Entertainment alle pijlers

Animal crossing new horizons deel 2

30-04-2020 22:17 927 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kan je meepraten over de visjes en insecten die je gevangen hebt, over welke fruitbomen op jouw eiland staan, welke bloemen er bloeien.
Misschien kunnen we elkaar ook helpen door bij elkaar op visite te gaan.
Praat mee en hou het gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Melbourne, ik kan vanavond wel wat kersen en peren brengen als je het nog zoekt. Verder nog bloem soorten nodig?
Alle reacties Link kopieren
Hi! Qua bloemen ben ik er net pas achter dat je daar vanalles mee kan haha. Dus ik kijk dat nog even aan! Verder is vanavond helemaal prima. Heb jij zelf nog iets nodig?
Alle reacties Link kopieren
Nee, niets specifieks nodig! Ik ben online nu. Als je je dodo code hier zet, kom ik even langs. Als je de bloemen soorten die je op je eiland hebt, hier meldt, dan neem ik wat mee dat je nog niet hebt
Alle reacties Link kopieren
Wat kun je met een sterrenstaf en een ijsstaf?

Hebben jullie de oplossing om een handige boomgaard te maken?
Heb nu twee of drie vakjes tussen de bomen. Maar zie nooit waar het fruit valt.
Hoeveel fruitbomen hebben jullie?
Alle reacties Link kopieren
Oehh ik was op zoek naar dit topic. Maar ik ben ook eigenaar van Animal crossing. Ik snap er nog niet heel veel van. Mn zakken zitten propvol. Ik ga dit topic even lezen :P
Alle reacties Link kopieren
-Jenny- schreef:
28-01-2021 21:23
Wat kun je met een sterrenstaf en een ijsstaf?

Hebben jullie de oplossing om een handige boomgaard te maken?
Heb nu twee of drie vakjes tussen de bomen. Maar zie nooit waar het fruit valt.
Hoeveel fruitbomen hebben jullie?
Ik heb één vakje tussen m'n bomen, er vallen altijd drie fruitstukjes uit: links van de boom, voor de boom, en rechts naast de boom. Ze kunnen anders vallen als er al iets op de grond ligt (takjes of een wespennest, bijvoorbeeld).
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Na weken niet gespeeld te hebbenben ik opnieuw begonnen.
Omdat ik niemand ken die dze game speelt, vraag ik het hier.
Zou iemand van jullie mij fruit willen sturen? Via pb kunnen we de switch code versturen. Er na mag je mij weer wissen. Snap dat je niet iedereen als vriend wil hebben.
Op mijn vorige eiland heb ik nooit alle soorten fruit gehad. Dat wil ik nu wel graag. Wie weet lukt het zo
Alle reacties Link kopieren
Groene-vingers schreef:
22-03-2021 18:22
Na weken niet gespeeld te hebbenben ik opnieuw begonnen.
Omdat ik niemand ken die dze game speelt, vraag ik het hier.
Zou iemand van jullie mij fruit willen sturen? Via pb kunnen we de switch code versturen. Er na mag je mij weer wissen. Snap dat je niet iedereen als vriend wil hebben.
Op mijn vorige eiland heb ik nooit alle soorten fruit gehad. Dat wil ik nu wel graag. Wie weet lukt het zo
Je kunt mij een pb sturen als je wil
Groene-vingers schreef:
22-03-2021 18:22
Na weken niet gespeeld te hebbenben ik opnieuw begonnen.
Omdat ik niemand ken die dze game speelt, vraag ik het hier.
Zou iemand van jullie mij fruit willen sturen? Via pb kunnen we de switch code versturen. Er na mag je mij weer wissen. Snap dat je niet iedereen als vriend wil hebben.
Op mijn vorige eiland heb ik nooit alle soorten fruit gehad. Dat wil ik nu wel graag. Wie weet lukt het zo
Ik kan je morgen ook wel wat komen brengen.
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
22-03-2021 23:45
Je kunt mij een pb sturen als je wil
Je hebt pb
Alle reacties Link kopieren
Slushpup schreef:
22-03-2021 23:58
Ik kan je morgen ook wel wat komen brengen.
Brengen mag ook.
Hoelaat kun je vanavond?
Ik kan pas om 20:45 uur online zijn.
Heb zelf peer. Kokosnoot heb ik al en ook al drie perziken.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik mis nog perziken en appels.... Hoe kan ik daaraan komen? Ik ben al tig keer op reis geweest maar ik krijg steeds alleen maar peren en bamboe. Ik lees hier nu iets met codes? Hoe werkt dat?
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me helpen? Ik heb een abonnement nu, en dan moet ik mensen zoeken die perziken en appels op hun eiland hebben begrijp ik. Wie kan me helpen? Mijn dank is groot.
Alle reacties Link kopieren
Wie zou ik mogen toevoegen om inspiratie op te doen voor mijn eiland inrichting en fruit te ruilen? Ik mis nog perziken en appels.
Alle reacties Link kopieren
Een tijd geleden las ik, dat iemand zelf met twee account's op een eiland speelt. Weet iemand van jullie wat daar de bedoeling van kan zijn?
Kun je dan twee keer perdag geld uit een steen slaan?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik kom per toeval dit topic tegen. Hier ook een fervent animal crosser, tot een maand of 6 geleden speelde ik elke dag. Nu heb ik sinds een week mijn spel weer verder opgepakt.

Ik heb alle soorten fruit dus als iemand nog wat nodig heeft... geef maar een gil
Alle reacties Link kopieren
rooske88 schreef:
05-04-2021 18:00
Een tijd geleden las ik, dat iemand zelf met twee account's op een eiland speelt. Weet iemand van jullie wat daar de bedoeling van kan zijn?
Kun je dan twee keer perdag geld uit een steen slaan?
Nee dat werkt geloof ik niet zo. Mijn vriend heeft met zijn account op mijn eiland een huisje gebouwd. Het enige voordeel is dat je alle items van 'mama' dan dubbel krijgt en ik kan we voorstellen dat je twee keer 5 items uit nooks catalogus kunt bestellen. Maar qua fossielen, fruit en stenen is het na 1x graven/plukken/slaan wel op.
Alle reacties Link kopieren
rooske88 schreef:
05-04-2021 18:00
Een tijd geleden las ik, dat iemand zelf met twee account's op een eiland speelt. Weet iemand van jullie wat daar de bedoeling van kan zijn?
Kun je dan twee keer perdag geld uit een steen slaan?
Alles wat je als hoofdbewoner kan, kan de 2de tot 8ste bewoner ook. Dus ook op stenen slaan voor muntjes. Ik heb zelf 2 accounts gehad op m’n vorige eiland en dat was meer voor extra storage. In het begin deed ik nog wel alles 2x maar begon het wat minder leuk te vinden.
Ook alle bezoekers kan je 2x doen. Dus ook 2x kunst kopen en piraat en matroos helpen. Pascal komt dan ook 2x. Enige wat de 2de niet kan is bruggen bouwen/slopen, gebouwen verhuizen
Alle reacties Link kopieren
Cateye schreef:
02-04-2021 19:36
Wie kan me helpen? Ik heb een abonnement nu, en dan moet ik mensen zoeken die perziken en appels op hun eiland hebben begrijp ik. Wie kan me helpen? Mijn dank is groot.
Ik ben net gisteren begonnen maar ik heb perziken op mijn eiland!
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik nog geen vrienden heb en net ben begonnen. Wie zou vrienden willen worden? :-D stuur dan gerust een prive bericht.
Alle reacties Link kopieren
vlindertje1991 schreef:
23-06-2021 13:46
Omdat ik nog geen vrienden heb en net ben begonnen. Wie zou vrienden willen worden? :-D stuur dan gerust een prive bericht.
Ik wil wel vrienden worden
Alle reacties Link kopieren
Groene-vingers schreef:
23-06-2021 14:10
Ik wil wel vrienden worden
Leuk!!! Ik stuur je een prive berichtje
Alle reacties Link kopieren
Ga morgen mijn eiland resetten.
Wil misschien een eiland kiezen met andere seizoenen.
Maar zit nadelen aan?
Lijkt mij wel grappig om als het hier koud is, in het spel zomer te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Er zitten geen nadelen aan, sommige mensen blijken het alleen vervelend te vinden dat kerst in de zomer valt. Maar als jou dat juist leuk lijkt kan je het gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Dus alle feestdagen en evenementen gaan gewoon door?
Dat alles in een ander seizoen is, vind ik niet erg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven