Au pairs in Toronto
woensdag 8 juli 2026 om 14:47
Het is deze week weer begonnen, maar volgens mij is er nog geen topic over? Dit keer gaan vier meiden naar Toronto: Tess, Julie Sofie, Houda en Gemima van allemaal 19/20 jaar.
Ik kijk niet vooruit trouwens, dus liever geen spoilers als je de reeks al wel af hebt.. (geen idee of er meer dagelijks/wekelijks kijken, maar dat merk ik dan wel weer).
‘Au Pairs’ is vanaf 6 juli van maandag tot en met donderdag, om 21.45 uur te zien bij BNNVARA op NPO 3 en volledig te streamen op NPO Start.
Ik kijk niet vooruit trouwens, dus liever geen spoilers als je de reeks al wel af hebt.. (geen idee of er meer dagelijks/wekelijks kijken, maar dat merk ik dan wel weer).
‘Au Pairs’ is vanaf 6 juli van maandag tot en met donderdag, om 21.45 uur te zien bij BNNVARA op NPO 3 en volledig te streamen op NPO Start.
marindah wijzigde dit bericht op 08-07-2026 21:34
19.47% gewijzigd
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
woensdag 8 juli 2026 om 14:50
Tess wil nog snel leren wassen en koken voordat ze gaat, die kan echt nog helemaal niks zelfstandig. Ik snap niet waarom haar moeder daar zo om staat te gieren, je weet toch wat voor kind je aflevert? Die familie is sowieso niks gewend, het is 'verschrikkelijk' dat Tess drie maanden weggaat, terwijl Tess liever niet meer terugkomt in "het verschrikkelijke" Enschede, dat is wel weer grappig. Heeft wel een heerlijk Engels accent door een Engelse vader. Ze heeft haar moeder voor elke week een envelop gegeven om te openen. Hopelijk gaat die vrouw het daarmee redden zeg.
Gemima woont in België. Die heeft wel een gezelligere familie en ze kan haar eigen kleren maken. Wil graag bij een gelovig gezin.
Julie Sofie komt uit Mildam en werkt als bijbaan op een camping en weet de weg in de keuken. Heel volwassen instelling heeft ze, zeker gezien de krassen op haar ziel. Leuke ouders ook heeft ze ("Wij hebben drie maanden rust!"). Wil geen chaotisch in gezin en komt dus bij een gezin met 6 kinderen.
Gemima woont in België. Die heeft wel een gezelligere familie en ze kan haar eigen kleren maken. Wil graag bij een gelovig gezin.
Julie Sofie komt uit Mildam en werkt als bijbaan op een camping en weet de weg in de keuken. Heel volwassen instelling heeft ze, zeker gezien de krassen op haar ziel. Leuke ouders ook heeft ze ("Wij hebben drie maanden rust!"). Wil geen chaotisch in gezin en komt dus bij een gezin met 6 kinderen.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
woensdag 8 juli 2026 om 15:14
woensdag 8 juli 2026 om 16:45
Nou idd! Het is wel weer een typisch Au Pairs-kind dat languit op de bank op de wenken bediend wordt en rustig drie bordjes fruit afkeert. En was hij ook degene die de vraag kreeg 'gezicht wassen' of 'tanden poetsen'? Ik zou het echt niet lang uithouden daar.
woensdag 8 juli 2026 om 16:51
Die Jayven inderdaad wat een pokkejong ( maar daar komt vast een goed excuus voor ) en die vader is ook niet goed wat dat meisje allemaal moet doen volgens hem .
Houda treft het denk ik wel tot nu toe bij dat Aziatisch gezin .
Julie vind ik wel een leuke meid . Gemima ook . Houda pittig ding en Tess mwah alhoewel ze het redelijk redt
woensdag 8 juli 2026 om 16:56
woensdag 8 juli 2026 om 17:04
Hahaha, nou, inderdaad! Ik ergerde me aan het kind én de ouders en had meteen medelijden met de au pair.
woensdag 8 juli 2026 om 17:23
Je begrijpt nog niet helemaal hoe diep geloof kan doordringen in het leven van iemand.Taskmaster schreef: ↑08-07-2026 16:56Ik vind Gemima vreselijk irritant met dr God dit en bijbel dat. Kan je ook iets vertellen zonder je geloof erbij te halen?
woensdag 8 juli 2026 om 19:06
woensdag 8 juli 2026 om 21:35
woensdag 8 juli 2026 om 21:44
donderdag 9 juli 2026 om 07:23
donderdag 9 juli 2026 om 09:32
Ja, maar dat is de kelder reorganiseren toch niet? En de vakantiefoto's uitzoeken?
Ik had geantwoord dat ik me eerst op de werkzaamheden rond de kids concentreer en dan wel kijk wat voor tijd er over is (en dan is er geen tijd over). Maar goed, Gemima kan nog niet zo goed voor zichzelf opkomen, al heeft ze goede feedback van de andere meiden gekregen.
Ik vind Tess daar eigenlijk best goed in, ze gaat die kwesties wel aan.
donderdag 9 juli 2026 om 11:03
donderdag 9 juli 2026 om 11:06
donderdag 9 juli 2026 om 11:26
MarindaH schreef: ↑09-07-2026 09:32Ja, maar dat is de kelder reorganiseren toch niet? En de vakantiefoto's uitzoeken?
Ik had geantwoord dat ik me eerst op de werkzaamheden rond de kids concentreer en dan wel kijk wat voor tijd er over is (en dan is er geen tijd over). Maar goed, Gemima kan nog niet zo goed voor zichzelf opkomen, al heeft ze goede feedback van de andere meiden gekregen.
Ik heb het nog niet gezien en reageerde puur op jouw ‘afgedankte kleding sorteren’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 9 juli 2026 om 11:26
MarindaH schreef: ↑09-07-2026 09:32Ja, maar dat is de kelder reorganiseren toch niet? En de vakantiefoto's uitzoeken?
Ik heb het nog niet gezien en reageerde puur op jouw ‘afgedankte kleding sorteren’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 9 juli 2026 om 11:47
Bij dat terrorjoch zou ik liever in de kelder uitsorteerklusjes doen.Taskmaster schreef: ↑09-07-2026 09:36Het was logischer geweest als die moeder de kinderen aan de au pair zou overlaten en dan zelf die rare klusjes zou gaan doen. Zoals uitkiezen welke foto's er aan de muur kunnen hangen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in