Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
12-08-2019 12:18
Brilliant events leveren extra boekjes op waarmee je lessen kunt halen. En extra beloningen.

Ik ben al in een paar brilliant portkey's begonnen zodat ze straks snel klaar zijn. En ik ben extra exstimulo potions aan het brouwen. Voorbereiding is het halve werk!
Werkt dat echt. Komen daar geen oude briljante zaken mee uit. Kreeg net nog een ID van Harry. Ik dacht dat ik nu maar geen via via’s meer moet aantikken. Wachten op nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
12-08-2019 20:06
Werkt dat echt. Komen daar geen oude briljante zaken mee uit. Kreeg net nog een ID van Harry. Ik dacht dat ik nu maar geen via via’s meer moet aantikken. Wachten op nieuwe.
O. Ik heb voor morgen zes uitgelopen portkeys klaar staan, waaronder twee van 7 km. Kan ik die dan beter openen voor het event, of juist tijdens? Ik was van plan om dat ervoor te doen. En dan te gaan voor de portkeys van 2 en 3 km. Maar nu slaat de twijfel toe...
Die van 7 km zou ik laten staan en openen als het event begonnen is. De rest wel vast openen, zodat je vast nieuwe op kan rapen. En pas als je zoveel portkeys uit moet lopen voor die van 2 km gaan, daarvoor zou ik juist een langere van bv 5 km erin zetten, zodat die rond de tijd dat je er een paar uit moet lopen bijna klaar is. En de zilveren sleutels ook lekker voor dat deel van de special quest gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel, doe ik dat. Hoe laat begint het vandaag eigenlijk? Ik zie verschillende tijden circuleren.
Alle reacties Link kopieren
O, dom, ik zie het al, nog 5,5 uur.
Alle reacties Link kopieren
Tis begonnen, maar zie via via’s van 3 km?...
Alle reacties Link kopieren
Ja, die moet je juist hebben volgens mij. Ik heb mijn twee 7 km-viavia's na het begin van het event geopend: gewoon twee Harry-ID's.
Jammer, ik had juist een paar van 7 km bewaard. Maar ach, zal wel goed komen. We gaan hier weer hard, want het weer viel hier mee vanavond, dus we hebben een stuk gelopen. Die tweede met de portkeys hebben we dus ook al klaar :$
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog geen Harry ID's blijkbaar, dus geen probleem hier, haha. Ben nu met 2 km- en 3 km-portkeys aan het lopen. Dit moet lukken binnen een week.
Alle reacties Link kopieren
Lekker om 20 uur begonnen, tijd gelopen en 1/4 en 2/4 al klaar... Scheelde wel dat ik zilveren sleutels en 2-kilometer portkeys had bewaard...
eollyn schreef:
13-08-2019 22:24
Lekker om 20 uur begonnen, tijd gelopen en 1/4 en 2/4 al klaar... Scheelde wel dat ik zilveren sleutels en 2-kilometer portkeys had bewaard...
Dat had ik al verteld :furious: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
13-08-2019 22:43
Dat had ik al verteld :furious: :rofl:
En ik ook! ;-) :popcorn:
Ohhhh gelden de portkeys niet van de vorige? Nou ja. Nog 100 meter en dan zijn ze klaar en kan ik nieuwe oprapen. Drie kilometer red ik wel met mijn busritjes.....

Ze tellen iig wel mee voor de opdracht neem ik aan. Als ik er 3 uit heb, dan ben ik zo klaar met 2/4.
Alle reacties Link kopieren
Domme vraag. We moeten trolleywitches sparen door te vechten in vesting. Maar kun je dan in 1 vesting doorspelen. Heb net twee keer achter elkaar gedaan, maar had maar 1 trolleywitch of moet je dan naar verschillende vestingen? Of kun je na een tijdje weer terug komen. Had ander nummer gekozen. Dus niet dezelfde.
Wat is de snelste manier om de trolleywitch te verdienen?
Kan inderdaad in dezelfde vesting, bij het vorige event had ik die sticker compleet na een paar keer in dezelfde vesting te vechten. Nummer maakt volgens mij niet uit, maar er zit wel iets in dat je hem niet elke keer krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand een overzicht van de opdrachten plaatsen? Ik forum mobiel, ik waag me daar liever niet aan :$
(je moet wel véél fragmenten verzamelen dit keer...)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
14-08-2019 17:09
Kan iemand een overzicht van de opdrachten plaatsen? Ik forum mobiel, ik waag me daar liever niet aan :$
(je moet wel véél fragmenten verzamelen dit keer...)
Staat op deze site
https://wizardsunite.gamepress.gg/guide ... ide-part-1

Mooi dat je een in memoriam hebt opgenomen. :rose:
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
14-08-2019 17:46
Staat op deze site
https://wizardsunite.gamepress.gg/guide ... ide-part-1

Mooi dat je een in memoriam hebt opgenomen. :rose:
Dank je, bij mijn favorieten gezet.

Dat in memoriam was niet mijn idee hoor, ik zag het bij iemand anders :$
Had jij ook niet een kraanvogel als avatar?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Die viavia in de trein is echt geweldig! :cheer:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Bij mij doen die viavia’s het niet, er is niets om op te klikken. Heeft niemand daar last van?
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
14-08-2019 23:26
Die viavia in de trein is echt geweldig! :cheer:
Vind het juist wel lastig. Ben vaak te laat. :-D Helpt wel om scherm te kantelen.
Moet alleen nog 1 Hoog gevondeling voor de trein. Ook dat is me niet helemaal duidelijk. Soms heb je een gevondeling met een streep er boven die bij aanklikken een lage dreiging heeft. Maar dat telt kennelijk. Een gewone zonder streepjes maar met hoge dreiging, is niet goed?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas bij 3/4, dus weet niet hoe het zit met hoog/medium/laag dit event. Maar die trein, pfff... Ik had een brain elixir voor m'n te openen 3 km-portmanteau aangezet: dat was dus een beetje zonde, haha. Heb er vet lang over gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Die trein is zeker lastig, maar wel heel leuk gedaan. Heb nog zitten zoeken of in de coupé niks zat, maar je moet echt naar buiten kijken en driftig tikken :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
En zo'n hoog - gevondeling is als er bij dreigingsniveau 'hoog' staat.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat dom zeg, ik maar zoeken in die coupé.. nooit bedacht dat ik naar buiten moest kijken, ik dacht dat het een bug was :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven