B&B Vol Liefde 2025 (deel 2) *Zonder Spoilers*
donderdag 28 augustus 2025 om 18:01
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
*Zonder spoilers*
donderdag 28 augustus 2025 om 22:09
Ik denk dat daar behoorlijk in geknipt is. Ik had het idee dat motormuis al een tijd zijn ' intelligente gevatheid' ten toon aan het spreiden was. Dusdanig dat Ingrid ook steeds van het toneel verdween. En dat Erik echt niet meer wist van welk hout pijlen maken en het dus maar op deze manier bij zichzelf hield.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
donderdag 28 augustus 2025 om 22:12
Vond ik ook wel heel erg dom klinken van Rob.
Dat aanleunwoning maakte hij er echt helemaal zelf van. Dat waren in het verleden zelfstandige wooneenheden rondom een bejaardenhuis.
Achteraf gezien had zij beter kunnen zeggen dat zij van een - nu voor haar- veel te grote woning naar een gelijkvloerse woning gaat.
Maar ja, je verwacht toch niet dat iemand daar 'aanleunwoning' (inclusief vooroordeel) van maakt?
Vreemd commentaar ook hier, dat zij zich 20 jaar 'te oud' zou gedragen. Is toch redelijk normaal dat mensen van die leeftijd als zij gaan verhuizen, bij voorkeur een gelijkvloerse woning (appartement of laagbouw) willen?
donderdag 28 augustus 2025 om 22:17
donderdag 28 augustus 2025 om 22:17
Kletskous11 schreef: ↑28-08-2025 22:03Ik vind Erik erg leuk, maar ik vond het wel heel onbeleefd dat hij het niet eens kon opbrengen antwoord te geven op een normale vraag bij het ontbijt...
Niet iedereen staat 's morgens bij het ontbijt al helemaal 'aan'.
En waarom allemaal vragen afvuren op een mede-kandidaat?
Rob komt toch voor Ingrid, dan moet hij dáár vragen aan stellen.
Als ik daar zou zitten zou ik me ook ergeren aan zo'n vragenvuur van en andere kandidaat (die zichzelf over mijn rug wil profileren?)
donderdag 28 augustus 2025 om 22:19
donderdag 28 augustus 2025 om 22:58
Oh ik zat juist, gadver wat is dat toch de hele tijd met die taarten van hem. Ik zou daar echt totaal geen zin in hebben.Brooklyn28 schreef: ↑28-08-2025 22:35Rob had een schuimtaart! Heerlijk, ik wil ook.. Liefst van Maison Kelder![]()
donderdag 28 augustus 2025 om 23:04
Wel toevallig dat hij een nog-niet-aangesneden-net-gemaakte taart had staan toen de nieuwe vrouw kwam hè?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 28 augustus 2025 om 23:11
Mighty_Macaw schreef: ↑28-08-2025 21:15Ik denk dat zijn oogkleppen eraf gaan vallen. Die roze scène was een beetje té belachelijk. Zelfs voor hem.
Ik hoop het zo!
donderdag 28 augustus 2025 om 23:16
Mighty_Macaw schreef: ↑28-08-2025 21:15Ik denk dat zijn oogkleppen eraf gaan vallen. Die roze scène was een beetje té belachelijk. Zelfs voor hem.
Verschrikkelijke scène.
donderdag 28 augustus 2025 om 23:25
donderdag 28 augustus 2025 om 23:41
Ik snap die eisen van Rob niet. Ze moet avontuurlijk zijn en niet al te serieus. Hoe dan. Hij straalt met zijn ego al zoveel saaiheid en deugdelijkheid uit dat ik als vrouw zijnde niet eens in mijn hoofd zou halen om bij hem uit de hand te springen uit angst voor de blik of weer een moeilijk overpeinzing van Rob.
En het meest spannende wat ik Rob heb zien doen was een rieten matje op een dak leggen en obsessief taarten bakken.
Daar droog je toch spontaan van op..
Ga ik over nadenken.
donderdag 28 augustus 2025 om 23:41
Ik vind Erik een vervelende zeur.Kletskous11 schreef: ↑28-08-2025 22:03Ik vind Erik erg leuk, maar ik vond het wel heel onbeleefd dat hij het niet eens kon opbrengen antwoord te geven op een normale vraag bij het ontbijt...
donderdag 28 augustus 2025 om 23:48
donderdag 28 augustus 2025 om 23:48
Ja, ik moest er ook aan denken!
Gelukkig is Rob van Ingrid al hup weer naar huis. Zelfingenomen kerel. Ik ben fan van Erik.
En Anja is een prima vrouw bij Rob, maar springt nog niet uit de band. Daar is hij wel naar op zoek. Met z’n foto’s van Margot op de telefoon, hoe gescript!
Sylwia gaat nu zelfs voor ilya te ver met dr roze chick gedrag.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in