Entertainment alle pijlers

90 Days to wed UK *Kletstopic*

26-07-2022 19:40 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is nieuwe serie in the 90 day franchise dit keer wat dichterbij huis The UK!

klets/roddel gezellig mee of geef je ongezouten mening

SPOILERS doen we niet aan, roddels/achtergrond info graag


Afbeelding

Shaun 41 (Hampshire) & Christine 42 (Filipijnen)

Bridie 31 (Rotherham) & Host 28 (Libanon)

Victoria 33 (Wolverhampton) & Sean 42 (Japan)

Kadie 26 (West Yorkshire) & Alejandro 30 (Mexico)

Richard 41 (Preston) & Kathleen 32 (Filipijnen)

Emma 41 (West-Yorkshire) & Hossein 33 (Iran)

Pat 68 ?! & Sam (Pakistan)

Calum 28 (Schotland) & Marvin 26 (Seychellen)

*90 day UK is voorlopig alleen nog te zien op discoveryplus.com*

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-07-2022 23:37
4.75% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer:
Ik kijk op D+ heb nu dus 3 afleveringen gezien. Komt het ook op tlc ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Moet haast wel, ik ben nog niet begonnen maar ga binnenkort een kijkje nemen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
TVP
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien op Discovery+ en het deed me echt denken aan de eerste paar seizoenen van de Amerikaanse.

Bij welke aflevering is de uitzending op TV nu? Geen idee namelijk of er op Discovery+ al meer staat dan op TV is geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar en wanneer wordt dit uitgezonden? Handig om even in de OP zetten.
In de app staat dat er iedere zondag een nieuwe aflevering is maar geen idee of het overeenkomt met tv uitzendingen. Ik zie op zondagavond wel 90 day staan maar dat is niet de UK versie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is dit (voorlopig) D+ only. Dus niet op TV. Bedankt voor het openen rouge!

Het was inderdaad net als oude 90 day. Ik vond het wel verfrissend om wat minder mediabewuste types te zien. Al deed het me ook wel weer even nadenken over het aapjeskijkgehalte. Vooral bij Britse Sean brak mijn hart af en toe een beetje. Nu maar hopen dat hij geen heel naar type blijkt halverwege het seizoen.

Ik word er iig blijer van dan van de huidige 90days US! Het gaat veel sneller en de stellen zijn veeeeel interessanter. :)
Everything is fluid
Ja ik vind de stellen ook veel normaler op een enkeling na. Sommigen kennen elkaar ook al een tijdje.

Het enige wat ik een beetje apart vind is dat Shuan en Christina elkaar al 8 jaar kennen, een kind van 4 samen hebben en nu pas een visum gaan regelen. En er is nog iets maar dat is volgens mij een spoiler als je alleen aflevering 1 hebt gezien.
Alle reacties Link kopieren Quote
nh heb de 1ste afl gezien... wat een pareltjes weer :rofl:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Serieus, die Shaun :facepalm: hoe wanhopig ben je dan? Maar goed, nu 3 afleveringen gezien en weet niet of ik het blijf volgen. Zo ongeloofwaardig die 90 days tegenwoordig of zijn er nog steeds zoveel desperate mensen??
Alle reacties Link kopieren Quote
Mogen we niet gewoon spoileren het komt niet op tv toch of wel ?
Ga nu afl 4 kijken .
Wat is die Richard toch een verschrikkelijke vent. Die zoekt gewoon een slaafje die alles goed vindt.

En die Victoria en Sean zijn echt apart.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo! Die Richard! Wat een misselijke vent is dat zeg. Hij voelt zichzelf duidelijk verheven boven alles en iedereen. Verder zoekt hij vooral een huisslaaf.

Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte van Sean en Victoria.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja die Sean is echt super vreemd de andere ook trouwens .

Maar die Richard spant de kroon wat een type is dat .
Alle reacties Link kopieren Quote
Er staat nog geen nieuwe aflevering op toch ?
Yildizlar2 schreef:
08-08-2022 20:19
Er staat nog geen nieuwe aflevering op toch ?
Het ligt dus niet aan mij. Had me gisteren helemaal verheugd op een nieuwe aflevering :(
Aflevering 5 is wel uitgezonden zag ik op reddit dus geen idee waarom die dan niet in de app staat. Aflevering 4 stond vorige week wel netjes in de app op zondag.
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
08-08-2022 20:48
Het ligt dus niet aan mij. Had me gisteren helemaal verheugd op een nieuwe aflevering :(
Aflevering 5 is wel uitgezonden zag ik op reddit dus geen idee waarom die dan niet in de app staat. Aflevering 4 stond vorige week wel netjes in de app op zondag.
Ja balen en de nieuwe love in paradise ook niet loop zo achter met mijn trash programma’s :lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
Net begonnen aan aflevering 2.
Kadie vind ik echt een lieverd.
Hèhè aflevering 5 staat in de app :cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
10-08-2022 22:23
Hèhè aflevering 5 staat in de app :cheer2:
Ah morgen lekker kijken had al gemaild naar discovery+ , was vanwege technische problemen kreeg ik als antwoord .
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
10-08-2022 22:45
Ah morgen lekker kijken had al gemaild naar discovery+ , was vanwege technische problemen kreeg ik als antwoord .
Afbeelding

:bigkiss:

hoever zijn jullie fiy?
ik loop zwaar achter ben nu bij de 3de afl
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben bij en vermaak me er nog steeds uitstekend mee! Genoeg cringe, humor en zelfs hier en daar wat vertedering.

"Do they turn those off at night?"

:rofl:

Echt zo hardop bulderen van het lachen <3
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb alles tot nu toe gezien.

Die Emma met d'r Turkse lover. Dat zie je zo al dat dat niks wordt :facepalm:

Richard vind ik wel een grappige vent en hij lijkt me wel sympathiek maar hij heeft ook wel een kant waar je van moet houden en tegen moet kunnen.

Shaun is ook een lieve vent maar wat een puinhoop dat huis en zich in de schulden werken voor zijn vrouw en kind :-?

Bridie vind ik een irritant figuur. Die man past ook niet bij haar.

Kadie vind ik een lieverd en een leukerd. Denk dat dat wel oprechte liefde is van beide kanten.

Zag dat er binnenkort een vrouw van 68 aan toegevoegd wordt die verkering heeft met iemand van 28 :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
31-08-2022 14:04

Shaun is ook een lieve vent maar wat een puinhoop dat huis en zich in de schulden werken voor zijn vrouw en kind :-?
Hij heeft echt hulp nodig. Daar zit iets achter/onder. Hij beschrijft vaak depressieve klachten. Hoop dat het dan lukt. Ik vind haar opstelling knap in dit hele verhaal.
Everything is fluid

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven