Entertainment alle pijlers

Animal crossing: new horizons

19-03-2020 09:48 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die komende dagen druk bezig zijn zen te worden op hun virtuele eilandje.
Hier kan je meepraten over de visjes en insecten die je gevangen hebt, over welke fruitbomen op jouw eiland staan, welke bloemen er bloeien.
Misschien kunnen we elkaar ook helpen door bij elkaar op visite te gaan.
Praat mee en hou het gezellig.

(Helaas weet ik niet hoe ik een plaatje moet plakken via m’n iPad)
Ooh ik wist niet dat er hier op het forum een animal crossing groep was!
Wat leuk!
Mamavan2m schreef:
03-04-2020 22:32
Ik heb vallende sterren, wat moet ik doen om ze te vangen? Wie wil mag komen mijn code is GGBX6
Ben je er nog? Ik kan eventueel iets meenemen, heb je alle fruitsoorten al? Ik heb sommige op voorraad, van anderen moeten de bomen nog groeien
Alle reacties Link kopieren
pickwickje schreef:
03-04-2020 23:50
Ooh ik wist niet dat er hier op het forum een animal crossing groep was!
Wat leuk!



Ben je er nog? Ik kan eventueel iets meenemen, heb je alle fruitsoorten al? Ik heb sommige op voorraad, van anderen moeten de bomen nog groeien
Ik kom wel even online. Ik heb kers, sinaasappel, appel, perzik en kokosnoot. Geen idee of ik dan nog iets mis?
Alle reacties Link kopieren
pickwickje schreef:
03-04-2020 23:50
Ooh ik wist niet dat er hier op het forum een animal crossing groep was!
Wat leuk!



Ben je er nog? Ik kan eventueel iets meenemen, heb je alle fruitsoorten al? Ik heb sommige op voorraad, van anderen moeten de bomen nog groeien
Code is K3WL7
Th∅rdis schreef:
03-04-2020 23:24
Dodo codes zijn maar beperkt houdbaar. Je krijgt steeds een nieuwe. Dus met de codes die er nu staan kan je dochter morgen niet meer op bezoek.
De code is geldig zolang iemand z’n gate open heeft staan. En daarna niet meer.

Oh dat is goed om te weten!


De winkel is na 22:00 ook gesloten. Dus nu bij iemand langs gaan heeft weinig zin.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
03-04-2020 22:28
Jouw winkel heeft als het goed is ook pakweg 5 soorten bloemzaad te koop, alleen het verschilt er eiland wat er verkocht wordt. Ik ben er niet zeker van of het dagelijks verandert, de soorten in elk geval niet, alleen de kleuren heel misschien (maar volgens mij zelfs dat niet, ik wacht al dagen op gele tulpen bijvoorbeeld maar er worden al dagen alleen maar rode en witte verkocht). Op mystery eilandjes kun je ook andere bloemen en/of kleuren vinden als je geluk hebt

Eindelijk mijn huis afbetaald, morgen krijg ik de 3e kamer erbij en komt er weer een bewoner bij wonen, paardje Buck.
Ik heb gele tulpen op m’n eilandje staan en ook nog een zakje zaad om te zaaien. Ik zal vanmiddag m’n gate openen voor je dan kan je komen plukken ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een extra verdieping op m'n huis vandaag. Lening van in de miljoen. :yes:

Hebben jullie trouwens ook geen tafels of kastjes ofzo? Ik heb allemaal leuke keuken spullen... Op de grond staan want heb niks om ze op te zetten :rofl:
Ja ik wil heel graag het houten ijzeren aanrecht maken maar dan moet ik eerst de plannen voor de snijplank en een kastje ofzo hebben.

Dus ik heb nog geen keukenspullen staan.
En ik ben vooral even druk met bruggen en hellingen, daarna ga ik mijn huis pas weer uitbouwen
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
04-04-2020 09:27
Hebben jullie trouwens ook geen tafels of kastjes ofzo? Ik heb allemaal leuke keuken spullen... Op de grond staan want heb niks om ze op te zetten :rofl:
Same, haha.
Alle reacties Link kopieren
Th∅rdis schreef:
04-04-2020 09:35
Ja ik wil heel graag het houten ijzeren aanrecht maken maar dan moet ik eerst de plannen voor de snijplank en een kastje ofzo hebben.
Irritant is dit, hè. Met behulp van iemand anders heb ik 'm inmiddels wel. Maar ik heb dit met zoveel plannen...
Alle reacties Link kopieren
Vandaag vertelde een bewoner me dat hij m'n eiland gaat verlaten o_o doe ik zo m'n best, stank voor dank dit :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
04-04-2020 18:09
Vandaag vertelde een bewoner me dat hij m'n eiland gaat verlaten o_o doe ik zo m'n best, stank voor dank dit :biggrin:
Je kan ze tegenhouden. Bij mij wilde Sydney weg, maar ik wil haar houden. :$
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
04-04-2020 18:31
Je kan ze tegenhouden. Bij mij wilde Sydney weg, maar ik wil haar houden. :$
Gegijzeld :rofl:

Ja ik was iets te snel met klikken dus ik drukte op "okay, is goed!" :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
04-04-2020 18:43
Gegijzeld :rofl:

Ja ik was iets te snel met klikken dus ik drukte op "okay, is goed!" :sigh:
Oh nee. :cry: Een leuke bewoner of eentje die je toch niet zo leuk vindt? Zo probeer ik Egbert en Colton weg te jagen. :hihi:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ooooh nee Sombra, niet Sydney, zij was zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
04-04-2020 18:44
Oh nee. :cry: Een leuke bewoner of eentje die je toch niet zo leuk vindt? Zo probeer ik Egbert en Colton weg te jagen. :hihi:
Broccolo, een klein blauw muisje. We wisselden zelfs cadeautjes uit dus dacht dat hij het wel naar z'n zin had :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
04-04-2020 18:09
Vandaag vertelde een bewoner me dat hij m'n eiland gaat verlaten o_o doe ik zo m'n best, stank voor dank dit :biggrin:
Haha, en ik doe zo mijn best om bepaalde villagers weg te krijgen :') Maar zonder succes.
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaah even gillen hoor, ik heb net alweer 2000 miles uitgegeven aan een dat saaie spiraaleiland.

Hoe doe je dat? Proberen je bewoners weg te krijgen? Gewoon negeren ofzo?
Alle reacties Link kopieren
irenew schreef:
04-04-2020 20:13
Aaaaaah even gillen hoor, ik heb net alweer 2000 miles uitgegeven aan een dat saaie spiraaleiland.

Hoe doe je dat? Proberen je bewoners weg te krijgen? Gewoon negeren ofzo?
In de oude games kon je ze wegjagen door ze met een net te slaan, of ze constant weg te duwen, of door teveel met ze te praten. ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wat grappig en ik dacht dus dat ik juist veel met ze moest praten.

Ik heb trouwens een eierkledingkast gemaakt, maar het lukt me niet kleding erin te stoppen. Is dit wel mogelijk?
Nu hangt de kleding aan de muur
In de opslag stoppen je kleding. Dan kun je je omkleden bij de kledingkast. Je kunt er geen kleding in stoppen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Merengue inmiddels op mijn eiland wonen. En hoe schattig vind ik haar huisje, zoet interieur met bakspulletjes etc. :heart:
Ze heeft ook een aardbei als hoorn (ze is een neushoorn). Die mag blijven!
Van mij mag Klaus wel vertrekken, heeft nooit iets leuks te melden en loopt erbij als Julius Ceasar (zijn huis ziet er ook zo uit).
Alle reacties Link kopieren
.
fhemke wijzigde dit bericht op 04-04-2020 22:56
Reden: Foutje
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fhemke schreef:
04-04-2020 22:52
Ik heb Merengue inmiddels op mijn eiland wonen. En hoe schattig vind ik haar huisje, zoet interieur met bakspulletjes etc. :heart:
Ze heeft ook een aardbei als hoorn (ze is een neushoorn). Die mag blijven!
Van mij mag Klaus wel vertrekken, heeft nooit iets leuks te melden en loopt erbij als Julius Ceasar (zijn huis ziet er ook zo uit).
Ik heb ook merengue als bewoner. Morgen komt er een verwende haas op m’n eiland wonen. Die wil alles V.I.P. Is nu nog een kampeerder. En binnenkort komt Frans de papegaai ook naar m’n eiland. Het wordt nog druk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven