Entertainment alle pijlers

Animal crossing new horizons deel 2

30-04-2020 22:17 927 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kan je meepraten over de visjes en insecten die je gevangen hebt, over welke fruitbomen op jouw eiland staan, welke bloemen er bloeien.
Misschien kunnen we elkaar ook helpen door bij elkaar op visite te gaan.
Praat mee en hou het gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Ik speel soms samen met 1 van de kinderen, dan zijn we dus tegelijk op het eiland bezig. Als ik dan bijvoorbeeld wat spullen op de grond laat vallen en zoon raapt ze op, komen ze niet in zijn inventory maar in de kist in dat huis waar dat nookmiles apparaat staat. Kan dat niet anders? Is best onhandig....doen we iets fout?
Alle reacties Link kopieren
Je moet 1 boom wegscheppen, de rest alleen omhakken en erop zitten om rond te draaien. Alle fruit wat je tegenkomt niet opeten. Behalve voor naar de diy tafel. Dan hou je aan het eind 3 fruit over en kan je op je terugweg de stenen weg halen voor de tickets
Alle reacties Link kopieren
Ik ben iets verder! Je kunt op boomstronken zitten en er dan aan de andere kant weer afgaan....
BowGirl35 schreef:
01-05-2020 11:13
Je moet 1 boom wegscheppen, de rest alleen omhakken en erop zitten om rond te draaien. Alle fruit wat je tegenkomt niet opeten. Behalve voor naar de diy tafel. Dan hou je aan het eind 3 fruit over en kan je op je terugweg de stenen weg halen voor de tickets
Ja ik snap het doel er van alleen kom ik niet bij die takken. Zo' dollhof is niks voor mij haha
Mocht even duren maar ik heb hem door hoor. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Sasserdje schreef:
01-05-2020 11:17
Ja ik snap het doel er van alleen kom ik niet bij die takken. Zo' dollhof is niks voor mij haha
Veel in vierkantjes denken. Uiteindelijk kom je bij alle takken,hout, stenen. Beetje ruimtelijk inzicht hebben. En anders op YouTube kijken. Nu al veel filmpjes over het doolhof
Alle reacties Link kopieren
Ik heb drie kersen te weinig. Helaas
Alle reacties Link kopieren
Vooral zo vaak mogelijk bijl gebruiken. Suf van mij
Alle reacties Link kopieren
Ik kan via die reddingsdienst laten resetten. Kost me 100 miles. Is dat de moeite waard? Ik mis die laatste vier klingelbonnen
poppedoppie schreef:
01-05-2020 11:37
Ik kan via die reddingsdienst laten resetten. Kost me 100 miles. Is dat de moeite waard? Ik mis die laatste vier klingelbonnen
Zou ik wel doen.
Heeft iemand Leif op bezoek vandaag? Ik wil graag wat Azaleas hebben.
Alle reacties Link kopieren
Leuk een nieuw topic! Ik ben er ook weer bij.

Ik had gisteren vallende sterren en nu heel veel sterfragmenten gevonden op het strand. Kan ik daar al wat mee of moet ik op Celeste wachten?

Vandaag is Saharah bij mij op bezoek, heb al een mooi kleedje gekocht. :)
coosje82 schreef:
01-05-2020 12:03
Leuk een nieuw topic! Ik ben er ook weer bij.

Ik had gisteren vallende sterren en nu heel veel sterfragmenten gevonden op het strand. Kan ik daar al wat mee of moet ik op Celeste wachten?

Vandaag is Saharah bij mij op bezoek, heb al een mooi kleedje gekocht. :)
Celeste geeft je een recept voor een toverstaf. Bewaren dus en wachten op celeste. :-D
Alle reacties Link kopieren
Doolhof doorlopen en 9 Bell vouchers rijker :yes: appeltje eitje :D
BowGirl35 schreef:
01-05-2020 12:49
Doolhof doorlopen en 9 Bell vouchers rijker :yes: appeltje eitje :D
Lekker he!
Mag ik bij iemand wat terraforming inspiratie opdoen?
Alle reacties Link kopieren
@bowgirl,

kan je mij een pb sturen met een link voor de discord?
I have to change to stay the same.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mag ik ook met jullie meedoen?
Ik wil graag mijn eiland uitbreiden met meer fruit en bloemen..

Mijn vriendcode is SW-5547-9001-9519
Alle reacties Link kopieren
Hoe komen jullie aan een bijl in dat doolhof? Ik heb alleen een schep.. Begin nu voor de 3e keer opnieuw. Mijn kinderen zijn niet thuis, dus ik moet het alleen doen :-( ;-)
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Yes! Ik heb een bijl :-D
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Foresta schreef:
01-05-2020 13:59
Hallo allemaal,

Mag ik ook met jullie meedoen?
Ik wil graag mijn eiland uitbreiden met meer fruit en bloemen..

Mijn vriendcode is SW-5547-9001-9519
Ik heb je een verzoek gestuurd. Wat voor fruit heb jij? Misschien kunnen we uitwisselen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook wel vrienden willen worden met mensen... Heb kersen op mijn eiland. Maar kun je dan fruit wat je op andere eilanden plukt planten? Ik heb wat kokosnoten maar geen idee wat ik ermee kan. Behalve opeten uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
coosje82 schreef:
01-05-2020 15:17
Ik heb je een verzoek gestuurd. Wat voor fruit heb jij? Misschien kunnen we uitwisselen.
Ik heb perziken en sinaasappels en ik heb je verzoek ontvangen.
foresta wijzigde dit bericht op 01-05-2020 15:31
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
poppedoppie schreef:
01-05-2020 15:28
Ik zou ook wel vrienden willen worden met mensen... Heb kersen op mijn eiland. Maar kun je dan fruit wat je op andere eilanden plukt planten? Ik heb wat kokosnoten maar geen idee wat ik ermee kan. Behalve opeten uiteraard.
Kokosnoten moeten op het strand geplant worden. ;)
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ga ik gelijk proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven