Entertainment alle pijlers

Alles is liefde - ook op verliefd geworden?

19-10-2007 14:28 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister 'Alles is liefde' gezien in de bios. En ik heb al de hele dag een verliefd gevoel in mijn buik en een glimlach op mijn mond. Wat een geweldige film zeg; natuurlijk is het love actually met een nederlandse tintje. Maar dat neemt niet weg dat ik smoorverliefd op de film ben geworden. Super gewoon; zeker die komische details.

Wie deelt dit gevoel en wie vooral niet?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
http://img.bol.com/inters.../FC/2/4/2/4/0/2424051.gif

voor de soudtrack

Ik wist dat ik een 'nederlandse love actually ' kon verwachten, dus dat viel niet tegen. Die vond ik btw toch iets beter, maar kan ook aan de cast liggen. Die was ook in die versie top. Ik heb al jaren een enorme crush op Alan Rickman ... 8-P
Ja, dat is echt een topfilm, inderdaad met geweldige cast!

Thanx voor de link, ga es ff kijken....
Ik vond het een heeeeerlijke film! Kwam er helemaal blij vandaan!

Ik had m het liefst meteen op dvd willen hebben voor thuis ;-)

Vond ook juist het sinterklaasgevoel zo leuk in de film, maar ik ben dan ook wel een sintfan!
Ben vanavond geweest, en idd erg leuk, enorm gelachen en ook mooie ontroerende scenes. Had net wat anders geschreven maar dan verklap ik denk ik teveel voor mensen die nog moeten gaan.

En Leo, ik heb je gespot (denk ik ;-p). Leuk!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Vergeet ik nog te zeggen, die Sinterklaasboot, de Hydrograaf, die hebben we een maandje of wat geleden door de sluizen bij Nieuwegein zien varen. Toen zijn we speciaal nog even gestopt om te kijken, omdat het zo'n prachtige boot is! Leuk om die nu ineens in de film te zien.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Demo, ik heb geprobeerd je te mailen maar het lukte me niet, raar he? Leuk dat je genoten hebt en je had gelijk :-]
Ja sorry Leo, je staat bij de ongewenste mailers :-p

Leuk dat we het goed hadden! De eer gaat eigenlijk allemaal naar Tweeling, met wie ik naar de film was. Zij zei ineens, dat is Leo vlgs mij. En toen herinnerde ik me ineens wat ik al mailde. Dus ik dacht "ja! dat moet Leo zijn". En Tweeling denkt dat zij dat ook onbewust wist, want waarom anders ineens een *lampje* bij haar.

Zo, cryptisch genoeg hoop ik ;-)
indd, nu weten we nog niets....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Weet je.

Ik vond de film zó leuk!

Gelachen hardop. Gelachen met een glimlach. Met een jaloerse blik naar Wendy met dat ukkiepukkie van een 16-jarige pietenrondrijdert, met een schattige blik naar dat ieniemieniejochie die de hand van dat meisje pakt...

Weet je welke teksten ik nu toch echt eens zou willen inzien.....

die van de vrienden van Valentijn. :D

Ik vond juffrouw van Houten prachtig in haar rol. Ik kijk graag naar haar. Haar manier van spreken, haar stem, haar kracht uit haar ogen, ben een oprechte fan van haar.

*but wtf is Leo??*

Ik ben bijna in staat nogmaals te gaan en met een stopwatch te checken wie er dertig seconden in beeld is.. ;)
DTEEZ!
volgens mij ben ik de enigste (samen met mijn lief , mijn broer en schoonzus) die de film geen ruk aan vind
Nou "Ik heb me de haren van mijn zak gelachen"

(als ik die had, haha)
Gisteravond de film gezien!!!

En ik vond hem geweldig!!!! Leuke humor en veel liefde natuurlijk!Geweldige rollen en super geschreven (petje af voor Kim van Kooten).

Wil hem straks ook op dvd (en dat wil ik niet vaak......)
sidenmick schreef op 06 november 2007 @ 17:21:

volgens mij ben ik de enigste (samen met mijn lief , mijn broer en schoonzus) die de film geen ruk aan vind
Nee hoor, hier nog iemand (of beter gezegd twee). Ik snap al die lyrische uitspraken over die film ook niet. Had er veel van verwacht maar het viel me echt tegen. Heus geen superslechte film maar ook niks byzonders in mijn ogen. Ach ja smaken verschillen zullen we dan maar zeggen.
ik heb hem gisteren gezien, maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo heel veel aan vond. marc-marie als pepernoot was erg leuk. maar ik vond de film veeeel te lang duren. snap niet dat de meesten er zo lyrisch over zijn. smaken verschillen he? :)
Ja hoor smaken verschillen en gelukkig maar.

Er zijn inmiddels bijna 500.000 mensen heen geweest. Een flop kan het dus niet genoemd worden in ieder geval.

Ik vind 'm trouwens ook lang. Niet té lang, zoals deel III van LOTR maar wel lang.
Ik ben ook geweest.

Zaten wel grappige stukjes tussen, maar ik vond het script flinterdun.

Ik doe mijn best maar ik kan Carice van H maar niet sympathiek vinden. In haar rollen dan.

Wij zijn ook erg geschrokken van het uiterlijk van Wendy v Dijk en 'Simone Koeman' .

Wat een verlepte koppies!

Beetje botox had niet misstaan

Marc-Marie en de Paul waren gewéldig!!!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja, erg leuke film. Wel aardig wat continuiteits-foutjes trouwens. (Denk bijvoorbeeld aan Carice in de armen van prins Valentijn. Ene shot twee armen om z'n nek, volgende weer één, dan weer twee. En ze hangt ook iedere keer op een andere "hoogte".) En naar mijn idee ook iets te "strak" geknipt.

Ergens wel jammer dat er zoveel bekende mensen in zitten, je ziet toch een beetje die persoon in plaats van de rol. Maar wel leuk geschreven, misschien niet erg diepgaand, maar wel grappig.
Heerlijke film! Enorm genoten van het spel van Carice en Jeroen Spitzenberger (jammie).

Ik heb, net als bij love actually, eventjes op een roze wolk gewoond..!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven