Entertainment alle pijlers

Au pairs op npo3 "bevat spoilers".

18-02-2020 21:31 163 berichten
Wie kijkt ook ?
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
03-03-2020 23:40
Zeker weten? Ik vond haar erg zweverig :-]

Ik heb de eerste aflevering niet gezien , nu net twee achter elkaar verder kan ik niet kijken .
Ik vond het een heel irritant mens. Hoe ze praatte, wat ze zei, hoe ze deed. Brrrr niet mijn type. Hoewel ik wel van yoga hou ;-)
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
03-03-2020 23:44
Ik vond het een heel irritant mens. Hoe ze praatte, wat ze zei, hoe ze deed. Brrrr niet mijn type. Hoewel ik wel van yoga hou ;-)
Treintje spelen is leuk maar gelijk als eerste als je iemand net ontmoet en je huis binnenhaalt..Ik vond het ook raar dat ze terwijl ze in gesprek is met de au pair weer opstaat om treintje te spelen. Ik vraag me af of zulke mensen zelf iets gemist hebben in hun jeugdjaren. Deze moeder en die van waar Sharel was laten hun kind bepalen wat er gebeurt in huis. Ik wil die over een jaar of 12 nog wel eens zien op tv.Kijken of ze ontspoord zijn of een kopie van de ouders zijn.En of ze vrienden hebben.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Gisteren gekeken.
Dat gezin van Gohar heeft echt onrealistische verwachtingen ze kunnen bet zelf niet bolwerken maar de au pair moet het wel kunnen .

Sharel vreselijk verwende diva met een grote waffel , die moeder doet wel irritant lyrisch over haar dochter maar was gewoon een gesprek aangegaan .
Nu was het alleen maar hier is het niet leuk jullie kind is niet leuk ze had gewoon een gesprek moeten voeren .

Die treintjes moeder met haar bleekselderijsap is ook niet helemaal 100% .
.
anoniem_370403 wijzigde dit bericht op 02-05-2020 07:15
98.68% gewijzigd
Hanne_Solo schreef:
04-03-2020 09:08
De moeder van Sharel is actief op Twitter. En laat men daar nou niet heel positief reageren op haar dochter. Moeder beschuldigt de makers van framing.
Het lijkt me niet alleen framing want ze ging ook heel stom met die andere meiden om.
Ben oom begonnen gister, tvp.
Ik vond de situatie van sharel erg in het midden liggen, sharel was een type maar dat gezin was ook wat raar.
Dat armeense meisje, ik zit echt met jeukende handen om ernaartoe te vliegen en dat kind te helpen met het organiseren van dat huishouden, zal zoveel schelen. (en ik ben zelf een enorme sloddervos).
Hanne_Solo schreef:
04-03-2020 09:08
De moeder van Sharel is actief op Twitter. En laat men daar nou niet heel positief reageren op haar dochter. Moeder beschuldigt de makers van framing.
Zitten pareltjes tussen haar tweets:

Replying to <knip> and @BNNVARA
" Al de hele vakantie gezeik om dit tyfus programma, dit is iemand bewust kapot maken, en iq loze kutjes de hemel in prijzen... THIS IS TV MAN PFFFF"
Kan je zien van wie ze het heeft, meisje moet echt nog volwassen worden, vraag me af of dat lukt met zo'n voorbeeld.


Maar blijf erbij. Dat gezin was ook heel raar, fake en slapen op een vliering boven een woonkamer. Geen privacy, geluidsoverlast en de camera..
Daar had ik ook geen zin in gehad. Had alleen wel anders gereageerd/weggegaan.
Dat gezin van Gohar is zo onuitsprekelijk vreselijk. Ik heb niks dan respect voor elke seconde die zij het daar weet uit te houden, maar ze zou er verstandig aan doen een ander gezin te zoeken. Vier ongeleide projectielen in een huishouden van Jan Steen en twee homofobe lapzwansen om het af te maken.

Overigens zie ik wel een gemene deler tussen de vier gezinnen: in allemaal vergeten ze om op te voeden.
Het hippiegezin vond ik het meest normaal. Die zeiden ook gelijk tegen Lilly dat de jongens zichzelf dienden te leren vermaken en dat zij ze niet hoefde te entertainen. Ze was er alleen om ongelukken te voorkomen.
Ik kreeg trouwens een soort junk vibe van die yoga moeder. Heel raar mens met een bijzondere mimiek.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
04-03-2020 11:50
Het hippiegezin vond ik het meest normaal. Die zeiden ook gelijk tegen Lilly dat de jongens zichzelf dienden te leren vermaken en dat zij ze niet hoefde te entertainen. Ze was er alleen om ongelukken te voorkomen.
Ja , dat lijkt me ook het leukste gezin om au pair te zijn. Ook qua kinderen ,die jongetjes waren tenminste gewoon met de buitenkraan elkaar zeiknat aan het maken .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Hanne_Solo schreef:
04-03-2020 09:08
De moeder van Sharel is actief op Twitter. En laat men daar nou niet heel positief reageren op haar dochter. Moeder beschuldigt de makers van framing.
Zitten pareltjes tussen haar tweets:

Replying to <knip> and @BNNVARA
" Al de hele vakantie gezeik om dit tyfus programma, dit is iemand bewust kapot maken, en iq loze kutjes de hemel in prijzen... THIS IS TV MAN PFFFF"
Moeder Wilhelmina :proud:
Oh ik dacht dat dat wel een normaal type was, maar als ik haar dit zo zie typen ...
redbulletje schreef:
04-03-2020 11:50
Het hippiegezin vond ik het meest normaal. Die zeiden ook gelijk tegen Lilly dat de jongens zichzelf dienden te leren vermaken en dat zij ze niet hoefde te entertainen. Ze was er alleen om ongelukken te voorkomen.
En ze krijgt tenminste wat meer mee dan het huishouden, zij boft echt.
Hanne_Solo schreef:
04-03-2020 09:08
De moeder van Sharel is actief op Twitter. En laat men daar nou niet heel positief reageren op haar dochter. Moeder beschuldigt de makers van framing.
Zitten pareltjes tussen haar tweets:

Replying to <knip> and @BNNVARA
" Al de hele vakantie gezeik om dit tyfus programma, dit is iemand bewust kapot maken, en iq loze kutjes de hemel in prijzen... THIS IS TV MAN PFFFF"
Dochter heeft haar gedrag duidelijk niet van een vreemde. Wat een bakkie.
redbulletje schreef:
04-03-2020 11:50
Het hippiegezin vond ik het meest normaal. Die zeiden ook gelijk tegen Lilly dat de jongens zichzelf dienden te leren vermaken en dat zij ze niet hoefde te entertainen. Ze was er alleen om ongelukken te voorkomen.
Tja, dat hippiegezin is ook het meest Hollands. Niet gek dat je zo normaal vindt.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
04-03-2020 17:37
En ze krijgt tenminste wat meer mee dan het huishouden, zij boft echt.
Die boft inderdaad op meer punten .Daarover had Sharel niks te klagen volgens mij hoefde ze niks te doen in huis alleen spelen met dat dochtertje? ,kleinigheidje was dan dat ze niet echt veel met kinderen wil werken in de toekomst en in het heden geen klik had met een peuter..
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
04-03-2020 18:05
Tja, dat hippiegezin is ook het meest Hollands. Niet gek dat je zo normaal vindt.
Wat is ‘Hollands’ dan?
Alle reacties Link kopieren
Leuk programma . Ik vind dat Gohar wel wordt uitgebuit .
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
04-03-2020 18:43
Wat is ‘Hollands’ dan?
De cannabis ?
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
04-03-2020 18:05
Tja, dat hippiegezin is ook het meest Hollands. Niet gek dat je zo normaal vindt.
In dat gezin is de au pair ook als enige een hulp, niet een vervanging van beide ouders.
Alle reacties Link kopieren
scottiewinkie schreef:
04-03-2020 19:16
Leuk programma . Ik vind dat Gohar wel wordt uitgebuit .
Klopt... Ik ben vroeger au pair geweest en het is wel echt een regel dat de au pair geen huishoudelijke hulp is. Alleen dingen (was, afwas, koken) voor de kinderen. Niet ook voor de ouders. (tenzij dit anders is afgesproken).

En de situatie van Sharel herken ik heel erg, zo was het bij mij ook. Het is hartstikke vermoeiend als je nooit privacy hebt. Dat put je echt uit. En ik mocht bijvoorbeeld ook de kinderen niet eens optillen, aanspreken, nee zeggen, enz. Sharel vertelde dat ze gezakt was en dat kleine kind gilde er door heen en ze zei daar heel netjes iets van en dat mocht niet. Daar ging het echt mis denk ik. En die camera is ook onzin, dat je die hebt voor jezelf snap ik maar de au pair verdiend ook vertrouwen dus die cameras zijn nergens voor nodig. En anders hadden ze dat moeten vertellen.
Jooo die Sharel is echt heeeel erg wat een dom wijf!
Hanne_Solo schreef:
04-03-2020 09:08
De moeder van Sharel is actief op Twitter. En laat men daar nou niet heel positief reageren op haar dochter. Moeder beschuldigt de makers van framing.
Zitten pareltjes tussen haar tweets:

Replying to <knip> and @BNNVARA
" Al de hele vakantie gezeik om dit tyfus programma, dit is iemand bewust kapot maken, en iq loze kutjes de hemel in prijzen... THIS IS TV MAN PFFFF"
Oh jeetje, dus die moeder is al net zo volwassen en welbespraakt als de dochter :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Sharel had zich wat volwassener op kunnen stellen.
Ik snap dat ze zich niet fijn voelde met een kamer die niet dicht kon, maar volgens mij waren er ook geen andere opties meer in dat huis. Het was namelijk een loft.
al zeiden die mensen wel dat ze dan hun dochter ergens anders neer zouden leggen.

Ik vond het dochtertje op zich nog wel meevallen. Ook al werd ze de hemel ingeprezen, ik vond haar geen irritant en verwend snotkind
die ouders waren heel erg verliefd op hun dochter, maar misschien hebben ze wel heel lang moeten wachten op een kindje. Je weet soms niet wat er achter zit.

De camera vond ik overdreven, maar dat is wel typisch amerikaans.
fanatic schreef:
06-03-2020 12:58
Sharel had zich wat volwassener op kunnen stellen.
Ik snap dat ze zich niet fijn voelde met een kamer die niet dicht kon, maar volgens mij waren er ook geen andere opties meer in dat huis. Het was namelijk een loft.
al zeiden die mensen wel dat ze dan hun dochter ergens anders neer zouden leggen.

Ik vond het dochtertje op zich nog wel meevallen. Ook al werd ze de hemel ingeprezen, ik vond haar geen irritant en verwend snotkind
die ouders waren heel erg verliefd op hun dochter, maar misschien hebben ze wel heel lang moeten wachten op een kindje. Je weet soms niet wat er achter zit.

De camera vond ik overdreven, maar dat is wel typisch amerikaans.
Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven