Entertainment alle pijlers

Avicii (28) overleden

20-04-2018 19:48 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn manager heeft bekend gemaakt dat de zanger vandaag dood gevonden is in Oman.

Zweedse dj Avicii (28) overleden https://nu.nl/muziek/5232200/zweedse-dj ... leden.html (via @NUnl)
Alle reacties Link kopieren
Geliefd zijn, veel hebben, veel kunnen is dus geen waarborg voor tevredenheid en geluk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu die docu op Netflix te kijken, wat moet hij het ontzettend zwaar hebben gehad.. En ondanks dat speculeren niet netjes is, zou het me hoogst verbazen als hij door een natuurlijke oorzaak overleden is. Arme jongen.. :(
Koffiehagedis schreef:
20-04-2018 20:30
Je zou het überhaupt niet moeten schrijven.
Ja wel, als het een accidental OD is, dan kan zijn treurige, mogelijk te vermijden overlijden een goede waarschuwing zijn voor de jongere generaties. Als het zelfdoding is zorgt het hopelijk voor awareness dat ook succesvolle jonge mensen kunnen lijden aan ernstige depressie.
In beide gevallen zie ik het niet als respectloos om de moeilijke kanten van het leven bespreekbaar te maken.

Die alvleesklierontsteking was het gevolg van overmatig alcoholgebruik. Het is goed om mensen bewust te maken van de gevaren van alcohol en drugs. Op dezelfde manier heeft de dood van Amy Winehouse ook goede dingen op geleverd, omdat haar ouders dit zo goed hebben opgepakt.
:( :( :( :( :(
Gaat nu bij RTL Late Night over hem.
Alle reacties Link kopieren
Fragolisa schreef:
20-04-2018 22:42
Ja wel, als het een accidental OD is, dan kan zijn treurige, mogelijk te vermijden overlijden een goede waarschuwing zijn voor de jongere generaties. Als het zelfdoding is zorgt het hopelijk voor awareness dat ook succesvolle jonge mensen kunnen lijden aan ernstige depressie.
In beide gevallen zie ik het niet als respectloos om de moeilijke kanten van het leven bespreekbaar te maken.
Klopt. Nádat bekend is wat er is gebeurd met hem kan het heel zinvol zijn om dat, als hier inderdaad sprake van is, bespreekbaar te maken. Maar 'het zal wel dit zijn' vooraf zeggen blijft gewoon respectloos.
splittingseams schreef:
20-04-2018 22:42
Ik zit nu die docu op Netflix te kijken, wat moet hij het ontzettend zwaar hebben gehad.. En ondanks dat speculeren niet netjes is, zou het me hoogst verbazen als hij door een natuurlijke oorzaak overleden is. Arme jongen.. :(

Heb de documentaire ook net gekeken. Vind het extra wrang omdat hij uiteindelijk wel zo slim (en dapper) is om voor zichzelf te kiezen, en het een happy end lijkt. Vraag me af waar het dan uiteindelijk toch mis gegaan is. Zo zonde van zo'n jongen.
Dubbel
Zo ontzettend jong....
Dit kwam wel even binnen gisteren.... En weer zo jong... Inderdaad, wake me up krijgt zo ook wel n hele andere lading...

Ik heb geen Netflix, hopelijk zenden ze die docu over zijn leven ook een keer gewoon op tv uit.
Heftig ook Nicky Romero bij RTL Late Night....
RégineFilange schreef:
20-04-2018 23:25
Heb de documentaire ook net gekeken. Vind het extra wrang omdat hij uiteindelijk wel zo slim (en dapper) is om voor zichzelf te kiezen, en het een happy end lijkt. Vraag me af waar het dan uiteindelijk toch mis gegaan is. Zo zonde van zo'n jongen.

Ik had al een stuk gezien en gisteren het afgekeken en ergens in het begin zegt die fijne manager dat het Tim zijn dood zal worden, al die boekingen en optreden na zijn eerste grote hit. Glimlachend. Later blijft hij pushen om op te treden terwijl die jongen zo vreselijk ziek is.

Vind het een naar verhaal. Weer zo'n naar verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
21-04-2018 08:29
Ik had al een stuk gezien en gisteren het afgekeken en ergens in het begin zegt die fijne manager dat het Tim zijn dood zal worden, al die boekingen en optreden na zijn eerste grote hit. Glimlachend. Later blijft hij pushen om op te treden terwijl die jongen zo vreselijk ziek is.

Vind het een naar verhaal. Weer zo'n naar verhaal.
Die manager verdiende er ook dik aan.
Tragisch ☹

Op NPO was de Depressiekennistest (of zoiets) en daar zaten als gasten jonge BN'ers die met depressie kampen of hebben gekampt. De aanleidingen zijn divers, maar ik denk dat het zeker interessant is om te zien. NPO heeft meerdere uitzendingen rondom dit thema volgens mij (docu's, een serie) in deze maand.
retrostar schreef:
20-04-2018 21:18
Geliefd zijn, veel hebben, veel kunnen is dus geen waarborg voor tevredenheid en geluk.
?
Koffiehagedis schreef:
20-04-2018 23:23
Klopt. Nádat bekend is wat er is gebeurd met hem kan het heel zinvol zijn om dat, als hier inderdaad sprake van is, bespreekbaar te maken. Maar 'het zal wel dit zijn' vooraf zeggen blijft gewoon respectloos.

Of een vrij logische reactie als je weet dat hij een probleem met drank had, zoals het geval bij hem :-(
En verder is dit gewoon Kut.
Alle reacties Link kopieren
Echt heel tragisch.
Hij was zo ontzettend getalenteerd.

Ik had zijn docu een hele tijd terug al gezien en toen vond ik het zo sneu hoe ongelukkig hij was in de muziek industrie (met name het reizen en de belachelijk vele optredens).
Maar wanneer hij in de studio zat zag je hem wel echt genieten.

RIP.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-04-2018 20:11
Waarom is het erger als iemand een beetje "bekend" is? Er sterven regelmatig jonge mensen die om welke reden dan ook, het leven niet meer zien zitten, of door overmatig gebruik van middelen. Hoor ik nooit iemand over. Maar als je eenmaal min of meer bekend bent, is het dan opeens tragischer?
Daar hoor je nooit iemand over omdat niet heel Nederland dat weet. Uiteraard is dat net zo tragisch.
Wat een gevoelloze reactie.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
21-04-2018 10:23
Of een vrij logische reactie als je weet dat hij een probleem met drank had, zoals het geval bij hem :-(
Hij had problemen met drank vanwege het optreden. Daar was hij nou juist mee gestopt...
.
Nog veel te jong...
Veel te jong gestorven. Ken zijn muziek verder niet geloof ik want het is geen genre wat ik luister maar dan nog. Vind het ook wel stom dat ze het al zo vroeg naar buiten brengen zonder verdere informatie.
closednote schreef:
21-04-2018 12:20
Veel te jong gestorven. Ken zijn muziek verder niet geloof ik want het is geen genre wat ik luister maar dan nog. Vind het ook wel stom dat ze het al zo vroeg naar buiten brengen zonder verdere informatie.
Misschien gaat het ons geen donder aan waaraan hij is overleden?!
Alle reacties Link kopieren
Het is niet normaal dat iemand overlijdt als ie 28 is. Dan vraag je je toch af wat er aan de hand is.
Het is in ieder geval geen misdrijf, is vanmiddag bekend geworden.
Alle reacties Link kopieren
Joostisandersgeaard2 schreef:
21-04-2018 18:20
Het is niet normaal dat iemand overlijdt als ie 28 is. Dan vraag je je toch af wat er aan de hand is.
Dat mag en dat doe je dan in je eigen hoofd. En je nagelt niet iemand aan een schandpaal voordat je iets weet.

Verder staan er wat onnozele reacties in mijn ogen, geen zin om dat allemaal te quoten, die waarschijnlijk weinig tot niets met sterfgevallen te maken hebben gehad. Al dan niet tragisch.
redhead70 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 20:58
Reden: schrijffout
0.10% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven