Entertainment alle pijlers

Airport city deel 4

05-02-2014 22:33 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we blijven elkaar helpen in dit spel.



Hierbij deel 4.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 5 staan; de afgelopen 3 dagen geen enkel item uit een vlucht gekregen.

De 3 eerste bestemmingen heb ik inmiddels op 3 sterren; dat gaat bij de rest niet lukken met de enorme hoeveelheden brandstof die je nu nodig hebt.



Met de alliantie gaat het wel goed.



Jullie ook allemaal een fijne en veilige jaarwisseling gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Allemaal een gezond 2017 gewenst. Mijn verzameling staat al een week op 4.4.1 niets veranderd behalve dat nu vrijwel a?le bonussen op zijn.de ballen gaat helemaal mis. Ik heb al 3 items meer dan 10 keer.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Weekendbonus *snowball404*.

Ook deze opdracht gaat NIET lukken. De laatste dagen geen enkel item uit de vluchten gekregen.
Alle reacties Link kopieren
De allerbeste wensen voor 2017!



Hier is het ook knudde met de items uit vluchten en ook de sneeuwballen komen niet meer tevoorschijn de laatste dagen.



Ik kreeg afgelopen nacht al het alliantie-overzicht van de afgelopen week, dat is normaal,gesproken pas op zondagavond. Misschien komt het vanavond nog een keer
Alle reacties Link kopieren
Nieuwjaars bonus:

*happy2017*
Jannie
Alle reacties Link kopieren
@ltobl: ik zie dat jij al op level 71 zit; hoeveel kosten de uitbreidingen?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad blijkbaar een bug; net weer de alliantie beloning gekregen; inmiddels 21 kaarten binnen
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het lijstje niet vinden. Het vliegtuig. Condor kost 1.5 miljoen. De runway kost ook 1.5 miljoen. De hangar level 7 kost 300 duizend. Re reparatie werkplaats kost 0.5 miljoen en moet 4 items 10x verzamelen. Kopen kost 80 flappen. Verzamelen met iedere dag een paar filmpjes of met condowlr vliegen (niet verstandig) items: allen heten foutendetector, nl: ultrasonische magnetische runtgenstraling en thermografische. Het farmaceutisch lab voor benodigde items per vlucht kost 1 miljoen. Per stuk en de items. Geen idee. Hij is nog 4 dagen aan het bouwen. Al met al. Ik ben blut en heb geen geld meer voor een vliegtuig. Hihi
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Als je op lvl71 bent. Stuur geen lvl 71 items naar lvl70 of lager niveua want dan stuur je 5 passagiwrs. Hetzelfde geldt voor lvl72 en nog hoger.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Nou dat wordt nog even doorsparen dan !
Alle reacties Link kopieren
En weer zojn de brandstof hoeveel heden verhoogt!

Ik heb de moed opgegeven de opdracht te halen!

Komt niks terug uit luchte de sneeuw hoepen geven alleen warme drankjes en de werknemers van mijn ballen fabriek staken!

Ik ben alweer op weg met mijn valken!

Daarvoor heb ik veel oordopjes nodig dus sturen graag!
susje
Alle reacties Link kopieren
Ik mis nog 1 zeehonden sneeuwbol; de rest heb ik inmiddels binnen.

Echt belachelijk dat je nu zoveel brandstof nodig hebt; ik hoopte Reykjavik nog naar 3 sterren te vliegen; maar dat gaat zo absoluut niet meer lukken.
Alle reacties Link kopieren
Geen sneuwschuivers meer sturen maar alleen oordopjes!

Ik heb genoeg warme drankjes voor de volgende keet!

De opdracht haal ik allang niet meer !
susje
Alle reacties Link kopieren
Het gouden pad 3 keer ingezet. Is wel goed voor muntjes maar slechts 1 bol opgeleverd. Ik moet nog 7 bollen dan is de opdracht klaar. Jammer daf we het laatste half jaar alleen maar voor volgend jaar aan het sparen zijn. Pff
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laatste bol binnen. Winterdierentuin gekregen, iets van 500 munten in 18 uur en wat inwoners voor de stad erbij.



Ik heb nog wat dobbelstenen over, die krijg je bij de alliantie, maar verder zijn alle bonussen en brandstof op.
Alle reacties Link kopieren
*sledge404*

Weekendcode
Jannie
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 07 januari 2017 @ 12:55:

Ik heb de laatste bol binnen. Winterdierentuin gekregen, iets van 500 munten in 18 uur en wat inwoners voor de stad erbij.



Ik heb nog wat dobbelstenen over, die krijg je bij de alliantie, maar verder zijn alle bonussen en brandstof op.Hoe heet jullie aliantie dan? Dievan mij met 6 leden missen altijd de top 100 we vliegen 40 a 50 duizend passagiers per persoon en dan nog halen we het niet!
susje
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijdje aan het mailen met G! Over de alianties nu probeer ik punten er bij tekrijgen als compensatie voor de late start op ios! Ben benieuwd of het lukt! Een paar screenshots erbij van de app store vann de update van november 2015 en een screenshot van een facebook bericht van hun pagina van oktober 2015 van de update van android van de aliantie!



Wat meer bewis hebben ze nog nodig!

Ze zijn wel erg toe schietelijk de laatste tijd zo heb ik voor mijn aliantie leden al een bonus gekregen van de nieuwjaars aliantie telling waar we eindigde op 67 ste plaats op 1 januari!

Dus wie weet
susje
Alle reacties Link kopieren
Ik had je vraag van een paar dagen geleden nog niet gezien.



Toen onze alliantie opgedoekt is; bleek ik een uitnodiging te hebben staan van een onbekende (Russische??) buur.

We begonnen met 5 spelers, maar zitten nu al een aantal weken op 8.

De eerste week eindigden we op plaats 23 , daarna elke week rond plaats 12.



De eigenaar van de alliantie en nog iemand anders vervoerden steeds onvoorstelbare hoeveelheden passagiers.

Er klopt gewoon niks van: vorige week zaten zij beiden rond de 1 miljoen passagiers; terwijl ze beiden op level 71 zitten.

Ik zie zojuist dat de niet-eigenaar die ook zoveel vervoerde uit de alliantie is gestapt / gezet; die persoon had tot nu toe nog geen enkele passagier vervoerd deze week en is nu verdwenen.



Verder vind ik dat hele alliantie gebeuren nergens op slaan.

Wij zijn dus wekenlang best hoog geëindigd; dan krijg je een kist met een dobbelstenen bonus, een vat brandstof van 20 en 50 passagiers en een ander kistje met daarin 3 kaarten voor alliantiebestemmingen.

Ik heb nu iets van 24 van die kaarten voor 18 verschillende bestemmingen. Maar daar kun je dus ook nauwelijks iets mee.

'Soms' (in de praktijk dus eigenlijk nooit) valt er een item uit zo'n vlucht; je moet voor een bepaald toestel op 5 verschillende bestemmingen vliegen (waarvoor je dus nooit alle kaarten hebt) en dan ook weer een collectie 5 keer compleet maken.



De nummer 1 in de alliantie top 100 krijgt 12 kaarten en de nummers 2, 3 en 4 krijgen 4 kaarten en de nummers 5 t/m 20 krijgen er 3.

Dat sky team en pinokkio staan elke week bovenaan met meer dan 10 miljoen passagiers......

Het is dus een 10 jarenplan om alleen al van alle bestemmingen meerdere kaarten te krijgen om zodoende die collecties te kunnen halen.



Ik heb 2 van die collecties een keer compleet gekregen door verzamelvoorwerpen die uit die kistjes komen die elke 24 opduiken bij o.a. de kerstboom en het Capitool.



Het is jammer dat je met normaal en eerlijk spelen niks kunt bereiken: de speciale opdrachten zijn ook al tijden niet meer te halen omdat er gewoonweg geen items tevoorschijn komen. En de laatste keer werd het je daarna ook nog eens onmogelijk gemaakt om veel te blijven vliegen doordat de benodigde brandstof steeds verder omhoog ging.



Ook de uitbreidingen zijn nauwelijks meer te doen. Ik ben nu de werkplaats aan het upgraden, een slaappillenfabriek aan het bouwen en k heb een runway 7 neergelegd; dat kostte me al miljoenen munten. En dan moet er nog een hangar bij en moet je op een hoger level de verkeerstoren upgraden en dan uiteindelijk ook nog een toestel kopen van 1,5 miljoen
Alle reacties Link kopieren
*condor404*

Weekendcode
Jannie
Alle reacties Link kopieren
De upgrade van mijn werkplaats is klaar; ik kan nu geen items daar meer voor versturen en dus ook niet meer terugsturen.
Alle reacties Link kopieren
*expand404*

Weekendcode
Jannie
Alle reacties Link kopieren
Ik las ergens belangrijk nieuws voor ios spelers



One more thing, folks, that concerns those who play on iOS and have multiple games on iPad and iPhone under the same Game Center account. That will no longer be possible in a few months because we’ll be releasing a unified build — there’ll be no separate versions of the game for iPad and iPhone any longer. I know some of you used that to your advantage through having ‘support’ games, but that move is a necessity for a variety of reasons.



Choose a game that you consider your main one, and our support team will assist you with transferring your purchases and/or unique buildings from your support game to the main one. Needless to say, there’s more detailed information coming later through our official Facebook community.



On the plus side, when this transition is over restoring your lost game will be much easier. Say, if you decided to get a new iPhone, transferring progress from an older iPad or iPhone to this new device will require you just signing in to Game Center and the latest version of your profile will be automatically downloaded from our servers without the hassle of contacting the support team.



Us met andere woorden mensen die meerdere spellen heeft onder de zelfde game centernaam en itunes acount moet een of meerdere spellen opgeven!



Hou het in de gaten!
susje
Alle reacties Link kopieren
Alles en meer is tevinden onder de volgende link



http://www.airportcitygam ... /airport-city-2017.15478/
susje
Alle reacties Link kopieren
Wel fijn dat als je een nieuwe ipad koopt, je het spel meteen over kunt zetten en niet meer tig keer hoeft te mailen en allerlei info door te geven om je eigen spel op je nieuwe apparaat te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven