Entertainment alle pijlers

Americas Next Top Model Seizoen 21

18-06-2018 21:04 339 berichten
Wie kijkt er nog meer?
Ivy ligt eruit.
Alle reacties Link kopieren
Die dansleraar doet mij een beetje veel denken aan due Chris van vorig jaar. Was toen ook zo,n buitenbeentje.
Die jongen die die fiets boos van zich afgooide tijdens de fotoshoot; wat onprofessioneel. Dergelijk gedrag mogen ze van mij flink aanpakken.
Alle reacties Link kopieren
“Zwangere pinguïn” die moet ik onthouden hahahaha

Zal wel niet lang duren voor Mirjana berichten van haar vriend krijgt en er nog meer drama ontstaat
Alle reacties Link kopieren
multomap schreef:
25-06-2018 21:53

Zal wel niet lang duren voor Mirjana berichten van haar vriend krijgt en er nog meer drama ontstaat
Vast wel ja!
Alle reacties Link kopieren
Die opgeplakte baard slaat toch echt nergens op??
Alle reacties Link kopieren
Die baard is inderdaad bizar en ik vind het er ook niet uitzien!

Kari vind ik ook niet mooi. Shei vind ik ook een aparte make-over, blijkbaar heeft ze iets extreems nodig om op te vallen.
Adam vind ik wel een heel stuk beter.
Alle reacties Link kopieren
Oh de baard heeft de 1e nacht al niet overleefd....
Alle reacties Link kopieren
Ja bij Adam is het wel beter zo.
Bij Kari vind ik het echt lelijk geworden.
Bij het bekend maken van de make-overs zonder te zeggen welke bij wie hoort, was ik even bang dat half-zwart-half-wit bij dat meisje met die huidziekte zou horen.
Viel mee gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
multomap schreef:
25-06-2018 21:53
“Zwangere pinguïn” die moet ik onthouden hahahaha

Zal wel niet lang duren voor Mirjana berichten van haar vriend krijgt en er nog meer drama ontstaat
Jammer dat ze niet meer leeft
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
25-06-2018 23:01
Jammer dat ze niet meer leeft
Pardon?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
25-06-2018 23:05
Pardon?
Ze is doodgeschoten
Is redelijk uitgrbreid in het nieuws geweest
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ach, gegoogled😢
Alle reacties Link kopieren
Nou niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 4XYw4tIyiA
Frankly my dear, I don"t give a damn
dolfje schreef:
25-06-2018 22:06
Die opgeplakte baard slaat toch echt nergens op??
Heb zelden zoiets lelijks gezien tijdens de make-overs.
Vond het ook afbreuk doen aan zijn uiterlijk. Baard zag er daarnaast ook zo slecht/nep uit.
Bij Adam echt een goede make-over. En het haar van Kari verschrikkelijk, zeer lelijke kleur blond ook trouwens (zo geel). Maar dat constante gejank van haar tijdens die make-over vond ik nog storender. Neem dan niet deel, ze weten al jaren dat een make-over erbij hoort. Stoorde me daar bij Chantelle ook aan trouwens. Dat zwaar geïrriteerd door modellenhuis lopen omdat er make-overs aankomen en bang zijn dat je haar eraf gaat. Dan moet je dus geen model worden.
calvijn1 schreef:
25-06-2018 23:08
Ze is doodgeschoten
Is redelijk uitgrbreid in het nieuws geweest
Dat wist ik ook niet. Wat triest.
Ik vind Adam nog steeds leuk, ik zie geen model in hem ( mits hij snel serieuzer wordt ) maar ik kan wel om hem lachen, Romeo vind ik enorm irritant, wat een arrogant joch. En hij is toch ook gay of niet? Will zocht nog meer gays in het huis, maar ik vind Romeo wel een typische gemene queen. Will x Matthew. Aaaaw wat schattig. Ik voelde hem al een beetje aankomen.

Mirijana vind ik niet leuk, maar ja dat is wel een beetje taboe om nu te zeggen gezien wat er met haar is gebeurd. Ik vind Kari er ook niet uitzien met dat witte haar. Dat gejank om de make-overs vind ik altijd zo irritant, doe dan niet mee! Ze willen allemaal model worden maar geen van allen is serieus genoeg of professioneel om te begrijpen dat je je moet aanpassen aan wat de klant wil. Daar verbaas ik me elk jaar weer over. Matthew ook, die laat zich zo afleiden door die meid dat hij met niets anders bezig is. Je komt toch niet om te daten? Sinds ze jongens en meiden in een huis zetten lijken ze steeds minder om het einddoel te geven.

Ik vind Matthew trouwens echt een van de knapste jongens die ik in een hele lange tijd gezien heb. Wow. Lieve jongen ook. Will vind ik ook leuk.
Blij dat het meisje met die huidziekte weg is, vond haar niet mooi en veel te arrogant.
Die jongen met die baard ziet er zo lelijk uit met dat ding, zonder baard was hij veel knapper. Al vind ik die andere jongen Keith nu al leuker en mooier. Denk ook dat hij verder komt.

Oh ja en ik ben zoooo blij dat Miss Jay weer terug is. Ik heb haar echt gemist. Nu Mr Jay nog.
Wow heftig! Zie alleen geen datum erbij staan wanneer dat is gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt meer een dating show of een andere real life soap sinds het jongens en meisjes zijn. Dit seizoen vind ik ook dat ze zoveel laten zien dat ze aan het drinken zijn. Het lijkt nu elke avond feest en voorheen was dat voor mijn gevoel veel minder.

Romeo vind ik maar een creep( autocorrect maakte er crepe van :P ).
Die opplakbaard vind ik ook wanstaltig. Gelukkig vond Tyra dat zelf ook en krijgt ie 'n nieuwe. Hopelijk dan eentje die er niet zo nepperig uit ziet. Baardloos staat veel mooier, doe dan 'n 3-dagen baard zelf laten aangroeien als je wat stoerder uiterlijk wil. Zo'n zwarte volle baard geeft 'n verkeerde indruk.

Eén van die donkere meisjes maakt zichzelf zo ontzettend lelijk op. Ze heeft 'n prachtig lichaam, maar die kop! Tijdens de shoots ziet ze er wel beter uit, want niet zo ordinair opgemaakt. Maar vind haar geen modellengezicht hebben.
Zo ik was 5 dagen op vakantie en heb maandag dus niet kunnen kijken, Ga het vanavond ff terugkijken want had het opgenomen.

Ik ben heel benieuwd na het lezen van jullie comments! :popcorn:
redbulletje schreef:
28-06-2018 10:19
Wow heftig! Zie alleen geen datum erbij staan wanneer dat is gebeurd.
24 februari 2015, nog geen jaar na haar deelname aan ANTM.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven