Entertainment alle pijlers

Au-pairs in New York (npo) (met spoilers)

22-06-2023 14:24 223 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heerlijk, het nieuwe seizoen is weer begonnen. Ik kijk vooruit. Dus spoilers zijn hier toegestaan.
Wat vinden we tot nu toe van de kandidaten en de gastgezinnen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh dat is goed dat je dit topic opent ik had nog niet gezien dat het weer begonnen was.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het seizoen er in twee dagen bijna doorheen gejaagd 🙈 ik vond het leuke deelnemers, lekker verschillend. En ik ben verbijsterd over de bijzondere opvoeding van de meeste gezinnen in de VS. Kinderen zijn echt koning daar!
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook behoorlijk aan het bingen. Nog niet klaar, maar bij aflevering 6. Ik vind Bram een erg leuke jongen en hij doet het ook leuk met de kinderen.

Anne vind ik een heel lief meisje dat ontzettend volwassen allerlei situaties kan analyseren, maar tegelijkertijd maakt ze het daarmee allemaal heel ingewikkeld. Ik gun het haar dat ze gewoon in het moment kan leven. Samen met Bram was ze heel relaxed en echt een leuke combinatie. In haar eentje in het gezin is ze echt een beetje verloren en is ze heel haar sprankeling kwijt. Terwijl het best een heel leuk gezin lijkt, maar op de één of andere manier is de klik er niet zo ofzo.

Jaimy is echt een leuke meid, leuk gezin ook, en heel mooi hoe zij samen optrekken. Ik moest de eerste afleveringen wel aan haar wennen, vond haar wat negatief overkomen, maar ik vind haar steeds leuker.

En Sincha... Tsja.. Ik denk dat het een hele lieve meid is, maar op beeld komt haar energie onprettig over. Ze lijkt wat slomig en lui, maar dat kan ook heel erg de selectie van beelden zijn bij haar. Ik zou het niet lang volhouden met haar als au pair in mijn huis. Het gezin waar zij in terecht kwam, is ook niet bepaald heel prettig met die momfluencer, maar tegelijkertijd vond ik wel dat die ouders gelijk hadden dat ze gewoon op tijd moet komen en zich aan haar rooster moet houden. Ik heb wel medelijden met die peuter. Ze moet constant maar rustig zijn en wordt herhaaldelijk 'irritant' genoemd door haar moeder, ik hoor weinig positieve woorden naar het kind (kan ook aan de montage liggen). En ze wil duidelijk niet mee momfluencen, maar heeft geen enkele keuze. Ik zou zo graag zien dat die moeder dat kind lekker kind liet zijn, rennen in het park, nat en vies worden (boeiend of dat in zwemkleding of gewone kleding is) en gewoon haar energie mogen tonen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben benieuwd . Heb net de eerste aflevering gezien, kan helaas niet vooruitkijken.
Vind die voorstelrondjes niet het leukste van het seizoen.
Wel weer bijzondere families geloof ik maar ja daar zullen ze wel op uitgekozen worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Minik schreef:
22-06-2023 16:08
Ik ben ook behoorlijk aan het bingen. Nog niet klaar, maar bij aflevering 6. Ik vind Bram een erg leuke jongen en hij doet het ook leuk met de kinderen.

Anne vind ik een heel lief meisje dat ontzettend volwassen allerlei situaties kan analyseren, maar tegelijkertijd maakt ze het daarmee allemaal heel ingewikkeld. Ik gun het haar dat ze gewoon in het moment kan leven. Samen met Bram was ze heel relaxed en echt een leuke combinatie. In haar eentje in het gezin is ze echt een beetje verloren en is ze heel haar sprankeling kwijt. Terwijl het best een heel leuk gezin lijkt, maar op de één of andere manier is de klik er niet zo ofzo.

Jaimy is echt een leuke meid, leuk gezin ook, en heel mooi hoe zij samen optrekken. Ik moest de eerste afleveringen wel aan haar wennen, vond haar wat negatief overkomen, maar ik vind haar steeds leuker.

En Sincha... Tsja.. Ik denk dat het een hele lieve meid is, maar op beeld komt haar energie onprettig over. Ze lijkt wat slomig en lui, maar dat kan ook heel erg de selectie van beelden zijn bij haar. Ik zou het niet lang volhouden met haar als au pair in mijn huis. Het gezin waar zij in terecht kwam, is ook niet bepaald heel prettig met die momfluencer, maar tegelijkertijd vond ik wel dat die ouders gelijk hadden dat ze gewoon op tijd moet komen en zich aan haar rooster moet houden. Ik heb wel medelijden met die peuter. Ze moet constant maar rustig zijn en wordt herhaaldelijk 'irritant' genoemd door haar moeder, ik hoor weinig positieve woorden naar het kind (kan ook aan de montage liggen). En ze wil duidelijk niet mee momfluencen, maar heeft geen enkele keuze. Ik zou zo graag zien dat die moeder dat kind lekker kind liet zijn, rennen in het park, nat en vies worden (boeiend of dat in zwemkleding of gewone kleding is) en gewoon haar energie mogen tonen.
en dat omkopen voor chocola, ijs en donuts.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lilalovelace schreef:
22-06-2023 17:03
en dat omkopen voor chocola, ijs en donuts.
Ja vreselijk. Ik zag echt een doodnormale peuter met heel normaal gedrag. Ja ze heeft veel energie, maar dat is normaal op die leeftijd. En ouders (vooral moeder) die continu benoemen hoe wild en druk ze is en dat ze haar mond moet houden en rustig moet zitten en maar een filmpje moet kijken of spelletje moet doen. En ondertussen de baby helemaal geweldig vinden (want die is nog lekker rustig vul ik zelf even in...). Echt zielig.
Ik vind Sincha echt heel raar overkomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die woning in de kelder. Omg. Ik heb het nog niet helemaal gezien maar ze hebben dus helemaal geen zonlicht?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben bijna halverwege en weet ook niet zo goed wat ik van Sincha moet denken. Geloof dat ze in begin zei dat ze slechthorend is. Misschien dat ze zo praat en over komt. Vind haar au pair gezin ook niet leuk.

Van Anne heb ik nog weinig gezien maar vind haar ergens kwetsbaar overkomen.

En verder eens dat die vrije opvoeding waar geen land mee te bezeilen, extra lastig maakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Bram echt leuk met de kinderen, maar dat hij het vol houdt in dat huis. Met die ranzige pannen en kakkerlakken.

Jaimy vind ik echt heel lief met haar kinderen. Wel jammer voor haar dat ze helemaal in Jersey zit.

Sincha is een beetje dromerig, maar ik vind dat gezin waar ze in zit vreselijk. Die momfluencer, en die dochter is echt mega verwend. Maar Sincha ziet het niet echt als baan heb ik het idee, gewoon een beetje oppassen op de kinderen en daarna vrij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, wat leuk dat dat weer begonnen is! Tvp, ik ga komende week NPO Plussen ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp

Ik kijk niet vooruit want dat kan ik niet
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn vriend en ik zijn ook weer aan het kijken. Leuke serie! Ben iedere keer weer benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Naomir schreef:
25-06-2023 14:12
Die woning in de kelder. Omg. Ik heb het nog niet helemaal gezien maar ze hebben dus helemaal geen zonlicht?
Ik vind een woning in de kelder en dan helemaal zonder zonlicht nogal eng. Zou me daar als Au-Pair niet fijn voelen. Voor de rest afwachten hoe
het allemaal daar gaat lopen.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
MadameBijoux schreef:
25-06-2023 20:30
Ik vind een woning in de kelder en dan helemaal zonder zonlicht nogal eng. Zou me daar als Au-Pair niet fijn voelen. Voor de rest afwachten hoe
het allemaal daar gaat lopen.
Ik zag verder wel raampjes maar dan kijk je tegen het trottoir aan. Maar sowieso, al die kakkerlakken in dat huis. Ik vind het knap van die Bram, ik was na 1 nacht weggegaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Naomir schreef:
26-06-2023 16:06
Ik zag verder wel raampjes maar dan kijk je tegen het trottoir aan. Maar sowieso, al die kakkerlakken in dat huis. Ik vind het knap van die Bram, ik was na 1 nacht weggegaan.
Klopt. Nu dat je het zegt. Ik herinner me eraan dat de mensen door het raam tegen het trottoir aankeken. Ik had me inderdaad een gezelligere woning gewenst. Maar het is zeker moedig van Bram om daar te gaan wonen. Ik ben dus dan ook heel erg benieuwd hoe het zich daar verder gaat ontwikkelen. Ik hoop dat hij het ondanks de kakkerlakken na zijn zin heeft. En uiteraard ook de andere deelnemers. Hoe gaan zij het ervaren?
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Toen hij in die kelder rondliep riep ik steeds: je zit verkeeheerd!!! Lift terug naar boven nemen!

Maar nee, het was echt in die ranzige basement.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Goor he waar die Bram zit? Het hele huis is ondergekrast en 1 grote bende. Ik zou er niet kunnen (en niet willen) leven. Maar ja New York he? Het zal al wel schreeuwend duur zijn dit optrekje.

Sincha vind ik een slome duikelaar. Zit nul komma nul pit in. Ze klaagt en is aartslui en vindt het hele au-pair zijn geen ruk aan. Okay die oekrainse host moeder was ook wel een geval apart maar ik had vooral medelijden met die peuter. Daar had ze veel meer uit kunnen halen maar in plaats daarvan gooide ze de handdoek in de ring.

Ik vind die Amerikanen wel altijd godsdienst waanzinnig. Wat een ellende dat heftige religieuze. En de meeste kids zijn stront verwend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lilalovelace schreef:
26-06-2023 20:35
Goor he waar die Bram zit? Het hele huis is ondergekrast en 1 grote bende. Ik zou er niet kunnen (en niet willen) leven. Maar ja New York he? Het zal al wel schreeuwend duur zijn dit optrekje.

Sincha vind ik een slome duikelaar. Zit nul komma nul pit in. Ze klaagt en is aartslui en vindt het hele au-pair zijn geen ruk aan. Okay die oekrainse host moeder was ook wel een geval apart maar ik had vooral medelijden met die peuter. Daar had ze veel meer uit kunnen halen maar in plaats daarvan gooide ze de handdoek in de ring.

Ik vind die Amerikanen wel altijd godsdienst waanzinnig. Wat een ellende dat heftige religieuze. En de meeste kids zijn stront verwend.
Ik zou er zelf ook niet willen wonen en was zo snel mogelijk op zoek gegaan naar een andere familie die in een normaal optrek woont.
madamebijoux wijzigde dit bericht op 27-06-2023 11:00
0.98% gewijzigd
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Laat dan wel weer zien dat die au-pairs(ieder geval dit seizoen) hun handen uit de mouwen steken en niet vies zijn om letterlijk kak op te ruimen.
Dat broadway figuur vrouw van Bram is ook een raar mens zeg. Die spoort niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Amerikanen zijn in alles ZO over the top. Echt niet te doen gewoon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook echt wel geshockeerd van hoeveel al die kinderen maar achter een scherm zitten. Tótáál apathisch. Elk kind zijn eigen scherm, en volgens mij te pas en te onpas toegang. Van schermtijd hebben ze daar niet gehoord.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven