Entertainment alle pijlers

Animal crossing new horizons deel 2

30-04-2020 22:17 927 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kan je meepraten over de visjes en insecten die je gevangen hebt, over welke fruitbomen op jouw eiland staan, welke bloemen er bloeien.
Misschien kunnen we elkaar ook helpen door bij elkaar op visite te gaan.
Praat mee en hou het gezellig.
BowGirl35 schreef:
06-09-2020 16:30
Niet alleen knollen verkopen/kopen. Ook als je andere items nodig hebt of als je gewoon een vraag hebt kan je die stellen. Het is gewoon een leuke ongedwongen groep waarbij alles bespreekbaar is. Ik zou zeker komen als ik jou was ;)

Ok, ok, ik geef me over :proud:

Nodig me maar uit
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
06-09-2020 18:51
Ok, ok, ik geef me over :proud:

Nodig me maar uit
Ik heb je een pm gestuurd met link naar de Discord
Alle reacties Link kopieren
Winterluxi schreef:
06-09-2020 16:33
Zou ik ook kunnen aansluiten in de discord groep?
Ik heb je een pb gestuurd met link naar de Discord
BowGirl35 schreef:
06-09-2020 19:53
Ik heb je een pm gestuurd met link naar de Discord

Thanks, pb terug.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zou ook wel graag in de Discord willen als dat kan/mag :-$
Alle reacties Link kopieren
Starkid schreef:
06-09-2020 21:00
Oh ik zou ook wel graag in de Discord willen als dat kan/mag :-$
Ik heb je een pb gestuurd met de link
Rubble schreef:
06-09-2020 14:08
Ik heb geen facebook, dus dat is wat lastig. :P

Vandaag heb ik overigens geen knollen gekocht, totaal vergeten.

Ik zit nog in dubio of ik aan zal sluiten bij Discord, neem aan dat jullie onderling ook knollen verkopen enz?
Ik zit wel in 2 discord groepen, ook die van hier. Maar ik heb gewoon weinig tijd om alles bij te houden qua chats. Er wordt zoveel gekletst onderling en ik kan het allemaal niet volgen :facepalm: vind het dan ook weer zo raar om niet actief deel te nemen, maar als ik iets nodig heb wel ineens wat te posten. Heb nu al weken niet meer op de discord gekeken :shame:
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
06-09-2020 13:49
Als ik de avonds speel, trek ik voor het afsluiten een pyjama aan en ga ik bed liggen :-$
Dat doe ik ook! En alle lichten uit 😄
Echt fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.

Ik ben ooit aangemeld bij de Discord groep, maar ik heb me er niet in verdiept hoe het werkt. En blijkbaar wil ik daar geen tijd in steken. Vermaak me nog prima met AC. Niet meer elke dag inmiddels.

Gisteren eindelijk eens sterren te pakken gekregen. Had eerder niet goed uitgezocht hoe dat moest. Straks even het strand afstruinen voor ster-fragmenten!
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier stil.
Ik ben opnieuw begonnen, was niet helemaal tevreden met wat dingen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind die Discord heel gezellig maar ik speel niet elke dag, dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik er check als ik speel anders heb ik de neiging om daar de hele dag op te zitten haha.

Ik heb die sprieten verzameld van vuurwerk, die zijn zo leuk! En die balonnen en bellenblaas en zo, die had je ook in AC City Folk dus ik ben er helemaal blij mee.

Ben je pas geleden opnieuw begonnen of ben je alweer een tijdje onderweg Konijnenpantoffeltje?
Mijn dochter wil graag met twee spelers vanaf haar switch spelen. We hebben de stappen gevolgd, maar er wordt aangegeven dat ze met haar nookphone een andere bewoner moet bellen. Die mogelijkheid geeft hij echter niet aan... Weten jullie hoe verder?
Het is inmiddels gelukt 😊
konijnenpantoffeltje schreef:
14-09-2020 12:00
Wat is het hier stil.
Ik ben opnieuw begonnen, was niet helemaal tevreden met wat dingen.
Waar was je niet tevreden over? En hoe ver ben je nu weer?

Ik ben steeds meer bezig mijn eiland aan het finetunen :mrgreen: maar ik blijf op 4 sterren hangen qua score. Begreep van een vriend dat je je hele eiland eigenlijk moet decoreren voor de 5 sterren status. Maar ik hou juist ook van ruimte en open plekken, dus vraag me af of ik er ooit aan kom. Heb wel al een zwarte roos, maar voor de gouden gieter moet je 2 weken lang een 5 sterren status behouden. Alleen dan kan je die gieter krijgen om een gouden roos te krijgen :( ben bang dat dat nooit gaat lukken.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
15-09-2020 14:33
Waar was je niet tevreden over? En hoe ver ben je nu weer?

Ik ben steeds meer bezig mijn eiland aan het finetunen :mrgreen: maar ik blijf op 4 sterren hangen qua score. Begreep van een vriend dat je je hele eiland eigenlijk moet decoreren voor de 5 sterren status. Maar ik hou juist ook van ruimte en open plekken, dus vraag me af of ik er ooit aan kom. Heb wel al een zwarte roos, maar voor de gouden gieter moet je 2 weken lang een 5 sterren status behouden. Alleen dan kan je die gieter krijgen om een gouden roos te krijgen :( ben bang dat dat nooit gaat lukken.
Uhm.... Ik weet niet wie jou dat heeft wijsgemaakt maar zodra je je 5 sterren krijgt, krijg je van Isabelle een diy voor de gouden gieter.

Ik zat vorige week volledig in de stress want ik was van 5 naar 4 sterren gegaan en ik kon maar niet vinden waarom. Bleek dat m’n crafting area het probleem was. Nadat dat was opgeruimd had ik meteen weer 5 sterren.

Ben nu bezig met het behalen van 150.00 punten voor m’n huis. Ik wil graag het gouden huisje (award) krijgen. Maar vorige week heel m’n huis opnieuw ingericht en ben met 10.000 punten gezakt. Ik snap er geen bal meer van. 🤷🏻‍♀️
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
15-09-2020 14:33
Waar was je niet tevreden over? En hoe ver ben je nu weer?

Ik ben steeds meer bezig mijn eiland aan het finetunen :mrgreen: maar ik blijf op 4 sterren hangen qua score. Begreep van een vriend dat je je hele eiland eigenlijk moet decoreren voor de 5 sterren status. Maar ik hou juist ook van ruimte en open plekken, dus vraag me af of ik er ooit aan kom. Heb wel al een zwarte roos, maar voor de gouden gieter moet je 2 weken lang een 5 sterren status behouden. Alleen dan kan je die gieter krijgen om een gouden roos te krijgen :( ben bang dat dat nooit gaat lukken.

Gewoon volgooien met (zelfgemaakte) items en later weer opruimen.

Het is (bij mij) geen kwestie van plannen maar meer een ongoing project.

In het begin had ik gewoon heel erg veel ruimte nodig om alle soorten bloemen te kweken, pas daarna begon ik aan eiland planning.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
BowGirl35 schreef:
15-09-2020 15:22
Uhm.... Ik weet niet wie jou dat heeft wijsgemaakt maar zodra je je 5 sterren krijgt, krijg je van Isabelle een diy voor de gouden gieter.
Las ik ergens op een blog. Maar goed, ik blijf dus nog steeds op 4 hangen en weet niet zo goed wat ik nog kan aanpassen om een hogere score te krijgen. Onkruid is overal weg, paden zijn netjes met overal hekjes/heggen erlangs, geen rommel, veel bloemen en decoraties zoals een zwembad, vijvers, fakkels, draaimolen, vuurtoren, windmolen, zonnepanelen enz. Ik pas nog wel wat dingen aan zoals paden aanleggen op lege stukken, bloemen erlangs, extra decoratie’s maar Isabelle blijft zeggen dat er meer aankleding bij moet. Ik zie alleen niet echt goed waar, want ik hou bijvoorbeeld de kades langs de rivier wel vrij om te vissen en heb doorgangen in de hekjes/heggen om onkruid weg te kunnen halen op de grasveldjes tussen de huizen enzo.
Alle reacties Link kopieren
Isabelle geeft aan wat er nog gebeuren moet, in jouw geval dus meer spullen neerzetten.

Je kan ze altijd weer weghalen want afgezien van de gouden gieter heeft 5 sterren geen toegevoegde waarde
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
15-09-2020 19:04
Isabelle geeft aan wat er nog gebeuren moet, in jouw geval dus meer spullen neerzetten.

Je kan ze altijd weer weghalen want afgezien van de gouden gieter heeft 5 sterren geen toegevoegde waarde
Jawel je krijgt dan ook lelietjes-van-dalen 😍

Ik geloof dat je een x aantal gemaakt spul moet, x aantal van je nook miles en x aantal vanuit je catalogus/nooks granny gekocht. En ruim 250 bloemen
Ik heb al diverse lelietjes van dalen op het eiland, maar ben nog maar 4 sterren.
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen iedereen,

Heeft iemand toevallig een mooie knollenprijs?
Hier hebben we heel de week helaas alleen lage prijzen.
Sushibar36 schreef:
17-09-2020 10:07
Goedenmorgen iedereen,

Heeft iemand toevallig een mooie knollenprijs?
Hier hebben we heel de week helaas alleen lage prijzen.
Weet niet of je er nog bent, bij mij zijn ze nu 159
Alle reacties Link kopieren
Hoi whomi ik ben er weer. Weet niet of jij er nog bent? :)
Alle reacties Link kopieren
Ontevreden over allerlei kleinigheden eigenlijk. De plattegrond, de 2 bewoners die samen met mij er kwamen wonen vanaf het begin, "mijn" fruit.
Nu ben ik wel tevreden. Begonnen met varkentje Curly en konijn Mira. Kersenbomen, yaaay! En mijn 3 nieuwe bewoners tot nu toe zijn Bangle, Flurry en mijn favorietje onder de eekhoorns, Filbert! Die laatste had ik ook altijd op mijn camping in AC Pocket Camp en toen ik hem eergisteren in het eerste afgebouwde huisje zag lopen werd ik helemaal happy.

Ik zit niet op Discord. Inmiddels wel op een Facebook groep voor Nederlandse ACNH spelers.
Alle reacties Link kopieren
Wow helemaal opnieuw begonnen !

Ik zat er ook aan te twijfelen want ik kende het spel niet, dus ook verkeerde keuzes gemaakt waar ik nu aan vast zit. Maar ik zie er teveel tegenop hoeveel tijd ik er weer in moet steken..
Winterluxi schreef:
18-09-2020 17:09
Wow helemaal opnieuw begonnen !

Ik zat er ook aan te twijfelen want ik kende het spel niet, dus ook verkeerde keuzes gemaakt waar ik nu aan vast zit. Maar ik zie er teveel tegenop hoeveel tijd ik er weer in moet steken..

+1!

Dat heb ik ook, maar ik heb zoveel spullen en alle fossielen in het museum enz. Dat houd me tegen.

Dus ik ben, toevallig vanmiddag, begonnen met een heleboel plat te gooien en opnieuw kliffen etc te bouwen.

Ook verhuis ik sommigen, dat kost wat klingels maar dan kom je er ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven