom die dan niet in de app staat. Aflevering 4 stond vorige week wel netjes in de app op zondag.
maandag 8 augustus 2022 om 20:50
Ja balen en de nieuwe love in paradise ook niet loop zo achter met mijn trash programma’s
woensdag 31 augustus 2022 om 13:36
Yildizlar2 schreef: ↑10-08-2022 22:45Ah morgen lekker kijken had al gemaild naar discovery+ , was vanwege technische problemen kreeg ik als antwoord .
hoever zijn jullie fiy?
ik loop zwaar achter ben nu bij de 3de afl
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 31 augustus 2022 om 14:04
Ik heb alles tot nu toe gezien.
Die Emma met d'r Turkse lover. Dat zie je zo al dat dat niks wordt
Richard vind ik wel een grappige vent en hij lijkt me wel sympathiek maar hij heeft ook wel een kant waar je van moet houden en tegen moet kunnen.
Shaun is ook een lieve vent maar wat een puinhoop dat huis en zich in de schulden werken voor zijn vrouw en kind
Bridie vind ik een irritant figuur. Die man past ook niet bij haar.
Kadie vind ik een lieverd en een leukerd. Denk dat dat wel oprechte liefde is van beide kanten.
Zag dat er binnenkort een vrouw van 68 aan toegevoegd wordt die verkering heeft met iemand van 28
Die Emma met d'r Turkse lover. Dat zie je zo al dat dat niks wordt
Richard vind ik wel een grappige vent en hij lijkt me wel sympathiek maar hij heeft ook wel een kant waar je van moet houden en tegen moet kunnen.
Shaun is ook een lieve vent maar wat een puinhoop dat huis en zich in de schulden werken voor zijn vrouw en kind
Bridie vind ik een irritant figuur. Die man past ook niet bij haar.
Kadie vind ik een lieverd en een leukerd. Denk dat dat wel oprechte liefde is van beide kanten.
Zag dat er binnenkort een vrouw van 68 aan toegevoegd wordt die verkering heeft met iemand van 28
woensdag 31 augustus 2022 om 14:48
Hij heeft echt hulp nodig. Daar zit iets achter/onder. Hij beschrijft vaak depressieve klachten. Hoop dat het dan lukt. Ik vind haar opstelling knap in dit hele verhaal.minnimouse schreef: ↑31-08-2022 14:04
Everything is fluid
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in