Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 2689 berichten
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
framboosje123 schreef:
13-09-2025 14:11
Je leest niet goed; ik zeg dat ik bedoelde dat t niks af doet aan t feit dat ik Leonie niks vindt. En jij vindt haar “geweldig”, dat lijkt me wat overdreven uitgedrukt, maar goed mag je vinden.

En hou lekker voor je dat ik overdrijf.

Stom ingevul :facepalm:
Airysuit schreef:
13-09-2025 14:03
Ik vind leonie ook verschrikkelijk, boer zoekt vrouw met yvon doet het voor mij toch beter.
Dat is een heel ander programma. Yvon past heel goed bij bzv., maar ik vind Leonie heel leuk bij B&B voll liefde. Ik denk dat Yvon daar minder zou passen. Het format is totaal anders.
Pelle schreef:
13-09-2025 15:50
Dat is een heel ander programma. Yvon past heel goed bij bzv., maar ik vind Leonie heel leuk bij B&B voll liefde. Ik denk dat Yvon daar minder zou passen. Het format is totaal anders.
Nee dat is waar, maar don nog vind ik leonie niet leuk voor b&b.
Nou jaaaaa zeg, er suddert een liefde bij Ingrid! Dat zegt ze op een Limburgse tv-zender.
Miss-Pippi schreef:
13-09-2025 08:49
Ja, wat was dat bij Dick met al die wielrenbroekjes en beha achtige topjes? Rare outfit om buiten in te lopen, vind ik. En ze hadden inderdaad allemaal diezelfde outfits steeds.
Is helemaal hip onder de 20+ meisjes.
Op mijn sportschool zie je niet anders.
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
13-09-2025 21:49
Is helemaal hip onder de 20+ meisjes.
Op mijn sportschool zie je niet anders.
Ja op een sportschool is t niet echt gek om sportbroekjes aan te hebben 🤣
nerdopviva schreef:
13-09-2025 15:15
Nou moet je het niet gaan omdraaien. Je schrijft letterlijk: "Dat doet niks af aan t feit dat de presentatrice van de reünie vreselijk was." Leonie was niet vreselijk, jij vindt haar vreselijk. Dat is nou het verschil tussen een mening en een feit en daar word je op aangesproken.
Ja klopt ik VIND haar niet leuk als presentatrice dat zeg ik toch ook later. Het is geen feit maar een mening, je hebt gelijk. In een latere post zeg ik namelijk dat ik te snel had getypt en eigenlijk bedoelde te zeggen: dat doet niks aan t feit dat ik haar vreselijk vind.
Peertjes schreef:
13-09-2025 12:03
Dick is geen relatiemateriaal denk ik. Heel bepalend vind ik hem door zich zo slachtofferig op te stellen met z'n gepiep en gezever.
Die moet gewoon lekker slangen vangen en gids uithangen.

Ik denk ook dat hij in zijn werk ook echt goed is met al zijn kennis ed, maar het lijkt me een vreselijke man om een relatie mee te hebben.
Dick is heel erg verliefd op de jungle 💚

Geen idee of een mens bij hem die eerste plek kan innemen
wanneer was de laatste keer dat je iets voor het eerst deed?!
Ik vond Leonie ook niet goed of leuk in de interviews. Ze stelde wat mij betreft inderdaad ook niet de juiste vragen of vroeg niet door op de antwoorden. Er zijn wat mij betreft legio mensen die dit beter zouden doen.
In sommige andere programma’s vind ik haar prima, maar in deze interviews deed ze het wat mij betreft niet goed en liep het totaal niet lekker. Ik heb dat tijdens de uitzending ook gedacht.
Don’t grow up, it’s a trap
Miss-Pippi schreef:
13-09-2025 08:50
Claudia vond ik inderdaad ook echt heel leuk en lief overkomen in ‘kom je bij me eten VIPS’.
Ze woont in mijn regio, wist ik helemaal niet.
Welke dag is dit programma uitgezonden?
Ga ik over nadenken.
framboosje123 schreef:
13-09-2025 22:22
Ja op een sportschool is t niet echt gek om sportbroekjes aan te hebben 🤣
Ik bedoel van die hele strakke (huidskleurig) met van die gevormde billen er in
Polo schreef:
13-09-2025 23:12
Gisteren. Staat ook op Videoland, aflevering 10.
makreel schreef:
13-09-2025 14:35
Ik vond haar ook erg goed als presentator. Naturel en ze vroeg precies de dingen die ik wilde weten.

Precies dit.

En bedankt voor de tip van Ik kom bij je eten VIPS. Vermakelijk! Malgosia laat zich enorm kennen.
Ik ben Claudia een tijd geleden in het echt tegengekomen en wist al dat het een leuke vrouw is, dat werd nog eens bevestigd. Dat gold trouwens ook voor de andere vrouwen, behalve dus Malgosia.
Ik zag van de week toevallig een stukje van Ik kom bij je eten en toen zat er een hele onsympathieke vrouw. Dat bleek dus die Malgosia te zijn waar jullie het vaak over hebben.
Kende haar niet, want datseizoenniet gevolgd
Polo schreef:
13-09-2025 23:12
Het was de hele week, elke dag bij iemand anders eten (Malgosia, Suus, Claudia, Petra en Kia). Inderdaad terug te zien op Videoland.
Wat ik jammer vind aan de serie ‘kom je bij me eten’ is dat ze vaker/soms niet hun eigen huis gebruiken maar iets afhuren.
Bij Kia begrijpelijk want veel te klein maar ze liet het wel nog zien.
flawed schreef:
14-09-2025 10:09
Wat ik jammer vind aan de serie ‘kom je bij me eten’ is dat ze vaker/soms niet hun eigen huis gebruiken maar iets afhuren.
Ja, klopt… dat was bij de mensen van gtst ook soms zo.
Ik vind zowel Leonie bij de reünie als Yvonne bij BZV het leuk doen, ieder op een manier die past bij het programma. Yvonne zit soms wel te dichtbij (letterlijk) maar over het algemeen vind ik haar oké.
Respect voor Renske dat ze ondanks alles wat er over haar is geschreven toch bij de reünie was. Je moet het maar even doen.
En wat betreft de vrouwen bij Dick, iemand schreef het al, maar als ik zo'n lijf had ging ik ook in van de strakke pakjes lopen :lol:
Miss-Pippi schreef:
14-09-2025 11:29
Ja, klopt… dat was bij de mensen van gtst ook soms zo.
Ja. 3 van de 5 notabene.
flawed schreef:
14-09-2025 12:13
Ja. 3 van de 5 notabene.
O ja, inderdaad! Nu je het zegt.
Ja heb ook wel respect voor Renske dat ze er gewoon bij was. Ik vond Daniel ook sympathiek en hij kan ook gewoon op zichzelf reflecteren. Ik vond Daniel sowieso de knapste en leukste kandidaat ☺️. Heel leuk hoe verliefd hij en Danique zijn, ze zijn schattig samen. Verlang gelijk terug naar mijn eigen verliefde tijd in beginperiode van mijn relatie haha.
flawed schreef:
14-09-2025 10:09
en dat ze mensen bij elkaar zetten die elkaar al kennen. Was ook niet zo toen het nog niet voor VIPS was. Leuker had ik gevonden: 1 soapie, 1 van b&b enz en die dan bij elkaar in 1 groep.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ik vond dat Leonie het goed deed. Ze stelde, in de beperkte tijd die ze had per verhaallijn, goede vragen vond ik. Er is geen tijd om overal op door te gaan. Dan hadden ze die terugblikken niet moeten doen.
Geen motto
Pelle schreef:
13-09-2025 23:47
Gisteren. Staat ook op Videoland, aflevering 10.
Dankjewel.
Ga ik over nadenken.
Miss-Pippi schreef:
14-09-2025 09:30
Het was de hele week, elke dag bij iemand anders eten (Malgosia, Suus, Claudia, Petra en Kia). Inderdaad terug te zien op Videoland.
Jij ook bedankt.
Ga ik over nadenken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven