Entertainment alle pijlers

Animal crossing new horizons deel 2

30-04-2020 22:17 927 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kan je meepraten over de visjes en insecten die je gevangen hebt, over welke fruitbomen op jouw eiland staan, welke bloemen er bloeien.
Misschien kunnen we elkaar ook helpen door bij elkaar op visite te gaan.
Praat mee en hou het gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan een kokosnoot alleen laten vallen of opeten... Ik heb eerst een gat geschept op het strand. Wat doe ik verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Bij het gat staan en dan de kokosnoot selecteren. Dan krijg je optie planten.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg die optie dus niet! Ik ga eens even op alle mogelijke plekken om het gat heen staan. Momentje.
Alle reacties Link kopieren
UdonNoodle schreef:
01-05-2020 13:13
@bowgirl,

kan je mij een pb sturen met een link voor de discord?
Verstuurd
Alle reacties Link kopieren
Ah! Je moet je schep nog in je hand houden.
Alle reacties Link kopieren
poppedoppie schreef:
01-05-2020 15:44
Ah! Je moet je schep nog in je hand houden.
Fijn dat het gelukt is!
Alle reacties Link kopieren
Foresta schreef:
01-05-2020 13:59
Hallo allemaal,

Mag ik ook met jullie meedoen?
Ik wil graag mijn eiland uitbreiden met meer fruit en bloemen..

Mijn vriendcode is SW-5547-9001-9519
Verzoek verzonden
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
01-05-2020 11:13
Je moet 1 boom wegscheppen, de rest alleen omhakken en erop zitten om rond te draaien. Alle fruit wat je tegenkomt niet opeten. Behalve voor naar de diy tafel. Dan hou je aan het eind 3 fruit over en kan je op je terugweg de stenen weg halen voor de tickets
O dat was handig geweest als ik dit eerder had gelezen

Die meibon krijg je dat maar 1x ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Hier ook een Animal Crossing verslaafde. Ik lees al een poosje mee om tips op te doen, maar nu toch maar eens de moed bijeen geschraapt om een account aan te maken ;-). Het lijkt me leuk om fruit, bloemen en andere spulletjes uit te wisselen, en inspiratie op te doen op andere eilanden. Ik heb zelf appels, sinaasappels, perziken, kokos en bamboe en alle bloemen behalve anemonen.
Mijn vriendcode is: SW-8266-3837-1107
Hopelijk tot snel! :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Ik lees al een tijdje mee. Helaas speelt niemand in mijn omgeving animal crossing. Ik hoop dat ik anderen hier kan helpen en ook zelf het een en ander kan vinden. Ik heb op mijn eiland alleen appels, peren, perziken, bamboe en kokosnoten. Ik hoop de rest ook graag te vinden en inspiratie op te doen op jullie eilanden
ieniemienie123 wijzigde dit bericht op 01-05-2020 19:52
1.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dana299 en Sinas ik heb jullie toegevoegd!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga jullie ook toevoegen. Ik zal even kijken hoe ik zelf zo'n code kan aanmaken
ieniemienie123 wijzigde dit bericht op 01-05-2020 19:53
Reden: Per ongeluk mezelf gequote
92.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendcode is trouwens SW-3938-8771-4000.
Alle reacties Link kopieren
Ieniemienie123 schreef:
01-05-2020 19:27
Hoi allemaal! Ik lees al een tijdje mee. Helaas speelt niemand in mijn omgeving animal crossing. Ik hoop dat ik anderen hier kan helpen en ook zelf het een en ander kan vinden. Ik heb op mijn eiland alleen appels, peren, perziken, bamboe en kokosnoten. Ik hoop de rest ook graag te vinden en inspiratie op te doen op jullie eilanden
Hoi hoi ik heb je toegevoegd als vriend! Ik heb kersen en verder dingen die je al hebt. Ik mis perziken en peren. Wil je ruilen?
Alle reacties Link kopieren
En voor de rest: mijn code is 7850-4808-2886. Ik heb kersen, kokosnoot en bamboe, wat kleuren hyacinten en viooltjes! Voeg me vooral toe :)
Alle reacties Link kopieren
Desayuno schreef:
01-05-2020 20:52
Hoi hoi ik heb je toegevoegd als vriend! Ik heb kersen en verder dingen die je al hebt. Ik mis perziken en peren. Wil je ruilen?
Zeker! Kom maa
Alle reacties Link kopieren
Desayuno schreef:
01-05-2020 20:52
Hoi hoi ik heb je toegevoegd als vriend! Ik heb kersen en verder dingen die je al hebt. Ik mis perziken en peren. Wil je ruilen?
Zeker! Kom maar langs! Ik zou erg blij zijn met je kersen! Dit is alleen de eerste keer dat ik bezoek krijg/bij iemand langs ga. Dus ik weet niet precies hoe het moet. Ik ga kijken of het lukt
Alle reacties Link kopieren
Ieniemienie123 schreef:
01-05-2020 21:07
Zeker! Kom maar langs! Ik zou erg blij zijn met je kersen! Dit is alleen de eerste keer dat ik bezoek krijg/bij iemand langs ga. Dus ik weet niet precies hoe het moet. Ik ga kijken of het lukt
Haha ik ben ook bezig voor het eerst, volgens mij moet je je eiland openzetten met 'ik wil bezoekers' op de luchthaven
Alle reacties Link kopieren
Desayuno schreef:
01-05-2020 21:11
Haha ik ben ook bezig voor het eerst, volgens mij moet je je eiland openzetten met 'ik wil bezoekers' op de luchthaven
Zoiets dacht ik al. Ik heb het gedaan! Kom maar langs als je wilt
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt, ik kom eraan
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic alweer, dat gaat snel zeg.

Ik ga dat meidag gedoetje eens uit proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of mensen deze al kende maar deze linkjes vind ik wel heel fijn. Dan kan je precies zien welke insecten/vissen waar en wanneer te vinden zijn en hoeveel ze waard zijn.

Insecten:
https://www.howtogames.nl/guides/animal ... ten-lijst/

Vissen:
https://www.howtogames.nl/guides/animal ... sen-lijst/
Alle reacties Link kopieren
De meidagreis is leuk! Maar ik verklap niks...zorg wel dat je ff de tijd hebt
Alle reacties Link kopieren
Desayuno schreef:
01-05-2020 21:54
De meidagreis is leuk! Maar ik verklap niks...zorg wel dat je ff de tijd hebt
Zeker! Zoiets mogen ze van mij vaker doen!
Alle reacties Link kopieren
Ieniemienie123 schreef:
01-05-2020 21:42
Ik weet niet of mensen deze al kende maar deze linkjes vind ik wel heel fijn. Dan kan je precies zien welke insecten/vissen waar en wanneer te vinden zijn en hoeveel ze waard zijn.

Insecten:
https://www.howtogames.nl/guides/animal ... ten-lijst/

Vissen:
https://www.howtogames.nl/guides/animal ... sen-lijst/
Handig idd! Dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven