Entertainment alle pijlers

Al lang en breed gescheiden: Samant & Michael

12-09-2020 18:47 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hierbij een nieuwe!


Vorige topics:

entertainment/samantha-en-michael-nog-s ... ges/442612


entertainment/samantha-en-michael-schei ... #p27791600


Samantha nog altijd lekker bezig op Insta
En Michael ondertussen geblokkeerd door FIOD


Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
vgm1980 wijzigde dit bericht op 21-12-2020 13:52
35.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet bij die ouders van samantha?
Ik wist niet dat die kinderen niet samen opgroeiden. Wat triest.
lolanu schreef:
12-09-2020 21:14
Dat vraag ik me dus ook af Minnimouse. Kan toch gewoon niet!
We weten toch ook niet om wat voor uitkering het gaat?
Het verhaal was dat Angelina niet kon aarden in Spanje en daarom bij de moeder van Michael ging wonen. Daar woont ze nu nog. En dat zoontje is bij Michael, nu zijn vriendin vermoed ik. Droevig hè?
Alle reacties Link kopieren
Melofkim schreef:
12-09-2020 22:38
Het verhaal was dat Angelina niet kon aarden in Spanje en daarom bij de moeder van Michael ging wonen. Daar woont ze nu nog. En dat zoontje is bij Michael, nu zijn vriendin vermoed ik. Droevig hè?
Naomi zit toch ook vast? Ik denk dat Milano bij Priscilla is (zus van Michael) of bij z'n moeder.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Zelfs als je niet meer weet dan dat ze een hype waren, dit topic is te leuk.
VGM doet een fok!je haha Meek.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ellende voor de kinderen. Die hebben echt geen stabiel leven.
Had je geen betere foto van barbie? Op deze lijkt ze wel bijna 50.
Alle reacties Link kopieren
Green17 schreef:
12-09-2020 23:01
Wat een ellende voor de kinderen. Die hebben echt geen stabiel leven.
Instabiliteit is ook een vorm van stabiliteit.
(En de oudste woont nu toch al een tijdje bij oma?)

Alleen wil ik niet weten wat het geeft als ze op hun 14de ooit de namen van hun ouders door Google draaien.
Ook omdat we tegen dan nog 5 à 10 jaar verder zijn en god-mag-weten wat steken ze allebei of alle 4 (lovers inbegrepen, als die blijven hangen) nog allemaal uit de komende jaren.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
12-09-2020 23:08
Had je geen betere foto van barbie? Op deze lijkt ze wel bijna 50.
Bestaan er betere foto's van Samantha dan? Op Instagram heeft ze een fotoshoot gedaan, echt omfg ze lijkt daar wel over de zestig.

https://www.instagram.com/p/CEymlbzBLLd ... _copy_link

https://www.instagram.com/p/CFATcJsBgrd ... _copy_link

https://www.instagram.com/p/CEymlbzBLLd ... _copy_link
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
12-09-2020 23:19
Bestaan er betere foto's van Samantha dan? Op Instagram heeft ze een fotoshoot gedaan, echt omfg ze lijkt daar wel over de zestig.

https://www.instagram.com/p/CEymlbzBLLd ... _copy_link

https://www.instagram.com/p/CFATcJsBgrd ... _copy_link
Nee 60 niet maar haar vriend lijkt wel op alle foto's jonger dan zijzelf. :|
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
12-09-2020 23:26
Nee 60 niet maar haar vriend lijkt wel op alle foto's jonger dan zijzelf. :|
Je moet ook wat als je zelf 30 bent en een opa man van 48 aan de haak hebt geslagen.

60 zou ik haar niet geven, maar 35 à 40 daar kan ze zo over liegen als ze wil.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
LīlyRose schreef:
12-09-2020 21:55
Daar krijg je geen uitkering voor hoor.
Ken er genoeg die met alleen een LVB in de vroegere Wajong konden. Herinner me ook (toen ik dit jaren terug een tijdje volgde) dat Samantha borderline oid had. Daar kon je vroeger ook nog wel Wajong mee krijgen. Maar ja je weet niet om wat voor uitkering het gaat.

De kans is ook aanwezig dat ze simpelweg nergens worden aangenomen en dan beland je vanzelf in de bijstand.
Doggo schreef:
12-09-2020 23:50
Ken er genoeg die met alleen een LVB in de vroegere Wajong konden. Herinner me ook (toen ik dit jaren terug een tijdje volgde) dat Samantha borderline oid had. Daar kon je vroeger ook nog wel Wajong mee krijgen. Maar ja je weet niet om wat voor uitkering het gaat.

De kans is ook aanwezig dat ze simpelweg nergens worden aangenomen en dan beland je vanzelf in de bijstand.
Als lvb’er kan je prima werken, dus krijg je niet zomaar een Wajong.
LīlyRose schreef:
13-09-2020 00:03
Als lvb’er kan je prima werken, dus krijg je niet zomaar een Wajong.
Oké jij mag vinden dat ze prima kan werken. Dat neemt niet weg dat je vroeger met een LVB best in de Wajong kon komen. Vooral icm meervoudige problematiek zoals een persoonlijkheidsstoornis. Ik ken er genoeg (en nee dat zuig ik niet uit mijn duim, ik woon al jaren met dat soort types in een beschermde woonvorm)
Trouwens ikzelf schat haar ook nogal laag in. Ik vind het me moeilijk voor te stellen dat zij in staat is een baan te behouden. Ze heeft nogal weinig werknemersvaardigheden. Dat kan een ander bestempelen als lui en verwend maar als je een verstandelijke beperking hebt ontbreekt vaak het inzicht hoe je jezelf kan veranderen.
Doggo schreef:
13-09-2020 00:15
Oké jij mag vinden dat ze prima kan werken. Dat neemt niet weg dat je vroeger met een LVB best in de Wajong kon komen. Vooral icm meervoudige problematiek zoals een persoonlijkheidsstoornis. Ik ken er genoeg (en nee dat zuig ik niet uit mijn duim, ik woon al jaren met dat soort types in een beschermde woonvorm)
Michael heeft geen persoonlijkheidsproblematiek en heeft gewoon gewerkt. Geen Wajong dus.
Daarbij vind ik dat niet, het ìs zo.
LīlyRose schreef:
13-09-2020 00:21
Michael heeft geen persoonlijkheidsproblematiek en heeft gewoon gewerkt. Geen Wajong dus.
Daarbij vind ik dat niet, het ìs zo.
Wat ís zo?
Iemand maakte een opmerking waarom zij een uitkering hebben en ik geef mogelijke opties. Ik weet niks over hun leven. Hoef je niet zo moeilijk over te doen.
Doggo schreef:
13-09-2020 00:25
Wat ís zo?
Iemand maakte een opmerking waarom zij een uitkering hebben en ik geef mogelijke opties. Ik weet niks over hun leven. Hoef je niet zo moeilijk over te doen.
Het is zo dat je niet per definitie een Wajong krijgt, omdat je lvb’er bent.
Alle reacties Link kopieren
ze hebben uitkeringsfraude gepleegd. Wat voor uitkering ze precies dan hadden, dat maakt niet zoveel uit. Bij bijstand mag je je bijstand niet behouden als je werkt, en als je een ziekte-uitkering krijgt moet je ook al je bijverdiensten doorgeven.
Ik denk dat Meek een uitkering heeft omdat hij niet met andere mensen kan werken omdat hij ze dan verblind.
VGM1980 schreef:
13-09-2020 09:50
ze hebben uitkeringsfraude gepleegd. Wat voor uitkering ze precies dan hadden, dat maakt niet zoveel uit. Bij bijstand mag je je bijstand niet behouden als je werkt, en als je een ziekte-uitkering krijgt moet je ook al je bijverdiensten doorgeven.
Ze zijn verdachten, dat ze iets gepleegd hebben staat nog niet vast.
Alle reacties Link kopieren
Melofkim schreef:
12-09-2020 20:59
Misschien te serieus (en hebben jullie het er allang over gehad) maar ik vind het zo zielig voor die kinderen. Die oudste, Angelina, woont bij oma toch? Dat was zo’n moederskindje.
Ik vind het zielig voor Angelina dat ze haar moeder maar een uurtje per week ziet. Dat zegt Samantha dat het een uur is. Dat meisje is echt wel gek op haar moeder.
Niq schreef:
12-09-2020 23:01
VGM doet een fok!je haha Meek.
Leg even uit voor mij, wil je?
Alle reacties Link kopieren
Tvp :bye:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven