Entertainment alle pijlers

Au pairs op npo3 "bevat spoilers".

18-02-2020 21:31 163 berichten
Wie kijkt ook ?
In aflevering 1 op tv spoilerden ze ook al een voorstukje over iets wat pas in aflevering 3 ging gebeuren.

Maar misschien wil de TO even de titel aanpassen dat dit topic inclusief spoilers is?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alles gezien! Wat een groei maken die meiden door zeg... En jeetje Leah is meer volwassen dan ik.
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
20-02-2020 12:28
Ik heb alles gezien! Wat een groei maken die meiden door zeg...
Ik ook alles gezien :biggrin: . In 1 ruk doorgekeken :koffie:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
20-02-2020 12:36
Ik ook alles gezien :biggrin: . In 1 ruk doorgekeken :koffie:
inderdaad, vond het zo leuk, zeker omdat ik zoveel herkende aangezien ik zelf au pair ben geweest;) ik moet wel zeggen, ik vind die Amerikanen echt overdreven types, allemaal.
Ik ben er ook doorheen. Vond het echt 'n leuke serie!
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
20-02-2020 12:42
inderdaad, vond het zo leuk, zeker omdat ik zoveel herkende aangezien ik zelf au pair ben geweest;) ik moet wel zeggen, ik vind die Amerikanen echt overdreven types, allemaal.
Ja vond het ook interessant en leuk om naar te kijken. En idd die Amerikanen zijn echt over de top :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook alles in 1x doorgekeken. Echt wel families. Goed dat die meiden allemaal doorgezet hebben!
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook alles gezien en ik moet zeggen wat een avontuur. Ze hebben een hoop lef op die leeftijd. En idd die amerikanen pff
redbulletje schreef:
20-02-2020 10:01
In aflevering 1 op tv spoilerden ze ook al een voorstukje over iets wat pas in aflevering 3 ging gebeuren.

Maar misschien wil de TO even de titel aanpassen dat dit topic inclusief spoilers is?
Ja dit was fijn geweest. Wel jammer dat ik nu hier al heb gelezen.
Ik heb ook even gekeken, vind het eigenlijk wel weer een voorbeeld van bizarre tv. Ethische grenzen lijken me weer ver te zoeken bij de NPO. Ik krijg ook het idee dat er iets aan gezinnen is aangeboden die van zichzelf zich geen au pair kunnen veroorloven, met alleen maar sensatie en kijkcijfers in gedachten, waarbij ze goed weten dat genieten van de kwetsbaarheid van een ander scoort.

Sharel komt in dit programma over als een respectloos, verwend kind. De NPO faciliteert schaamteloos dat zij op deze jonge leeftijd voor altijd zo op internet staat. Natuurlijk, het gezin is heel anders dan wat ze gewend is, maar je functie als au pair is om je te voegen in het gezin waar je in komt. Ik zie geen zaken die onoverkomelijk zijn als au pair, alleen een andere cultuur en gezinsleven. Wat verwacht ze, binnen een dag een klik met een kind te hebben en als je geen klik hebt als een prinsesje weigeren iets te doen, je in te zetten, moeite te doen? Niet je best doen om het gezin te leren kennen? Ze is jong en heeft nog veel te leren in het leven, dat kan, maar ik begrijp niet dat de NPO het oké vindt om dit soort 'entertainment' te creëren.

Heb tot aflevering 3 gekeken, wellicht dat het genuanceerder wordt, maar van wat ik nu heb gezien knap ik enorm af.
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
20-02-2020 07:43
Ik dacht 'leuk een topic hierover' maar aangezien het nu al gelijk tjokvol spoilers staat en ik gewoon kijk als het op tv is laat ik het topic maar zitten.

Jammer,
Tja, het staat er nu al. En het valt wel mee met de spoilers ook. Beetje zeurderig om dat te komen melden, maak gewoon een nieuw topic.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke serie (ik kijk ook vooruit) maar echt wat een types die Amerikanen. In alles de overtreffende trap! Hugs hier en hugs there, en zo over the top. Zo aanstellerig. Ik hou daar zo niet van!
Dat stel waar Sharel terecht komt zit ondanks alles nog het meeste in mijn allergie. Hun prinsesje, correctie: haar prinsesje, is echt de ALLER leukste van de hele wereld en echt iedereen moet daar precies hetzelfde over denken en dat over het paard getilde kleutertje denkt dat zelf ook. Die denkt dat de hele wereld in dienst staat van haar. Dit is echt typisch zo'n curling-moeder/helikopter-ouder/verstikkende ouder. Echt ik zit met gekromde tenen. Brrrrrr.
Elmasunshine_ schreef:
22-02-2020 16:47
Heerlijke serie (ik kijk ook vooruit) maar echt wat een types die Amerikanen. In alles de overtreffende trap! Hugs hier en hugs there, en zo over the top. Zo aanstellerig. Ik hou daar zo niet van!
Dat stel waar Sharel terecht komt zit ondanks alles nog het meeste in mijn allergie. Hun prinsesje, correctie: haar prinsesje, is echt de ALLER leukste van de hele wereld en echt iedereen moet daar precies hetzelfde over denken en dat over het paard getilde kleutertje denkt dat zelf ook. Die denkt dat de hele wereld in dienst staat van haar. Dit is echt typisch zo'n curling-moeder/helikopter-ouder/verstikkende ouder. Echt ik zit met gekromde tenen. Brrrrrr.
Dat was die vrouw waar Leah in het begin zat ook. Die volgde ook de hele dag haar prinsje en deed er infantiel mee ipv dat ze eindelijk d'r leven weer oppakte omdat ze nu een aupair ter beschikking had.
En ze wilde niet eens normaal afscheid nemen omdat Leah één keer uitgevallen was tegen die vervelende peuter.

Dat hippie koppel zei gelijk tegen Lilly dat ze die koters niet moest entertainen, maar alleen op moest letten dat ze zich niet bezeerden. Dat klinkt in elk geval 'n stuk gezonder qua opvoeding.
Alle reacties Link kopieren
En die genoegzame kop van die moeder erbij. Dat kind is echt haar project. Ik vind het lullig voor dat meisje maar door die moeder krijg ik gewoon een hekel aan dat meisje ook. Kijk eens wat ze mooi kan kleuren. Sharel zal vast onder de indruk zijn (not) vertel maar dat je je diploma krijgt van school (Sharel boeit het geen hol maar vraagt voor de vorm nog even waar ze dan een diploma van zou krijgen) Moeder blijft maar doorblaten over haar geweldige en meest fantastische oogappeltje die haar drollen nog met de wereld zou willen delen want ohohoh wat zijn de drolletjes van haar bloedje toch vre-se-lijk bijzonder. Echt: :facepalm:

En dat Sharel dat meisje begrenst in: ik ben nu even aan het praten, misschien moet je even wachten vond ik heel normaal. Die ouders en dat meisje zijn misschien gewend dat iedereen altijd in de houding schiet maar dat is niet hoe het echte leven werkt. Ik vind die Sharel lang zo gek nog niet. Die is in ieder geval wel duidelijk en niet op haar mondje gevallen.
Dat gezin is echt sektarisch bijna gefixeerd op hun kind. Echt daar kweek je vreselijke sujetten mee. Yak!

En dat de hele tijd voorpraten voor dat kind: vraag jij Sharel of ze mee gaat naar je diplomering. 'Ga je mee naar mijn diplomering?' Echt Sharel dacht volgens mij tien keer: i could not care less, maar die moeder is al meteen beledigd als ze niet haar kind net zo knap, bijzonder, leuk, lief en getalenteerd vinden als zij. Terwijl een band verdorie moet groeien. Ik snap heel goed dat Sharel geen bang voelt met dat kind. Ik zou precies hetzelfde hebben.En bovendien hebben zij bezopen onrealistische verwachtingen. Lekker een speelmaatje zoeken voor je kleine schatje.( En die stem van moeder werkt me ook op mijn zenuwen). Net als die andere weirdo' s die achtereenvolgens een vriendin, een huishoudster en een praatpaal zochten. Echt wat een types. Wel leuk om naar te kijken, dat dan weer wel.

Gohar vind ik trouwens GEWELDIG, net als Lily. Wat een toffe, lieve en verstandige meiden.

OMG een vierjarige voeren in de slaapkamer terwijl ze speelt en die CAMERA en het totale gebrek aan privacy en dat bedje op de overloop. WAT ERG. Heb nu de aflevering afgekeken en ik vind het heel knap dat Sharel tegen die gastmoeder in ging en gewoon ronduit vertelde dat ze geen band voelde met dat kind. Ik snap dat enorm goed. En het beledigde de moeder enorm. In haar woordenboek komt niet voor dat niet iedereen evenveel houdt van haar dna'tje als zijzelf. Ze heeft dat kind zo klein gehouden (ik zag zelfs nog traphekjes en ze werd gevoerd) dat ik daar zelf ook helemaal nerveus van zou worden. Ik vind het heel knap dat Sharel haar grenzen aangaf. Die moeder haal alle spontaniteit weg en denkt echt dat zij en haar kind Gods gift to mindkind zijn. Een band kan je niet afdwingen en niet iedereen houdt van jouw kind. :whip:

Lekker zootje daar. Ik zou er ook heel snel weg willen wezen. Hoewel Sharel misschien een beetje overkomt als een verwend nest kan ik haar grens wel respecteren en ik snap hem ook. Maar ze is wel echt heel brutaal. Dat zou ik dan weer nooit durven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf 3 koters maar heb echt heel erg eigen space en een eigen leven nodig en mijn kinderen gelukkig zelf ook. Ik ga je vertellen dat deze ouders echt niet de norm zijn. Die gezondheidsfreak was ook niet helemaal van deze wereld.
Tuurlijk zijn die ouders niet de norm. Dat maakt geen spannende tv. Dan gebeurt er niks zoals in dat laatste gezin waar Sharel kwam. Kindjes overdag naar kamp, beetje normaaldenkende ouders en je hebt geen entertainment.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu tm aflevering 3 gezien waarin Sharel weggaat bij haar gezin.

Nu vind ik dat gezin ook echt wel stomme mensen. Maar het enige wat ze hoefde te doen was doen alsof ze dat kind leuk vond en er een beetje mee spelen. Dus waarom zo’n drama maken?

De manier waarop ze zich gedroeg vond ik echt niet ok, heel kinderachtig.

Laat haar een gezin krijgen met meerdere kinderen en een heel huishouden wat ze moet doen. Ben benieuwd of ze dat dan wel kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu de tweede aflevering op tv te kijken. Gohar is echt zo’n nuchtere, leuke meid, maar dat gezin waar ze is terecht gekomen, mijn God zeg! :facepalm:
.
Alle reacties Link kopieren
Het gastgezin van Gohar zocht geen aupair
die zochten een poetsvrouw...
Alle reacties Link kopieren
Nou niet alleen een poestvrouw, maar ook een oppas, relatiebemiddelaar en vriendin.
Liliane13 schreef:
25-02-2020 22:04
Ik zit nu de tweede aflevering op tv te kijken. Gohar is echt zo’n nuchtere, leuke meid, maar dat gezin waar ze is terecht gekomen, mijn God zeg! :facepalm:
Ja God werd er vaak bij gehaald ;)
Wat een onopgevoede kinderen en zonder en ontbijt en lunch naar school maar geen gay series op tv dat mag niet . Ook dat ze met zijn allen in haar kamer stonden weg privacy .
En dat die vrouw over Sharel zei kan dit wel het is zijn type of zoiets maar ja hij zou haar vader kunnen zijn . Alsof die vent zo die griet zou bespringen . Aan de andere kant seks was alleen voor de voortplanting .
Ik vond het raar dat dat Malibu gezin opeens van Gohar afwou via een appje.
De kinderen werd de schuld gegeven, maar de kinderen wisten van niks.
Wellicht dacht de vrouw des huizes daar ook wel dat man een oogje op de oppas had?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
26-02-2020 15:12
Ik vond het raar dat dat Malibu gezin opeens van Gohar afwou via een appje.
De kinderen werd de schuld gegeven, maar de kinderen wisten van niks.
Wellicht dacht de vrouw des huizes daar ook wel dat man een oogje op de oppas had?
Ja dat was vaag he? Je zag ook echt aan die kids dat ze GEEN idee hadden waarom Gohar ineens wegging. Die moeder zou het zeker wel niks vinden. Dat laatste gezin was wel leuk waar Gohar zat, dat Armeense gezin.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
26-02-2020 15:12
Ik vond het raar dat dat Malibu gezin opeens van Gohar afwou via een appje.
De kinderen werd de schuld gegeven, maar de kinderen wisten van niks.
Wellicht dacht de vrouw des huizes daar ook wel dat man een oogje op de oppas had?
Dit is dus precies wat ik ook dacht. Volgens mij vonden die kinderen het ook niet leuk dat ze weer ging.
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Gohar zo'n leuke meid.

Die blonde jongensachtige meid vind ik een zeikerd. Ik zie haar weinig leuks met dat kind of die kinderen doen en ze is vooral bezig met dat stomme rolschaatsen van d'r.
En dan wordt ze gevraagd voor burningman en reageert ze zo lauw. Hallo doe even normaal! BURNINGMAN. Daar doet de gemiddelde mens een moord voor!!

Sharel vind ik bij nader inzien toch een zeikwijf. Mijn god, het zal je kind maar zijn. Ze was ook totaal niet leuk met kinderen. En dan kinderombudsvrouw willen worden.Koekoek.

Lily vond ik een schatje. Wat een lief meisje is dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven