Entertainment alle pijlers

B&B Vol liefde 2026 ZONDER SPOILERS deel 2

13-08-2026 23:42 2911 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 2 alweer voor de mensen die B&B Vol Liefde op RTL4 volgen.

Afbeelding

Met een nieuwe kandidaat:

Kasteelvrouwe Mireille (64)
Mireille woont samen met teckel Doortje in Château Le Combet in het Zuid-Franse La Répara-Auriples. 14e-eeuws kasteel omgebouwd tot een b&b. Haar partner Jaap overleed in 2024 na een langdurig ziekbed.

Caroline (67)
In Estepona rapen Carolines liefdeskandidaten dankbaar de hondendrollen uit het gras.

Eline (37)
Eline neemt geen blad voor de mond op Aruba waar het altijd kortebroekenweer is.

Fred (67)
Zijn bezoekers houden een vieze nasmaak over aan Kentucky Fred Chicken op Bonaire.

Iris (50)
In Catalonië loopt Iris met haar ziel onder haar Soulfarm.

Nisha Tara (45)
Nisha Tara heeft meerdere gastenverblijven, maar slechts plek voor Lieske. Toch springt ze weer alleen op haar trampoline.

Paul (62)
Paul.

Thomas (36)
In Valencia staat Thomas op springen.

Timothy (40)
Op Ibiza leeft Timottee volgens zijn eigen motto: Een dag niet geluierd is een dag niet geleefd.

Elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4.

Link naar deel 1: https://forum.viva.nl/entertainment/bb- ... start=3350
marindah wijzigde dit bericht op 14-08-2026 13:56
7.17% gewijzigd
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Sorry, toch weer lange OP.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
:cheer:

Zou Fred echt allergisch zijn voor honden of een lulsmoes?
Ben ook verbaasd dat die tonijnkunst niet meer terug is gekomen.
gryla wijzigde dit bericht op 13-08-2026 23:56
89.93% gewijzigd
Vind ik niet erg, hoor, die lange OP. Vind het soms prettig om even terug te lezen.
The ocean healed my soul
MarindaH schreef:
13-08-2026 23:46
Sorry, toch weer lange OP.
Een hele leuke :-D
Voor de transparantie, vh Demoiselle, Demo en geloof ik ook nog Dee, lang geleden allemaal
Moet nog bij lezen en hop deel 2 alweer. :yes: Eline irriteert me mateloos met haar autistisch hier en autistisch daar. Heb zin haar een autistische rotschop te geven. En ja ik heb autisme
OP goed gedaan MirandaH!
Het was weer leuk jullie te lezen vanavond, dank voor het vermaak. Te moe voor een zinnige toevoeging, dus dit dan maar als manier om niet elke keer opnieuw te moeten constateren dat het topic vol is morgen.
Jij bent niet de norm.
Lange OP is idd fijn om af en toe even weer wat op te zoeken. Ben vooral blij met de informatie over Paul :lol:
:hello:
Jankerd
Ik meld me hier alvast!
Ik lees dat iedereen twijfels heeft tussen Nisha en Lieske. Ik vond ze juist een leuk koppel? Ik denk alleen wel dat een echte relatie heel moeilijk gaat worden aangezien Lieske 3 kinderen heeft. Wat is trouwens miste was het verhaal daarachter. Viel ze dan eerst op mannen? Kwam ze pas veel later uit de kast? Is ze bi? Ik heb hier niks van meegekregen, terwijl ik dat wel interessant had gevonden. Er was in tegenstelling tot dat eigenlijk alleen maar saaiheid te zien. En blijkbaar ben ik.de enige die Nisha prima trekt haha.

Jiry heeft PTSS: Wie kan mij bijpraten? Ik heb hier serieus niks over gehoord! Of ik heb te ver doorgespoeld, of het kwam door het gebrul van mijn ventilator maar ik heb echt níks over PTSS gehoord. Wat zei hij hier precies over dan?
Ik vond het heel raar dat hij pas op de dag zelf vertelde dat hii die avond naar huis zou gaan voor zijn kind. Ik snap wel dat Iris verrast was en dat niet leuk vond. Het werd nog vreemder dat het gesprek daarna ineens een hele andere wending kreeg en hij blijkbaar uberhaupt niet terug kwam. Overigens, iemand met een kind lijkt me sowieso in het geval van een b en b in het buitenland geen serieus relatiemateriaal. Je zit altijd met gezeik, omgangsregelingen, een ex etc. Binnen NL kan dat al lastig zijn, maar laat staan in het buitenland.

Die nieuwe man bij Iris: VERSCHRIKKELIJK. Meteen al aangeven dat hij in het verleden vrouwen veel aandacht herft gegeven en dan recht heeft om iets terug te krijgen. M.a.w. als je een vrouw aandacht geeft heb je ineens allemaal rechten (om haar in bed te krijgen)? :facepalm: Ik werd overigens alleen al zeer onpasselijk van zijn hoofd. Je zou er maar mee in bed moeten liggen, getver.

De nieuwe vrouw bij Paul: Leuk! Ik zie een 'mets'. :heart:
Mooi gedaan Marinda :-D
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
:hello:
Jankerd
Hahahaha
Paul(62)
Paul :rofl:
Ik las vannacht pas de teksten van de OP bij de deelnemers. Ging ervan uit dat het gewone info was. Maar Marinda, dit is leuk verwoord, vooral Paul :rofl:
The ocean healed my soul
Wat een leuke openingspost, ik moest lachen, lekker wakker worden zo! Dank je Marinda!
Coole OP inderdaad. 😆

Ontging mij even.
Jankerd
Leuke OP.
Present.
Omschrijving van de deelnemers is spot on, MarindaH! :rofl:
Volledig langs de OP heen gelezen, maar hij is briljant! :cheer:
Jij bent niet de norm.
Mariska is vast de zus van Rick.
Jankerd
Hartje567, dat hele gebrek aan verhaal en achtergrond is een van de dingen die het zo vaag maken bij Nisha en Lieske. We hebben daar alleen maar oppervlakkig gekeuvel en “intens” geknuffel gezien, iets daartussenin ontbrak. Misschien wilde Lieske dat ook wel niet, vanwege de kinderen, dat kan ook natuurlijk, al zou het me verbazen als RTL daar dan zo rekening mee houdt. Het zou wel haar behoudendheid ook enigszins verklaren. Maar ja, doe dan niet mee en ga er gewoon naartoe.
Jij bent niet de norm.
Volg :proud:
Leuke OP!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven