Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 2689 berichten
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
12-09-2025 19:30
Arie en Renate zijn aan het daten!
:heart:
Geen motto
Nadinexxx schreef:
12-09-2025 12:22
Ik vertrouw Sylwia nog steeds voor geen meter. Ook dat ze aan haar modellencarrière wilde gaan werken. Over een paar weken is de relatie spontaan over denk ik.
Joh...ze zijn al die maanden al samen. Hebben de kinderen en familie ontmoet. Kwamen erg op hun gemak met elkaar over.
Frankly my dear, I don"t give a damn
_CarmiggelT_ schreef:
12-09-2025 11:18
Eveline is meer aan het modder gooien dan Bart hoor. Ik vind haar allang niet meer sympathiek.

En inderdaad, mogen we een opruimprogramma met Arie? :proud:
Arie Kondo :biggrin:
calvijn1 schreef:
Gewoon vriendschappelijk toch? Net als een oude vriend van vroeger waarmee ze ook binnenkort wil afspreken. Dat is tenminste wat ze zei bij Boulevard.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Jesco schreef:
12-09-2025 11:02
Ik vond dat hij het op zich wel netjes deed toen hem gevraagd werd wat hij ervan vond. Hij zei zoiets dat hij niets kon zeggen over de keuzes en het tempo van Eveline, gaf geen sneer verder. Eveline fladdert zo weer door naar de volgende (geldschieter). Daar is geen relatie mee te beginnen ben ik bang.
Ja dit. Ik vind Eveline helemaal niet zo leuk. Midden in zijn gezicht zeggen dat ze met haar grote liefde samen is (die ze pas net kent), terwijl hij het nog niet weet. Niet netjes en ongevoelig. Ook de sneer “veel succes met je leven verder, en ook met je liedje”. Heel onaardig en gek.
En dat het met hem niks is geworden omdat ze nog volop in de emoties van haar vader zat is een vreemd excuus. Ik neem aan dat ze nu ook nog steeds in de rouw zit aangezien het nog heel vers is? Dus hoezo loopt ze dan nu niet hard van stapel met haar “grote liefde” en zijn deze gevoelens wel echt? Dan heb je weinig zelfinzicht.

Rob ook een kwal, en ook erg weinig zelfinzicht. Ik snap dat Margot boos is! Hij is ook zo introvert en speelt geen open kaart, kan zich niet kwetsbaar opstellen. Ik vond Margot er erg mooi uitzien op de reünie, maar je zag wel dat ze boos en gekwetst was.

De presentatrice vond ik erg slecht trouwens. Haar intonatie en stem zijn niet fijn en ze stelt de verkeerde vragen. Totaal niet gemaakt voor het vak om mensen te interviewen. Geef mij Yvon Jaspers maar.
framboosje123 wijzigde dit bericht op 13-09-2025 00:30
15.69% gewijzigd
Miss-Pippi schreef:
11-09-2025 21:14
Dat klopt inderdaad. En uiterlijk zegt er ook niks over. Het is inderdaad iets heel wonderlijks, die chemie.
Ik snap wel een beetje waar die gayvibes bij Dick vandaan komen. Hij is een beetje zo’n ‘zijig’ type. Zo heel beschouwend. Iemand anders had er laatst het perfecte woord voor, ik ben het weer vergeten.
Ik vind dat vrij vermoeiend. Maar er zijn ook heteromannen die zo zijn.
Maar ik snap het idee bij hem wel een beetje. Ik kan me ook de passie en fysieke aantrekkingskracht richting een vrouw niet zo goed voorstellen bij hem. Maar dat komt door dat ‘zeverige’ en het alles kapot analyseren denk ik.
Ja eens, ik vind hem totaal niet aantrekkelijk daardoor. En Moniek was precies hetzelfde, ook zo overanalyseren. Ik krijg daar echt braak neigingen van. Ik kan het woord “romantische klik” en zinnen als “onderzoeken wat er op het fysieke vlak inzit” niet meer aanhoren. En dat ze dan in de reünie zegt dat ze “verliefd is op de liefde”, blegh en kots. Het was te geforceerd tussen hun, dat zag je direct. Ze lieten allebei niet zien wie ze echt zijn, het was niet puur tussen hun. Heel voorzichtig en afwachtend. Geef mij maar wat meer ongecompliceerde mensen zoals Daniel en Danique, die zich gewoon overgeven aan hun gevoel en niet zo nadenken over alles.
Overigens vind ik al die meisjes bij Dick op elkaar lijken qua kleding en uiterlijk, beetje inwisselbare types. Allemaal dun, korte wielren broekjes aan, lang haar, saaie stemmen, erg met zichzelf bezig. Maar goed Dick is ook vrij saai zelf.
framboosje123 wijzigde dit bericht op 13-09-2025 00:21
11.38% gewijzigd
mienbillekesjeuken schreef:
11-09-2025 10:37
En Gene is echt een schatje. Ik weet niet je met 75 jaar nog aan kriebels onder de gordel verwacht, maar denk dat Magda hem niet moet laten schieten. Juist omdat zij zelf zo heerlijk bitchy kan zijn. Past goed samen, houdt elkaar in balans. Rob vind ik ook leuk maar dat machismo gaat toch wel botsen uiteindelijk.
Ik vond Gene niet zo boeiend eigenlijk, en ik verstond hem ook amper. Ik vond Rob veel leuker en veel beter bij Magda passen. Jammer dat zij niks hebben gekregen.
Ik vind Leonie erg geschikt om de reünie te presenteren. Verfrissend en adrem.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
framboosje123 schreef:
12-09-2025 23:55
Ja dit. Ik vind Eveline helemaal niet zo leuk. Midden in zijn gezicht zeggen dat ze met haar grote liefde samen is (die ze pas net kent), terwijl hij het nog niet weet. Niet netjes en ongevoelig. Ook de sneer “veel succes met je leven verder, en ook met je liedje”. Heel onaardig en gek.
En dat het met hem niks is geworden omdat ze nog volop in de emoties van haar vader zat is een vreemd excuus. Ik neem aan dat ze nu ook nog steeds in de rouw zit aangezien het nog heel vers is? Dus hoezo loopt ze dan nu niet hard van stapel met haar “grote liefde” en zijn deze gevoelens wel echt? Dan heb je weinig zelfinzicht.

Rob ook een kwal, en ook erg weinig zelfinzicht. Ik snap dat Margot boos is! Hij is ook zo introvert en speelt geen open kaart, kan zich niet kwetsbaar opstellen. Ik vond Margot er erg mooi uitzien op de reünie, maar je zag wel dat ze boos en gekwetst was.

De presentatrice vond ik erg slecht trouwens. Haar intonatie en stem zijn niet fijn en ze stelt de verkeerde vragen. Totaal niet gemaakt voor het vak om mensen te interviewen. Geef mij Yvon Jaspers maar.
Zo oneens! Ik skip zelfs programma's vanwege Yvon. Vreselijk mens.
framboosje123 schreef:
13-09-2025 00:09
Ja eens, ik vind hem totaal niet aantrekkelijk daardoor. En Moniek was precies hetzelfde, ook zo overanalyseren. Ik krijg daar echt braak neigingen van. Ik kan het woord “romantische klik” en zinnen als “onderzoeken wat er op het fysieke vlak inzit” niet meer aanhoren. En dat ze dan in de reünie zegt dat ze “verliefd is op de liefde”, blegh en kots. Het was te geforceerd tussen hun, dat zag je direct. Ze lieten allebei niet zien wie ze echt zijn, het was niet puur tussen hun. Heel voorzichtig en afwachtend. Geef mij maar wat meer ongecompliceerde mensen zoals Daniel en Danique, die zich gewoon overgeven aan hun gevoel en niet zo nadenken over alles.
Overigens vind ik al die meisjes bij Dick op elkaar lijken qua kleding en uiterlijk, beetje inwisselbare types. Allemaal dun, korte wielren broekjes aan, lang haar, saaie stemmen, erg met zichzelf bezig. Maar goed Dick is ook vrij saai zelf.

Ben het er echt totaal niet mee eens. Dit waren gewoon verzorgde vrouwen die qua hersenen ook niet de domste zijn. Ik snap echt niet wat er saai is aan hun stemmen en waarom ze met zichzelf bezig waren. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je dat laatste kunt onderbouwen.
Marathonloopster schreef:
13-09-2025 08:28
Ben het er echt totaal niet mee eens. Dit waren gewoon verzorgde vrouwen die qua hersenen ook niet de domste zijn. Ik snap echt niet wat er saai is aan hun stemmen en waarom ze met zichzelf bezig waren. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je dat laatste kunt onderbouwen.
Dat laatste zie ik ook niet, maar in mijn ogen waren het ook inwisselbare types. Dat gevoel snap ik wel.

Ik begreep eigenlijk niet waarom Eveline zo chagrijnig was. Ze was veel vrolijker in het programma, terwijl ze nu de liefde van haar leven heeft gevonden.
Nadinexxx schreef:
13-09-2025 08:36
Dat laatste zie ik ook niet, maar in mijn ogen waren het ook inwisselbare types. Dat gevoel snap ik wel.

Ik begreep eigenlijk niet waarom Eveline zo chagrijnig was. Ze was veel vrolijker in het programma, terwijl ze nu de liefde van haar leven heeft gevonden.

Omdat Bart allemaal bullshit zat te verkondigen
Ja, wat was dat bij Dick met al die wielrenbroekjes en beha achtige topjes? Rare outfit om buiten in te lopen, vind ik. En ze hadden inderdaad allemaal diezelfde outfits steeds.
Don’t grow up, it’s a trap
Claudia vond ik inderdaad ook echt heel leuk en lief overkomen in ‘kom je bij me eten VIPS’.
Ze woont in mijn regio, wist ik helemaal niet.
Don’t grow up, it’s a trap
Marathonloopster schreef:
13-09-2025 08:28
Als je slonzige kleding draagt ben je te te weinig met jezelf bezig, dus het tegendeel betekent dat je teveel met jezelf bezig bent of zo?

Klinkt vooral als projectie van een eigen vooroordeel op die dames idd, want dat bleek in het programma nergens uit.
Jillian69 schreef:
12-09-2025 15:29
Ja, dat snapte ik ook niet helemaal. En ja, je voelde de negatieve sfeer gewoon hangen, terwijl het juist een heel luchthartig programma moest zijn. Ook dat op hatelijke toon zeggen dat ze iets ronduit vies vond. Andere kandidaten drukten zich dan toch anders uit. Het lijkt ook wel alsof ze geen humor had.
Claudia was leuk en lief! Misschien ook een beetje over de top, maar zo herinner ik me haar ook :heart:

Malgosia heeft vooral zichzelf enorm te kakken gezet in "Kom je bij me eten". Wel heerlijk om naar te kijken :biggrin:
Zure zeurpiet.
calvijn1 schreef:

Mwoa.. Hij heeft haar mee uit eten gevraagd op de reünie. En dan moet nog plaatsvinden begreep ik. Dus daten is het nog niet echt te noemen.
Miss-Pippi schreef:
13-09-2025 08:49
Ja, wat was dat bij Dick met al die wielrenbroekjes en beha achtige topjes? Rare outfit om buiten in te lopen, vind ik. En ze hadden inderdaad allemaal diezelfde outfits steeds.
Daar zie ik heel veel jonge meiden/vrouwen in lopen tegenwoordig. Alsof ze elk moment gaan sporten . Ook niet mijn ding maar ach als ze het lekker vinden zitten prima . Ook makkelijk en kreukvrij in de koffer denk ik .
framboosje123 schreef:
12-09-2025 23:55

Omdat ze zich gebruikt voelt door Bart. Bart die graag een beroemde volkszanger wil worden en dacht zo een beetje naamsbekendheid te krijgen. (of het echt zo is..geen idee maar dat is wat Eveline denkt.)

Ik vind haar geweldig! En ook honderd keer beter dan Art Rooijakkers die nooit eens iets kritisch vroeg.
Leonie maakt een droge opmerking of zegt iets met een knipoog en benoemd zo ook de moeilijke dingen én ze krijgt er antwoorden door.

Yvon Jaspers is net een kleuterjuf. brrr
Miss-Pippi schreef:
13-09-2025 08:49

Dat is vrij gebruikelijke sportkleding voor die categorie.
BeeDifferent schreef:
13-09-2025 09:09
Dat is vrij gebruikelijke sportkleding voor die categorie.
Ja, maar ze droegen het ook terwijl ze niet aan het sporten waren :)
Nadinexxx schreef:
13-09-2025 09:20

Ja, dus? Sportkleding zit gewoon erg lekker en comfortabel en in bepaalde gebieden met een hoge luchtvochtigheid, zoals in de jungle, is dat ideaal. Ik liep ook ooit in mn bikini top in de amazone terwijl ik niet in aan het zwemmen of zonnen was.
Nadinexxx schreef:
13-09-2025 09:20

ook dat zie je veel.
BeeDifferent schreef:
13-09-2025 08:59
Malgosia heeft vooral zichzelf enorm te kakken gezet in "Kom je bij me eten". Wel heerlijk om naar te kijken :biggrin:
Zure zeurpiet.
Bah ja. Zure ontevreden kop.
En arrogant.

(Met haar chique exclusieve tas die niet op de grond mag staan)
Als ik zo’n lijf had zou ik ook zo rondlopen daar.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven