B&B vol liefde 2026 zonder spoilers
woensdag 15 juli 2026 om 14:58
Ik kan gewoon niet wachten, dus ik open het topic maar vast! Aanstaande maandag begint weer een nieuw seizoen. Dit zijn de kandidaten en hun euhh.. interessantste eigenschappen (niet mijn eigen teksten):

Caroline (67)
In Estepona runt Caroline sinds drie jaar een B&B, of beter gezegd: een casita. Een kleinschalige plek voor vakantiegangers, met exotische fruittuin.
Eline (37)
Tijdens de coronaperiode verruilde Eline Nederland voor Aruba, waar ze eigenhandig een huis omtoverde tot een stijlvolle B&B. Ze is ruim negen jaar single geweest.
Fred (67)
Fred woont al jaren op Bonaire, waar hij drie gastenverblijven runt. Drie keer per week staat hij met zijn foodtruck Koninklijke Kip Tukkie bij de lokale supermarkt.
Iris (50)
In Catalonië runt Iris haar Soulfarm, een plek die ze beschikbaar stelt voor retreats. Ze is ook moeder van vier zoons, kunstenares, salsadanseres en avonturier.
Nisha Tara (45)
Voor Nisha Tara speelt het liefdesavontuur zich af in het groene Lot-et-Garonne in Frankrijk. Daar runt ze in La Rouquette een zogeheten inn, met meerdere gastenverblijven.
Paul (62)
In 2021 verruilde Paul met zijn vrouw Nederland voor een B&B in Vidreres, vlak boven Lloret de Mar. Dat geluk kreeg in 2024 een verdrietige wending, toen zijn vrouw overleed.
Thomas (36)
Hij woont en werkt in Valencia, maar heeft sinds vorig jaar ook een eigen B&B in Dénia. De villa verhuurt hij aan vakantiegangers. Hij doet alles hond Fox.
Timothy (40)
Op Ibiza geeft Timothy al dertien jaar zijn eigen draai aan het eilandleven. Hij runt een kroeg, snackbar en meerdere foodtrucks. En hij werkt aan zijn eigen kaviaarmerk.
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
Bed&Breakfast .nl heeft trouwens al het spitwerk naar hun b&b's al uitgevoerd: https://www.bedandbreakfast.nl/blog/bb- ... -locaties/
Caroline (67)
In Estepona runt Caroline sinds drie jaar een B&B, of beter gezegd: een casita. Een kleinschalige plek voor vakantiegangers, met exotische fruittuin.
Eline (37)
Tijdens de coronaperiode verruilde Eline Nederland voor Aruba, waar ze eigenhandig een huis omtoverde tot een stijlvolle B&B. Ze is ruim negen jaar single geweest.
Fred (67)
Fred woont al jaren op Bonaire, waar hij drie gastenverblijven runt. Drie keer per week staat hij met zijn foodtruck Koninklijke Kip Tukkie bij de lokale supermarkt.
Iris (50)
In Catalonië runt Iris haar Soulfarm, een plek die ze beschikbaar stelt voor retreats. Ze is ook moeder van vier zoons, kunstenares, salsadanseres en avonturier.
Nisha Tara (45)
Voor Nisha Tara speelt het liefdesavontuur zich af in het groene Lot-et-Garonne in Frankrijk. Daar runt ze in La Rouquette een zogeheten inn, met meerdere gastenverblijven.
Paul (62)
In 2021 verruilde Paul met zijn vrouw Nederland voor een B&B in Vidreres, vlak boven Lloret de Mar. Dat geluk kreeg in 2024 een verdrietige wending, toen zijn vrouw overleed.
Thomas (36)
Hij woont en werkt in Valencia, maar heeft sinds vorig jaar ook een eigen B&B in Dénia. De villa verhuurt hij aan vakantiegangers. Hij doet alles hond Fox.
Timothy (40)
Op Ibiza geeft Timothy al dertien jaar zijn eigen draai aan het eilandleven. Hij runt een kroeg, snackbar en meerdere foodtrucks. En hij werkt aan zijn eigen kaviaarmerk.
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
Bed&Breakfast .nl heeft trouwens al het spitwerk naar hun b&b's al uitgevoerd: https://www.bedandbreakfast.nl/blog/bb- ... -locaties/
marindah wijzigde dit bericht op 21-07-2026 21:45
19.36% gewijzigd
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
donderdag 16 juli 2026 om 09:34
OlleGrieze schreef: ↑15-07-2026 20:30Dat heb ik allemaal niet. Kunnen we hier in dit topic niet 'voor-roddelen'?
Het staat in het B&B vol liefde Videoland topic.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 16 juli 2026 om 11:34
De aftrap teruggekeken. Nico uit Portugal zit er niet in, vind ik jammer! En wat iemand anders al zei, kasteelvrouwe Mireille, ook jammer. Van die twee vriendinnen snap ik het wel, lijkt me heel ingewikkeld om daar als man tussen te komen.
Wel slim van Eline dat ze gewoon zegt dat ze een babydaddy zoekt. Zou wel die extensions laten varen. Thomas, een vrouwelijke man met een vrouwenhondje, zoekt juist een babymomma.
Timothy is echt een mannetje, daar ben ik wel benieuwd naar. Hij wil wel weer eens trots op iemand anders zijn...
Nisha Tara vind ik ook leuk, en wat een geweldige plek heeft ze in Frankrijk.
Iris heeft een jaloersmakend goed figuur en hele leuke kinderen. Bij haar moeten de mannen in tenten slapen.
Nou, ik vind Fred dus hartstikke leuk overkomen! Lekker ondernemend en heeft een onwijs leuke vlotboot.
En Caroline, nou ja, die is Caroline. Die had ik best willen inruilen voor een van de afvallers.
Wel slim van Eline dat ze gewoon zegt dat ze een babydaddy zoekt. Zou wel die extensions laten varen. Thomas, een vrouwelijke man met een vrouwenhondje, zoekt juist een babymomma.
Timothy is echt een mannetje, daar ben ik wel benieuwd naar. Hij wil wel weer eens trots op iemand anders zijn...
Nisha Tara vind ik ook leuk, en wat een geweldige plek heeft ze in Frankrijk.
Iris heeft een jaloersmakend goed figuur en hele leuke kinderen. Bij haar moeten de mannen in tenten slapen.
Nou, ik vind Fred dus hartstikke leuk overkomen! Lekker ondernemend en heeft een onwijs leuke vlotboot.
En Caroline, nou ja, die is Caroline. Die had ik best willen inruilen voor een van de afvallers.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
donderdag 16 juli 2026 om 14:30
Bluecircle is een castingbureau, maar dat betekent niet automatisch dat deelnemers door een castingbureau zijn gescout om mee te doen. Als je je aanmeldt als kandidaat, wordt de administratieve afhandeling voor die aanmelding volgens mij door Bluecircle gedaan. Ik ben ook ingeschreven bij Bluecircle, omdat ik te gast wilde zijn in het publiek van een talkshow. Echt niet dat ik door het bureau ben opgespoord als leuk of representatief publiek, of zoiets.Mus* schreef: ↑15-07-2026 19:59Dat van die kaartenbakken, bedoel je? Nou ja, Bluecircle is gewoon een castingbureau. En die man die dat verhaal vertelde (dat hij werd opgedragen om een kandidaat leuk te vinden) kan dit natuurlijk verzinnen, maar ik weet wel dat ik tijdens de uitzendingen al dacht: wat ziet hij in haar? Het verklaart ook waarom je zoveel draaideurdaters ziet: mensen die ook al in First Dates zaten (ook Bluecircle), LLDL en weet ik hoe al die andere programma's heten.
Wat eten we vanavond?
donderdag 16 juli 2026 om 15:39
donderdag 16 juli 2026 om 21:02
Ik zit ook te kijken Catje en volgens mij is dit de 'voorloop' van het nieuwe seizoen en nu op tv dus...
Valt mij ook op. Na zo lang in het buitenland toch terug naar NL op een bepaalde leeftijd/levensfase.
Hmmm... Ik krijg vaak de vraag of ik ooit terug ga naar BE en zeg dan uiterst stellig nee... Zou het?
Valt mij ook op. Na zo lang in het buitenland toch terug naar NL op een bepaalde leeftijd/levensfase.
Hmmm... Ik krijg vaak de vraag of ik ooit terug ga naar BE en zeg dan uiterst stellig nee... Zou het?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
donderdag 16 juli 2026 om 21:17
Calamitycat schreef: ↑16-07-2026 21:07Ja, precies, op een bepaalde leeftijd. Ik denk dat ik het wel snap maar goed, deze vrouwen wonen ook best een eind van Nederland natuurlijk. En Magda is bijna 80.
En als al je familie dan in NL woont, ik snap het wel.
Leuk, Pearl helemaal gesetteld met haar zoon. En zowel Petra als Lieske een lekker jonge blom aan de haak geslagen! Sommige deelnemers interesseren me dan weer minder, zoals straks Bram en z'n nepfluencer.
donderdag 16 juli 2026 om 21:21
donderdag 16 juli 2026 om 21:24
Ik denk dat het een groot verschil maakt of je een stel of vrijgezel bent. En of je kinderen in je thuisland hebt wonen. Dat is bij ons niet het geval en wij zijn zowat de jongsten van beide families.
Heeft Magda eigenlijk kinderen in NL?
En net als MarindaH zit ik ook niet te wachten op Bram en nog een aantal anderen die er van verdenk om vooral meegedaan te hebben ter meerdere eer en glorie van hun aantal volgers.
En meteen toen ik een glimp van Bram zag, hoorde ik zijn gehinnik in mijn hoofd
En net als MarindaH zit ik ook niet te wachten op Bram en nog een aantal anderen die er van verdenk om vooral meegedaan te hebben ter meerdere eer en glorie van hun aantal volgers.
En meteen toen ik een glimp van Bram zag, hoorde ik zijn gehinnik in mijn hoofd
donderdag 16 juli 2026 om 21:27
In het voorstukje zag je een stukje van hun ja-woord. Waar de kasteelhork 'ja' zei op het moment dat zijn poppetje 'ja' moest zeggen. De blik op haar gezicht en in haar ogen was wel hilarisch.Calamitycat schreef: ↑16-07-2026 21:21Zeker leuk van Pearl. Prachtig nieuw huis ook en wat een geweldig uitzicht.
Ik ben ook totaal niet geïnteresseerd in Bram en al helemaal niet in Walter en kasteelhork "je mag geen poppetjes zeggen!"
donderdag 16 juli 2026 om 21:40
Dat zal zeker uitmaken. Volgens mij heeft Magda kinderen maar ik weet het niet zeker.OlleGrieze schreef: ↑16-07-2026 21:24Ik denk dat het een groot verschil maakt of je een stel of vrijgezel bent. En of je kinderen in je thuisland hebt wonen. Dat is bij ons niet het geval en wij zijn zowat de jongsten van beide families.
En meteen toen ik een glimp van Bram zag, hoorde ik zijn gehinnik in mijn hoofd![]()
En o ja, dat gehinnik van Bram, vréselijk.
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
donderdag 16 juli 2026 om 21:41
donderdag 16 juli 2026 om 21:44
En oh.... De Belgische dame van de Casanova.... We zijn 'complementair'... Terwijl alle voorbeelden die ze daarvan geeft niks met 'aanvullen' te maken hebben maar gewoon zeggen dat ze dezelfde dingen leuk vinden. En dan hij ' complementair'????? erbij kijkend als ' hoor je wat voor een slimme vrouw ik heb'!