Entertainment alle pijlers

Animal crossing new horizons deel 2

30-04-2020 22:17 927 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kan je meepraten over de visjes en insecten die je gevangen hebt, over welke fruitbomen op jouw eiland staan, welke bloemen er bloeien.
Misschien kunnen we elkaar ook helpen door bij elkaar op visite te gaan.
Praat mee en hou het gezellig.
Ik heb 5 sterren! :cheer2: heb wat dingen neergezet nog en wat watervallen aangepast, bloemen en wat paden erbij en nu zit ik op 5. Heb de gouden gieter ontvangen! En ik heb alle fossielen in het museum. Gaat goed hier :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
18-09-2020 18:26
+1!

Dat heb ik ook, maar ik heb zoveel spullen en alle fossielen in het museum enz. Dat houd me tegen.

Dus ik ben, toevallig vanmiddag, begonnen met een heleboel plat te gooien en opnieuw kliffen etc te bouwen.

Ook verhuis ik sommigen, dat kost wat klingels maar dan kom je er ook.
Oh beter! Met dat verhuizen, krijg je dan weer zo’n bouwpakket mee die je ergens kan neerzetten?
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
18-09-2020 19:31
Ik heb 5 sterren! :cheer2: heb wat dingen neergezet nog en wat watervallen aangepast, bloemen en wat paden erbij en nu zit ik op 5. Heb de gouden gieter ontvangen! En ik heb alle fossielen in het museum. Gaat goed hier :mrgreen:
:cheer: :cheer:
Whomi schreef:
18-09-2020 19:31
Ik heb 5 sterren! :cheer2: heb wat dingen neergezet nog en wat watervallen aangepast, bloemen en wat paden erbij en nu zit ik op 5. Heb de gouden gieter ontvangen! En ik heb alle fossielen in het museum. Gaat goed hier :mrgreen:

Gefeliciteerd! Super leuk.

Mogen we bij je komen dromen?
Winterluxi schreef:
18-09-2020 20:25
Oh beter! Met dat verhuizen, krijg je dan weer zo’n bouwpakket mee die je ergens kan neerzetten?

Ja, je gaat naar het gemeentehuis, zegt dat je een eiland aanpassing wil. Daar geef je aan dat je een bewoner wil verhuizen. Die bewoner wordt om toestemming gevraagd en dan krijg je idd een bouwpakket. Kost 50.000 klingels per huis. Dan zoek je een plekje voor het bouwpakket en als je die hebt gevonden is de volgende ochtend het huis verplaatst.

Probeer wel zo goed mogelijk de plek te bepalen, anders bij een nieuwe verhuizing kost het je nog een keer 50.000 klingels :P

Ik ben dus nu zo begonnen, heb gister heel veel verwijderd en 1 huis verplaatst. Straks ga ik verder met opbouwen, althans dat is de bedoeling.
Alle reacties Link kopieren
Sodeju, 50.000 klingels!
Tom Nook is wel een afzetter, vind ik. :"-(
Rubble schreef:
19-09-2020 07:40
Gefeliciteerd! Super leuk.

Mogen we bij je komen dromen?
Ik zal vanavond even mijn droomcode neerzetten hier :) heb hem nog niet eens opgevraagd haha!
konijnenpantoffeltje schreef:
21-09-2020 00:24
Sodeju, 50.000 klingels!
Tom Nook is wel een afzetter, vind ik. :"-(
Nogal ja, ik ben nu bezig met aflossen van mijn zolderverdieping. Of ik even 1,2 miljoen klingels wil aftikken. En de kelder van 2,5 miljoen moet nog :cry:
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
18-09-2020 19:31
Ik heb 5 sterren! :cheer2: heb wat dingen neergezet nog en wat watervallen aangepast, bloemen en wat paden erbij en nu zit ik op 5. Heb de gouden gieter ontvangen! En ik heb alle fossielen in het museum. Gaat goed hier :mrgreen:
Gefeliciteerd zeg!! :)
Eindelijk weer gespeeld :mrgreen: dit is mijn droomcode : DA-7738-9896-2008
Leuk Whomi, ik kom vanavond even bij je dromen.

Zojuist nog even bij Isabella geweest en wat blijkt... Mijn eiland is 5 sterren waard!
Huh? De helft is nog leeg en ik heb nog lang niet alles geterraformed Nou je, dat is natuurlijk ook niet slecht haha.

Ik heb ook de laatste klingels betaald voor mijn huis. Deze is nu ook hypotheekvrij, heb hem gelijk gerestyled. Dochterlief heeft het nog niet gezien, maar die zal wel jaloers zijn haha.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft ook niet alles al geterraformd te hebben om 5 sterren te krijgen. Het gaat om de hoeveelheid spullen/bloemen/bomen/bosjes je hebt staan. En blijkbaar heb je genoeg van alles om 5 sterren te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Verwijdert
sushibar36 wijzigde dit bericht op 21-10-2020 10:58
92.65% gewijzigd
Whomi, wat heb je een leuk eiland!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil helemaal overnieuw beginnen.
Hoe moet dat? Wanneer ik de game verwijderd van de switch komt na het opstarten weer mijn huidige eiland tevoorschijn. Het lukt mij niet om helemaal opnieuw te beginnen. Hoe verwijder ik het opgeslagen spel?
..........
Zo-ik schreef:
21-10-2020 16:24
Ik wil helemaal overnieuw beginnen.
Hoe moet dat? Wanneer ik de game verwijderd van de switch komt na het opstarten weer mijn huidige eiland tevoorschijn. Het lukt mij niet om helemaal opnieuw te beginnen. Hoe verwijder ik het opgeslagen spel?

Geen idee. Kan je niet ergens je account wissen?

Wil je ook echt een ander eiland? Anders zou je alles plat kunnen gooien en opnieuw kunnen terraformen. Huisjes kan je ook verplaatsen voor 50.000 klingels per huis.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
21-10-2020 17:45
Geen idee. Kan je niet ergens je account wissen?

Wil je ook echt een ander eiland? Anders zou je alles plat kunnen gooien en opnieuw kunnen terraformen. Huisjes kan je ook verplaatsen voor 50.000 klingels per huis.

Succes!
Het is vanochtend gelukt. Was steeds vergeten om het opgeslagen spel te verwijderen.
Nu weer lekker opnieuw beginnen
..........
Alle reacties Link kopieren
Zo-ik schreef:
21-10-2020 16:24
Ik wil helemaal overnieuw beginnen.
Hoe moet dat? Wanneer ik de game verwijderd van de switch komt na het opstarten weer mijn huidige eiland tevoorschijn. Het lukt mij niet om helemaal opnieuw te beginnen. Hoe verwijder ik het opgeslagen spel?
Selecteer spel, nog niet starten, dan op plusje klikken en delete software. Dan ook bij settings delete saved data. En je kan weer helemaal op nieuw beginnen
Rubble schreef:
25-09-2020 13:30
Whomi, wat heb je een leuk eiland!
Echt hè, zie het nu pas :mrgreen: dank je!

Heb inmiddels de laatste kamer in mijn huis, heb alleen nog de mega schuld van 2,5 miljoen. Maar goed, afbetalen heeft geen prioriteit want mijn huis kan toch niet groter :)

Heeft iemand een idee hoe het werkt met die gouden rozen? Ik heb 1 zwarte roos, die staat bij een groepje witte, oranje en paarse rozen. Hoe krijg ik daar nu een gouden?
Alle reacties Link kopieren
Je moet meerdere zwarte rozen hebben en die water geven met de gouden gieter. Of door anderen laten water geven met gouden gieter.
BowGirl35 schreef:
22-10-2020 16:25
Je moet meerdere zwarte rozen hebben en die water geven met de gouden gieter. Of door anderen laten water geven met gouden gieter.
Ah, ok. Daar moet ik dan nog even mee aan de slag :)
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
22-10-2020 16:28
Ah, ok. Daar moet ik dan nog even mee aan de slag :)
Ik heb wel wat zwarte rozen voor je. Als je nog geen gouden gieter hebt dan kan ik die ook wel voor je maken
BowGirl35 schreef:
22-10-2020 16:30
Ik heb wel wat zwarte rozen voor je. Als je nog geen gouden gieter hebt dan kan ik die ook wel voor je maken
De gieter heb ik al :) ben je nu online? Of vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
22-10-2020 16:32
De gieter heb ik al :) ben je nu online? Of vanavond?
Ik kan wel ff online komen. Stuur maar dodo dan ben ik er over 5min :)
Alle reacties Link kopieren
Dit was ook niet de bedoeling. Hahaha
bowgirl35 wijzigde dit bericht op 22-10-2020 16:41
Reden: Dubbel verstuurd
83.69% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven