Entertainment alle pijlers

Au pairs op npo3 "bevat spoilers".

18-02-2020 21:31 163 berichten
Wie kijkt ook ?
Alle reacties Link kopieren
Zit inmiddels ook te kijken, wat verzamelen die mensen allemaal in dat huis (die burning man familie) en wat een was goed bij dat eene gezin. Lekker handig een schoonmaakster ipv je kinderen wat te leren. Wat een smeerboel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo leuk! Heb gister de eerste aflevering gezien. Vooral dat canabis gezin, maar jeetje, dat meisje dat bij dat conservatieve gezin zit (die ook een hekel heeft aan homoseksuele mensen met die vier kinderen) dat is gewoon uitbuiting.
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie schreef:
19-02-2020 08:29
Ik ben inmiddels al bij aflevering 4, leuk programma. Lekker drama's ook haha
Waar kun je verder kijken?
apppie schreef:
19-02-2020 10:53
Waar kun je verder kijken?
Ja wil ik ook graag weten :)
apppie schreef:
19-02-2020 10:53
Waar kun je verder kijken?
Op npostart:
https://www.npostart.nl/au-pairs/25-02- ... _101396533
Alle reacties Link kopieren
ik kijk aflevering 2 (heb speciaal hiervoor npo plus genomen) en jezus die Sharel, wat een aandachtsgeil wijf zeg.
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt fantastisch, die drama met sharel
Dankje RB ! Vanavond even door kijken :)
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook aan het kijken ;-D
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Pff wat een gezinnen. Die 4 terror kids en dat cannabis gezin...je moet er maar terechtkomen. Die voormalige actrice kwam heel egocentrisch over. Had het voortdurend over ‘my daughter’ terwijl die man er naast zat. Of die dochter is niet van hem, of hij telt schijnbaar niet mee in het verhaal.
Klopt het dat er maar drie families zijn geïntroduceerd of heb ik wat gemist?
(was gedeeltelijk in slaap gevallen namelijk ;-D)
Alle reacties Link kopieren
Thanks, ga een proefmaand nemen!
Alle reacties Link kopieren
Op nl ziet kan je ook alles vooruitkijken en heb je een groter aanbod
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook NLZiet. Heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook NLziet, ik ben al bij aflevering 7 :$ heeeeerlijk programma ;-D
Voor iedereen een groene tuin
Oh geen zin om me aan te melden ik wacht braaf af .
Alle reacties Link kopieren
it inmiddels in aflevering 3 en sommige dingen heeft die sharel wel gelijk
Alle reacties Link kopieren
davo1979 schreef:
19-02-2020 19:29
it inmiddels in aflevering 3 en sommige dingen heeft die sharel wel gelijk
Soms wel soms niet.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
19-02-2020 20:08
Soms wel soms niet.

Nee idd niet met alles maar die privacy wel en die hostel zou ik ook niks vinden.
Alle reacties Link kopieren
davo1979 schreef:
19-02-2020 21:06
Nee idd niet met alles maar die privacy wel en die hostel zou ik ook niks vinden.
Ja klopt. Maar wanneer je in de verdere afleveringen zit, snap je ook waarom ik zei “soms wel soms niet “ :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
19-02-2020 21:08
Ja klopt. Maar wanneer je in de verdere afleveringen zit, snap je ook waarom ik zei “soms wel soms niet “ :biggrin:
Ohh dat geloof ik zeker. Ze lijkt me wel zn betweter en snelle opgever als het haar niet uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
davo1979 schreef:
19-02-2020 21:24
Ohh dat geloof ik zeker. Ze lijkt me wel zn betweter en snelle opgever als het haar niet uitkomt.
Jup, en vooral ook heel koppig.
Voor iedereen een groene tuin
Sharel is wel 'n aansteller qua uiterlijkheden, maar die familie was ook niet echt tof. Waren ze in 'n volwassen gesprek, zeurde dat kind om iets en Sharel zei nu even niet want we zijn aan 't praten en die moeder keek echt zoooo verwijtend, alsof ze die prinsessenblaag als god gift to mankind ziet.

Lily heeft het nog het best getroffen met haar familie. Wat 'n relaxt stel! Tis dat ze kleine kinderen hebben, dat is hun enige nadeel ;-D

Leah is wel een heel nuchtere meid, maar blijkbaar gaat het uiteindelijk toch mis met haar gastvrouw zag ik in 'n voorstukje. Die vrouw zit ook echt obsessief aan d'r peuter vastgeplakt zeg! En dan dat vegangedoe; brrrr!!

Gohar lijkt me een heel lieve. Ze heeft echt haar best gedaan in die complete chaos.

Vraag me af hoeveel er geregiseerd is trouwens aan dit hele aupair verhaal. Allemaal gratis in ruil voor het mogen filmen?

Dat ze niet een fatsoenlijk slaapplek voor die meiden regelen trouwens als ze between jobs zijn ipv zo'n dormroom in 'n hostel.
Ik dacht 'leuk een topic hierover' maar aangezien het nu al gelijk tjokvol spoilers staat en ik gewoon kijk als het op tv is laat ik het topic maar zitten.

Jammer,
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
20-02-2020 07:43
Ik dacht 'leuk een topic hierover' maar aangezien het nu al gelijk tjokvol spoilers staat en ik gewoon kijk als het op tv is laat ik het topic maar zitten.

Jammer,
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Misschien moeten we dan maar een apart topic maken voor de mensen die per aflevering willen posten? En dat dit het spoiler topic wordt?
Voor iedereen een groene tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven