Entertainment alle pijlers

Animal crossing: new horizons

19-03-2020 09:48 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die komende dagen druk bezig zijn zen te worden op hun virtuele eilandje.
Hier kan je meepraten over de visjes en insecten die je gevangen hebt, over welke fruitbomen op jouw eiland staan, welke bloemen er bloeien.
Misschien kunnen we elkaar ook helpen door bij elkaar op visite te gaan.
Praat mee en hou het gezellig.

(Helaas weet ik niet hoe ik een plaatje moet plakken via m’n iPad)
Alle reacties Link kopieren
Morgen is het eindelijk zover! Ben echt heel benieuwd :)
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! Voor de download mensen kan je er al middennacht om 00:00 op, maar ik begin morgen ochtend pas denk ik.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: ik heb er zin in !!
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
19-03-2020 10:03
Gevonden! Voor de download mensen kan je er al middennacht om 00:00 op, maar ik begin morgen ochtend pas denk ik.
Ik weet het niet zeker, maar als je de tijd en timezone veranderd naar Australië dan kan je hem vanmiddag al spelen. Want daar open ze 12u voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg hem vanmiddag binnen, kan niet wachten :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
19-03-2020 10:05
Ik weet het niet zeker, maar als je de tijd en timezone veranderd naar Australië dan kan je hem vanmiddag al spelen. Want daar open ze 12u voor.
Oh echt haha! Mwa ik wacht nog wel een dagje. Ik wacht al zo lang, dit ene dagje kan er nog wel bij.
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt het morgen voor de brievenbus bivakkeren, ik kan echt niet meer wachten! (en stiekem heeuul jaloers op de mensen die vandaag al kunnen spelen :hyper:)
Hier de downloadversie gekocht dus die staat al klaar, morgenochtend lekker mee beginnen. :cheer:
Jaaa leuk! Ik had de speciale Switch besteld, maar zag gisteren dat de bestelling zomaar is geannuleerd. Nu ergens anders besteld en betaald en hopen dat het er daar wel echt door is. Ben benieuwd wanneer ik het dan binnenkrijg want hier zijn dat soort winkels allemaal al dicht.
Alle reacties Link kopieren
Fae_ schreef:
19-03-2020 10:23
Jaaa leuk! Ik had de speciale Switch besteld, maar zag gisteren dat de bestelling zomaar is geannuleerd. Nu ergens anders besteld en betaald en hopen dat het er daar wel echt door is. Ben benieuwd wanneer ik het dan binnenkrijg want hier zijn dat soort winkels allemaal al dicht.
Jee balen zeg! Heb je de speciale Switch alsnog ergens anders kunnen vinden? Toen ik keek was hij overal uitverkocht.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hem al sinds gisteren omdat de game mania dicht ging per vandaag. Daar kon je de speciale Switch ook niet meer krijgen.
Ugli schreef:
19-03-2020 10:25
Jee balen zeg! Heb je de speciale Switch alsnog ergens anders kunnen vinden? Toen ik keek was hij overal uitverkocht.
Ja, mijn man had hem nog bij 1 site gevonden waar hij niet belachelijk duur was, maar na zijn bestelling stond er uitverkocht, dus ik ben een beetje bang dat die alsnog geannuleerd wordt. :sigh:
Anders maar een gewone, maar ik vind die kleurtjes zo mooi. :$
Alle reacties Link kopieren
Fae_ schreef:
19-03-2020 10:40
Ja, mijn man had hem nog bij 1 site gevonden waar hij niet belachelijk duur was, maar na zijn bestelling stond er uitverkocht, dus ik ben een beetje bang dat die alsnog geannuleerd wordt. :sigh:
Anders maar een gewone, maar ik vind die kleurtjes zo mooi. :$
Ik vind die kleurtjes ook al zo tof, moet me echt inhouden om die van mij niet in te ruilen :').
Alle reacties Link kopieren
Fae_ schreef:
19-03-2020 10:40
Ja, mijn man had hem nog bij 1 site gevonden waar hij niet belachelijk duur was, maar na zijn bestelling stond er uitverkocht, dus ik ben een beetje bang dat die alsnog geannuleerd wordt. :sigh:
Anders maar een gewone, maar ik vind die kleurtjes zo mooi. :$
Die kleurtjes heb ik los besteld, zit alleen te wachten wanneer die opgestuurd gaan worden want moeten uit Japan komen.
Ja! Ik ga hem ook kopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem gisteren gekregen en ben meteen begonnen. Ik heb m'n tent al ingewisseld voor een huis en het museum is morgen klaar. :cheer2:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem binnen en kan beginnen :cheer: :yes: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Oooh, veel plezier! Het is even ontdekken maar het is zo leuk!

Ik heb trouwens perziken gekregen in een brief van m'n moeder. ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Jaloers, ik kan middernacht pas :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Topic gevonden! Wij zijn aan het spelen nu !
Grappig hoor, dochter is helemaal blij :-D
Alle reacties Link kopieren
We hebben net een eiland uitgekozen, een naam aan het eiland gegeven, ons tentje opgezet en onze buren even geholpen met een leuk plekje uitzoeken voor hun tentje. Wij hebben kersenbomen staan, dus lekker een kersensapje gedronken om het te vieren met de buren en Tom natuurlijk ;-)
Alle reacties Link kopieren
Kersen? Ik ben jaloers! Wil je toevallig peren? ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
19-03-2020 13:12
Kersen? Ik ben jaloers! Wil je toevallig peren? ;-D
haha, peren zijn ook lekker! Kunnen we elkaar opzoeken als we een online abonnement hebben afgesloten? Die van ons is verlopen op het moment.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat kan. :) Eerst lekker ontdekken, hoor!
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven